Kertokaa hyviä läppäri merkkei

..............

Haluaisin monen ihmisen mielipiteitä läppäri merkeist joten listatkaa mulle jotain hyviä läppäreitä ja jos jaksatte niin voi tietenki sanoo jonku sivun missä ois joku hyvä kone
ja hinta saa olla semmonen 2000e

7

1476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kartsa

Kerrotko minkälaiseen käyttöön olet läppäriä ostamassa?

2000 €:lla saa jo moniakin hyviä, mutta siinä hintaluokassa kannattaa listata toiveitaan tarkemmin.

• HP!

HP! "Unohda muut!"

• Tietenkin

Se on tietenkin HP minulla on ollut pitkäaikaisessa käytössä HP:n kannettava.. Jossa on monipuoliset ominaisuudet.. Eika minulla ole ollut ongelmia ollenkaan... JA hintaluokkakin on 999€-1300€ Mulla itselläni on kone joka maksoi 1200€ Ja siinä on 1024 Ram muistia 80gt kiintolevytilaa... 15,4' Näyttö ja polttava dvd/cd asema 4 usb porttia.. Ja vielä kerran toiminut moitteetta....

• tauno sammu
        Tietenkin kirjoitti:

Se on tietenkin HP minulla on ollut pitkäaikaisessa käytössä HP:n kannettava.. Jossa on monipuoliset ominaisuudet.. Eika minulla ole ollut ongelmia ollenkaan... JA hintaluokkakin on 999€-1300€ Mulla itselläni on kone joka maksoi 1200€ Ja siinä on 1024 Ram muistia 80gt kiintolevytilaa... 15,4' Näyttö ja polttava dvd/cd asema 4 usb porttia.. Ja vielä kerran toiminut moitteetta....

itselläni on amilo, siinä puutteina lähinnä tuulettimen ongelmat. HPtä olen päässyt koittamaan, ja väittäisin koneen olevan ainakin mekaanisella puolella jämäkämpää tekoa kuin fujitsu.

• Pitkään läppäreissä Linuxia ja Windowsin versioita pyöritelleenä voin suositella Macciä. MacBook Pro alkaen noin 2.2 k€ tai PowerBook G4 noin 1.7 k€:stä ylöspäin. Noilla säästyy monelta päänsäryltä.

• niin se MacBook Pro tipahtaa yllättävästi juuri noin kahteen tontamoon. Oletan rohkeasti että kysyjä ei ole opettaja, jotka myös ovat aleen oikeutettuja.:)

Itse päädyin kumminkin 17 tuuman MacBook Prohon, jonka laadun ja ominaisuuksien suhde hintaan on Applen Intel-kannettavien paras ja vertailukelpoinen mihin tahansa Esiasennetun Windowsin merkkiin. Tästä huolimatta se on toki paljon kalliimpi kuin 15-tuumainen, halvimmillaan 2612 €.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      436
      3131
    2. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      81
      2394
    3. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      116
      1868
    4. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      194
      1557
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      27
      1533
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      77
      1522
    7. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1465
    8. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1388
    9. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1381
    10. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      80
      1317
    Aihe