Eli tarkoitus olisi maalata auto tällä värillä http://www.autodoplnky.cz/picture/galerie/kadet_cabrio_02_b.jpg
Osaako joku sanoa mikä värikoodi tuo on?
Ja minkähän hintaista maalia tuo on?
Mikä väri
9
895
Vastaukset
- tuo on
ruosteen ruskeaa. Se vekselin vihreä on eri väri.
- Nimetön
taidat olla oikea vitsiniekka.
Saako täällä koskaan oikeaa vastausta kysymyksiin?
Tuollaisia punaoranssi tai kuparioranssi efektivärejä. Miltä ne nyt kunkin silmään näyttävätkin, niin tuollaiselle värille löytyy kymmeniä värikoodeja. Melkein jokaisella auton valmistajalla on useampia, lähellä tuota olevia värejä ja siihen sitten joittenkin maalarien omat kaavat vielä päälle, niin ota noista sitten selvä. Eli tarkan värikoodin tietää vain se kaveri, joka tuon auton on maalannut. Mutta jos jotain haluat, niin nissanin koodit AP0 tai AR0 voisivat olla jotain tuonne päin. AR0 oli muistaakseni tummempi näistä kahdesta.
jannetin82 kirjoitti:
oli suurinpiirtein tonväristä yheksäkyt luvun lopussa tigroissa.
Ekassa munamallin kadetissa -84 löytyy tuollainen kuparinruskea metallihohto. Tosin en ole muistaakseni nähnyt kuin yhden ko. värillä olevan kadetin.
- kake
kun oli talvella virtsatulehdus niin kusi oli
ton väristä ja koodi on vee pen mega 700mg. - Kale79
Oisko joku tuonnepäin? -> http://cgi.ebay.de/Flip-Flop-Autolack-Effektlack-VULCANO-Caramel-Orange_W0QQitemZ8057895353QQcategoryZ18321QQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting
Nuo automaalit ovat Saksassa monta kertaa halvempia verrattuna Suomen kiskurihintoihin ja postituskulut ovat esim.15 litran satsille alle 30eur joten tilatkaa ihmiset sieltä maalit ja rakennelkaa hienoja autoja tien päälle :)- Nimetön
Tuohan se oli. Kiitti.
Mistä saksan liikkeestä sais halvimmalla maaleja? - Nimetön
Nimetön kirjoitti:
Tuohan se oli. Kiitti.
Mistä saksan liikkeestä sais halvimmalla maaleja?esim.ebay.de josta tuokin on. Ymmärtävät yleensä englantia jos on kysyttävää ja maksut onnistuu EU-maksuna eli ei tarvi välttämättä paypalia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2382282Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101828Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671547Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801245- 611115
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171098TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42864- 70852