HASSU TAPAHTUMA, tämä on totta!!!!!

hah

törmäsin HYVIN hassuun asiaan, kyseessä siis sims 2. Rupesi tontilla yhtäkkiä SATAMAAN VETTÄ!!!!!!!!
ja tuli SÄHKÖKATKOS!!!!!!!!! latasin sellasia esineitä että tullee erillainen sää ja erillainen taivas välillä. sähkökatkos tuli Käämistä!?

olisin liittänyt kuvan, mutta en pystynyt. onko kellään muulla satanut vettä?? TOISTAN: TÄMÄ ON TOTTA!!!!

14

2738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luna Lovekiva

      Niinhän siinä käy, jos lataa sääkoneen.

      • hah

        en oo ikinä ladannu semmosta............. oon yrittäny mut en saanu sitä, se johtuu jostai ihan muusta, on mulla myös loitsukirja, jolla ne mun tyypit tekee hyvin outoja juttuja (esim. kiroaa simejä) ja 2 mun tyyppii kuoli myrkkymömmön takia...............


    • Luna Lovekiva

      "latasin sellasia esineitä että tullee erillainen sää ja erillainen taivas välillä."
      Suora lainaus tekstistäsi. Ei noi ole hassuja juttuja, jos lataa joitain säitä vaihtelevia esineitä.

      • hah

        sen piti aiheuttaa tuulta mutta se sää sydeemi (varsinaien) ei tullut peliin


    • Kävi kerran silleen et mun yks simi tuli töistä kotiin ja siin oli et hän on tuonut ystävän töistä jne..
      Mut ku se ystävä oli ollu vähänaikaa näillä kylässä nini sitä pystyi ohjaamaan se niinku muutti tähän taloon vaan ilman mitään varotusta :O ja seuraavana päivä ku pelasin niin se mies ei enää ollu siel talossa :)

      • -ape-

        Mistä tuon sää jutun voi ladata??? Kun haluaisin Vähän vaihtelua säihin.


      • (::)
        -ape- kirjoitti:

        Mistä tuon sää jutun voi ladata??? Kun haluaisin Vähän vaihtelua säihin.

        Minäkin haluaisin tietää mistä sellaisen sääkoneen voi ladata, ja toimiiko ilman mitään lisäosia?


      • vois
        (::) kirjoitti:

        Minäkin haluaisin tietää mistä sellaisen sääkoneen voi ladata, ja toimiiko ilman mitään lisäosia?

        kertoo!


      • hah
        vois kirjoitti:

        kertoo!

        tulee se sähkökatkos niin sataa vettä, ja se ei ole mikään sääkone, luulin niin, mutta se tuli sellasen käämin mukan modthesimssistä, se oli jo track oil en muista tarkalleen sen nimeä


      • hah
        hah kirjoitti:

        tulee se sähkökatkos niin sataa vettä, ja se ei ole mikään sääkone, luulin niin, mutta se tuli sellasen käämin mukan modthesimssistä, se oli jo track oil en muista tarkalleen sen nimeä

        mä latasin sieltä samasta paikasta, että saa ilta-aurigon ja tummia pilviä taivaalle, mutta ne ei vaikuta säähän tai vuorokauden aikaan =)


      • Miniskidi
        hah kirjoitti:

        tulee se sähkökatkos niin sataa vettä, ja se ei ole mikään sääkone, luulin niin, mutta se tuli sellasen käämin mukan modthesimssistä, se oli jo track oil en muista tarkalleen sen nimeä

        Ku paino yhtä nappulaa niin alko sataan vettä ja tuli sähkökatkos joka kesti vähän aikaa
        latasin sen www.modthesims2.com


    • ..............................

      Olet varmasti ladannut sääkoneen, sillä ei tuota vettä voi muuten sataa. Eli ei ole bugi, et varmaan vain ole huomannut jos se on tullut peliisi. Itselläni on myös tuo kyseinen sääkone, mutten muista mistä latasin sen. Ei mikään kummoinen ilmestys. Vettä sataa sisälläkin joka on erittäin ärsyttävää, ja sähkökatkos kestää aivan liian kauan.

      • Luna Lovekiva

        Veikkaisin että sääkoneen voi ladata Mod the Simssistä. Siellä on yleensä kaikkia hakkeroituja juttuja.


      • Helinäkeiju
        Luna Lovekiva kirjoitti:

        Veikkaisin että sääkoneen voi ladata Mod the Simssistä. Siellä on yleensä kaikkia hakkeroituja juttuja.

        ...josta saa sen että taivas on vähän erilainen? Sadetta en halua. Okei, tiedän että se on Mod The Simssissä mutta haluaako kukaan olla niin kiva että ettii sen TARKAN sivun missä on se pilvi-taivaan-muuttumis-hack? xD


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe