Eli tarkoitus olisi maalata auto tällä värillä http://www.autodoplnky.cz/picture/galerie/kadet_cabrio_02_b.jpg
Osaako joku sanoa mikä värikoodi tuo on?
Ja minkähän hintaista maalia tuo on?
Mikä väri
9
953
Vastaukset
- tuo on
ruosteen ruskeaa. Se vekselin vihreä on eri väri.
- Nimetön
taidat olla oikea vitsiniekka.
Saako täällä koskaan oikeaa vastausta kysymyksiin?
Tuollaisia punaoranssi tai kuparioranssi efektivärejä. Miltä ne nyt kunkin silmään näyttävätkin, niin tuollaiselle värille löytyy kymmeniä värikoodeja. Melkein jokaisella auton valmistajalla on useampia, lähellä tuota olevia värejä ja siihen sitten joittenkin maalarien omat kaavat vielä päälle, niin ota noista sitten selvä. Eli tarkan värikoodin tietää vain se kaveri, joka tuon auton on maalannut. Mutta jos jotain haluat, niin nissanin koodit AP0 tai AR0 voisivat olla jotain tuonne päin. AR0 oli muistaakseni tummempi näistä kahdesta.
jannetin82 kirjoitti:
oli suurinpiirtein tonväristä yheksäkyt luvun lopussa tigroissa.
Ekassa munamallin kadetissa -84 löytyy tuollainen kuparinruskea metallihohto. Tosin en ole muistaakseni nähnyt kuin yhden ko. värillä olevan kadetin.
- kake
kun oli talvella virtsatulehdus niin kusi oli
ton väristä ja koodi on vee pen mega 700mg. - Kale79
Oisko joku tuonnepäin? -> http://cgi.ebay.de/Flip-Flop-Autolack-Effektlack-VULCANO-Caramel-Orange_W0QQitemZ8057895353QQcategoryZ18321QQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting
Nuo automaalit ovat Saksassa monta kertaa halvempia verrattuna Suomen kiskurihintoihin ja postituskulut ovat esim.15 litran satsille alle 30eur joten tilatkaa ihmiset sieltä maalit ja rakennelkaa hienoja autoja tien päälle :)- Nimetön
Tuohan se oli. Kiitti.
Mistä saksan liikkeestä sais halvimmalla maaleja? - Nimetön
Nimetön kirjoitti:
Tuohan se oli. Kiitti.
Mistä saksan liikkeestä sais halvimmalla maaleja?esim.ebay.de josta tuokin on. Ymmärtävät yleensä englantia jos on kysyttävää ja maksut onnistuu EU-maksuna eli ei tarvi välttämättä paypalia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171004- 125906
- 94761
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten286713Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504