HASSU TAPAHTUMA, tämä on totta!!!!!

hah

törmäsin HYVIN hassuun asiaan, kyseessä siis sims 2. Rupesi tontilla yhtäkkiä SATAMAAN VETTÄ!!!!!!!!
ja tuli SÄHKÖKATKOS!!!!!!!!! latasin sellasia esineitä että tullee erillainen sää ja erillainen taivas välillä. sähkökatkos tuli Käämistä!?

olisin liittänyt kuvan, mutta en pystynyt. onko kellään muulla satanut vettä?? TOISTAN: TÄMÄ ON TOTTA!!!!

14

2689

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luna Lovekiva

      Niinhän siinä käy, jos lataa sääkoneen.

      • hah

        en oo ikinä ladannu semmosta............. oon yrittäny mut en saanu sitä, se johtuu jostai ihan muusta, on mulla myös loitsukirja, jolla ne mun tyypit tekee hyvin outoja juttuja (esim. kiroaa simejä) ja 2 mun tyyppii kuoli myrkkymömmön takia...............


    • Luna Lovekiva

      "latasin sellasia esineitä että tullee erillainen sää ja erillainen taivas välillä."
      Suora lainaus tekstistäsi. Ei noi ole hassuja juttuja, jos lataa joitain säitä vaihtelevia esineitä.

      • hah

        sen piti aiheuttaa tuulta mutta se sää sydeemi (varsinaien) ei tullut peliin


    • Kävi kerran silleen et mun yks simi tuli töistä kotiin ja siin oli et hän on tuonut ystävän töistä jne..
      Mut ku se ystävä oli ollu vähänaikaa näillä kylässä nini sitä pystyi ohjaamaan se niinku muutti tähän taloon vaan ilman mitään varotusta :O ja seuraavana päivä ku pelasin niin se mies ei enää ollu siel talossa :)

      • -ape-

        Mistä tuon sää jutun voi ladata??? Kun haluaisin Vähän vaihtelua säihin.


      • (::)
        -ape- kirjoitti:

        Mistä tuon sää jutun voi ladata??? Kun haluaisin Vähän vaihtelua säihin.

        Minäkin haluaisin tietää mistä sellaisen sääkoneen voi ladata, ja toimiiko ilman mitään lisäosia?


      • vois
        (::) kirjoitti:

        Minäkin haluaisin tietää mistä sellaisen sääkoneen voi ladata, ja toimiiko ilman mitään lisäosia?

        kertoo!


      • hah
        vois kirjoitti:

        kertoo!

        tulee se sähkökatkos niin sataa vettä, ja se ei ole mikään sääkone, luulin niin, mutta se tuli sellasen käämin mukan modthesimssistä, se oli jo track oil en muista tarkalleen sen nimeä


      • hah
        hah kirjoitti:

        tulee se sähkökatkos niin sataa vettä, ja se ei ole mikään sääkone, luulin niin, mutta se tuli sellasen käämin mukan modthesimssistä, se oli jo track oil en muista tarkalleen sen nimeä

        mä latasin sieltä samasta paikasta, että saa ilta-aurigon ja tummia pilviä taivaalle, mutta ne ei vaikuta säähän tai vuorokauden aikaan =)


      • Miniskidi
        hah kirjoitti:

        tulee se sähkökatkos niin sataa vettä, ja se ei ole mikään sääkone, luulin niin, mutta se tuli sellasen käämin mukan modthesimssistä, se oli jo track oil en muista tarkalleen sen nimeä

        Ku paino yhtä nappulaa niin alko sataan vettä ja tuli sähkökatkos joka kesti vähän aikaa
        latasin sen www.modthesims2.com


    • ..............................

      Olet varmasti ladannut sääkoneen, sillä ei tuota vettä voi muuten sataa. Eli ei ole bugi, et varmaan vain ole huomannut jos se on tullut peliisi. Itselläni on myös tuo kyseinen sääkone, mutten muista mistä latasin sen. Ei mikään kummoinen ilmestys. Vettä sataa sisälläkin joka on erittäin ärsyttävää, ja sähkökatkos kestää aivan liian kauan.

      • Luna Lovekiva

        Veikkaisin että sääkoneen voi ladata Mod the Simssistä. Siellä on yleensä kaikkia hakkeroituja juttuja.


      • Helinäkeiju
        Luna Lovekiva kirjoitti:

        Veikkaisin että sääkoneen voi ladata Mod the Simssistä. Siellä on yleensä kaikkia hakkeroituja juttuja.

        ...josta saa sen että taivas on vähän erilainen? Sadetta en halua. Okei, tiedän että se on Mod The Simssissä mutta haluaako kukaan olla niin kiva että ettii sen TARKAN sivun missä on se pilvi-taivaan-muuttumis-hack? xD


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?

      https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova
      Maailman menoa
      255
      3927
    2. TULI PALO HAAPAVEELLÄ

      Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee
      Haapavesi
      24
      2913
    3. Toivon vain

      Ettet enää välittäisi. Kun näet niin ohitatko. Ettei silmissäsi loistaisi enää mikään minut nähdessäni. Ei sitä pilkettä
      Ikävä
      10
      2238
    4. Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu

      Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel
      Tampere
      135
      1957
    5. Jenni Haukio ja Sauli Niinistö

      Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93
      Maailman menoa
      53
      1929
    6. Miten sua nyt

      Pitäisi lähestyä tai ylipäätään suhtautua mihinkään. Kyselenkö kuulumisia vai juttelenko päivän säästä. Vai hymyilenkö p
      Ikävä
      85
      1340
    7. Harmailla autoilla liikkuvat vorot

      Keitäs sankareita nämä ovat? https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/harmailla-autoilla-liikkuvat-vorot-ovat-tehneet-us
      Suomussalmi
      21
      1275
    8. Kuka on tämä henkilö

      jonka pullukkaprinsessa kertoilee haisevan? Ennen nykyistä se oli erään seksuaalirikoksesta tuomitun tyypin kanssa, muit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1247
    9. Niina Lahtinen avautuu erikoisesta "krapula-metodista" ennen suoraa lähetystä: "Kuin mulla olisi..."

      Kiitos, Niina! Upeasti vedit TTK-parketilla. Tsemppiä tuleviin tansseihin vaikkapa tuolla "krapulametodilla"! Lue Lahti
      Tanssii tähtien kanssa
      29
      1213
    10. Minä näen sinut

      Näen kuka olet. Osaan laskea. Olen todella, siis todella hämmentynyt, ihastunut, vaivautunut ja ehkä eniten todella epäu
      Ikävä
      32
      1139
    Aihe