Kreeta/Parigoria

Mariah

Varasin Tjäreborgin matkan lokakuulle Parigoriaan, Hanian keskustasta n.2,5km. Sinänsä Parigoria ei sano mitään, toisin kuin Platias, Agia Marina jne. (Halusimme kokeilla "uutta")Onko kenelläkään kokemuksia k.o. paikasta? Hotellimme on Kedrissos.
Reissuun lähdössä minä, mieheni ja 6v tyttäremme.

8

2380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiiu

      Hei.. ollaan lähdössä samalle matkalle ja samaan hotelliin kesäkuun lopulla, olisi mukava kuulla siellä käyneiltä millainen paikkana on ja miten kulkuyhteydet yms. Olen kuullut että Hania itsessään on mukava ja kaunis lomapaikka. Sopii lapsiperheille.

      • Mariah

        Kerrohan sitten matkakokemuksesi matkan jälkeen, meillä kun vielä matkaan aikaa. :)
        Itse olen lomaillut Kreetalla Rethymnonissa useamman kerran, mutta Hanian ympäristö on jäänyt vieraaksi. Rethymnon ainakin oli meidän mieleen.


      • Mariah kirjoitti:

        Kerrohan sitten matkakokemuksesi matkan jälkeen, meillä kun vielä matkaan aikaa. :)
        Itse olen lomaillut Kreetalla Rethymnonissa useamman kerran, mutta Hanian ympäristö on jäänyt vieraaksi. Rethymnon ainakin oli meidän mieleen.

        okej, pistän sitten postia tulemaan. Itseäni mietityttää ainoastaan hotellin sijainti, 2.3 km keskustasta että onko kävelymatkana pitkä..toisaalta lapset ovat jo isoja ja taksilla pääsee aina niin halutessaan. Paikkana voi olla ihan kivakin kun paikallista asutusta on lähellä..


      • Mariah
        t..i.i.u kirjoitti:

        okej, pistän sitten postia tulemaan. Itseäni mietityttää ainoastaan hotellin sijainti, 2.3 km keskustasta että onko kävelymatkana pitkä..toisaalta lapset ovat jo isoja ja taksilla pääsee aina niin halutessaan. Paikkana voi olla ihan kivakin kun paikallista asutusta on lähellä..

        Muistan jostain lukeneeni, että suositellaan taksin käyttöä...on suht edullista onneks. Hyvää matkaa! :)


      • Mariah
        t..i.i.u kirjoitti:

        okej, pistän sitten postia tulemaan. Itseäni mietityttää ainoastaan hotellin sijainti, 2.3 km keskustasta että onko kävelymatkana pitkä..toisaalta lapset ovat jo isoja ja taksilla pääsee aina niin halutessaan. Paikkana voi olla ihan kivakin kun paikallista asutusta on lähellä..

        Odottelen edelleen sun matkakokemuksia :)
        Oliko hyvä reissu?


    • jees plees

      Heissan

      Ollaan oltu pari kertaa Kreetalla ja hotelli kedriksoksessa, ihan Ok paikka.
      siistisiti hoidettu pari veljestä pitää hotellia
      Muksut tykänny paikasta
      Matkaa Hanian keskustaan reilu pari kilsaa voi toki kävellä ja bussit menee tien vierestä, mutta taksi noin 5 e suunta, joka ilta Haniassa syömässä. Ei tarvitse roikkua Platiniaksen turisti rysissä
      Hotellin lähellä ei muita palveluja, tosi iso supermarket noin 500 m. päästä mistä aamupala systeemit ja muut juomat
      Merelle noin 500 m ei mitkään super rannat, mutta sa olla aika rauhassa
      Ainakin ollaan viihdytty
      Voin suositella , kesällä mennään taas koko perheen voimin

      • Mariah

        Kiitos vastauksestasi! :)


    • Tet

      Olemme lähdössä myös Parigoriaan lokakuun alussa ja hotellina Gedrissos. Eipä löydy paljon netistä kokemuksia ko. paikasta. Jostain selvisi, että hotelli on Tanskalaisten kovassa suosiossa :)

      -tet-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe