Harkitaan vanhan mutta peruskorjatun talon ostamista rauhalliselta maaseudulta. Talossa on vain yksi ikävä piirre: Joku aiemmista isännistä on päättänyt päivänsä oman käden kautta ja jos oikein ymmärsin niin vielä siinä talossa. Mietityttää mahtaako tulla uni silmään, jos koitetaan käydä kodiksi?
Uskaltaisitteko muuttaa?
12
2372
Vastaukset
- ostais
Itselläni on joitain luonottomia kokemuksia vanhoista taloista. Siksi en osta vierasta taloa jos en tiedä historia.
- Ara
En epäile etteikö hän pitäisi sitä vieläkin asumuksenaan.
- max
Jos talossa ja paikassa ei ole muuta vikaa kuin tuo historia, niin musta olisi aivan käsittämätöntä luopua siitä sen takia.
Olen sitä mieltä että ihmisen mieli luo pelkoja ja ilmiöitä, joita ei välttämättä ole olemassakaan. Olen aivan varma että kaikissa vanhoissa taloissa voi havaita selittämättömiä ääniä ymm.jos oikein vaan antaa mielikuvitukselleen vallan.
Vaikka pidänkin äärimmäisen epätodennäköisenä kummittelua, niin mitä sitten jos sielä kummittelis? Jos oikein ajattelee niin ei kummituksissa ole mitään pelättävää.
En tiedä yhtäkään tapausta tai myyttiä nykyajalta jossa joku kummitus olisi aiheuttanut jollekkin normaalille terveelle ihmiselle fyysistä vahinkoa.
Ja ajattele jos sielä talossa olisi jotain paranormaalista, niin voisit aina lähettää tänne kiinnostavia raportteja. - asukas.
Itse asun talossa, jossa on kuollut ties kuinka monta ihmistä, yksi erittäin väkivaltaisen itsemurhan kautta: arvaa pelkäänkö asua täällä/kummitteleeko?
- sisään vaa
jos henget tms pahaa haluaa niin sitä tapahtuisi kokoajan, tosin moni on moisen hörhöilyn takia suljetulla tai avohoidossa. mutta kyllä mä menisin vaikka sohva välillä vaihtais paikkaakin
Jos se on rantatontti :P
- Keep Swimming
Meinasitko, että jos kummitus tulee vastaan, voisi uida karkuun? (Huonoa huumoria, tiedetään.)
Keep Swimming kirjoitti:
Meinasitko, että jos kummitus tulee vastaan, voisi uida karkuun? (Huonoa huumoria, tiedetään.)
On mulla moottorivene.
Kyllä mä repesin tolle sun viestille.
- Kummeli
Jos arveluttaa, niin pyydä pappi siunaamaan talo ja sen entiset ja tulevat asukkaat ennen muuttoa.
- jumala
selvitätkö aina kun muutat johonkin uuteen asuntoon mitä siellä on oikein vuosien varrella tapahtunu.Ite oon muuttanu noin 10 kertaa enkä ikinä oo kyselly onko siellä joku tapettu tai yms. Vaikka oon asunu asunnossa jossa oli tapettu mies (kuulin taksikuskien tietotoimistosta)niin ei se kyllä minua häirinny mitenkään.Välillä tuntuu että jos ihminen ajattelee että täällä on tapahtunu sitä ja tätä niin se alkaa kuvitella kaikkea.
- casper kummitus
Oliko mies hirttänyt itsensä saunaan?
- Bathory
Riippuu, oletko säikky ihminen. Jos olet kiinnostunut paranormaaleista ilmiöistä, niin muuta ihmeessä. Jos talo taas on ihan korvessa ja asut yksin ja joudutkin yhtäkkiä kummittelun kohteeksi niin pelkäisitkö. Mieti myös tällaiset asiat. Harvoin kummitukset satuttavat ketään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683