Kuinka monella tärppäsi

ICSI hoidolla

Ollaan tällä viikolla alotettu ICSI-hoidot. Olisi kiva kuulla minkälaisia kokemuksia muilla on ollut. Onnistuiko hoito heti ensimmäisellä kertaa vai kuinka monta kertaa olette joutuneet hoidon toistaa ennenkuin onnistui?
Olisin todella kiitollinen kaikista kokemuksista, niin hyvistä kuin pahoistakin.
Ja vielä onnea kaikille keillä on hoidot kesken, oli sitten kysymys IVF tai ICSI :)

7

1766

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta taitaa

olla meilläkin ainut mahdollisuus, joten olisin myös hyvin kiinnostunut kokemuksista. Ja millaisilla miehen näytearvoilla tulosta on syntynyt.

• minä8

onnistua eli 25% tulee raskaaksi ja vauva kotiin on noin 20%. Jos järkeilisi niin n.5 alkion siirrosta pitäisi lapsen saada. Mutta 80% saa lapsen hoidoista . Miehen simpat ei tarvi olla 'kummoiset' että icsi onnistuu mutta kaikki on niin monesta asiasta kiinni loppujen lopulta. Voi toki onnistu ekallakin kerralla:)

• toteutui
        minä8 kirjoitti:

onnistua eli 25% tulee raskaaksi ja vauva kotiin on noin 20%. Jos järkeilisi niin n.5 alkion siirrosta pitäisi lapsen saada. Mutta 80% saa lapsen hoidoista . Miehen simpat ei tarvi olla 'kummoiset' että icsi onnistuu mutta kaikki on niin monesta asiasta kiinni loppujen lopulta. Voi toki onnistu ekallakin kerralla:)

Minulla tärpäsi "kunnolla" viides ICSI-hoito. Kaksi varhaista keskenmenoa aiemmin. Nyt raskaana rv 17. Miehen simpat huonolaatuisia, mutta en muista tarkkaan laatua, kun tulosta ei tallella. Mutta ei mahdottoman huonolaatuista...
        Toivottavasti vielä vauva kotiin toteutuu... Onnea yritykseen. Ei siis ihan heti kannata hermostua.

• Projektinvetäjä
    • höpelö

Meillä tähdättiinn IVF:n, mutta punktion jälkeen sanoivat heti, että simpat ei oo kovin hyvät ja siirryttiin heti ICSI:n. Tulos oli hyvä. Punktiossa saatiin 11 munasolua, jotka kaikki oli kypsiä. 9 onnistuttiin hedelmöittämään. 8 loppujen lopuksi jakaantui. 1 siirrettiin. Huippu yksilö. 7 jäi siis pakkaseen.
      Olin kyllä aivan varma raskauden alkamisesta, mutta ei :( . Oli ihan romuna, varsinkin kun lääkäri sanoi, että elokuussa yritetään vasta uudestaan. Kun soitin raskaustestin tulosta hoitajalle, niin se sano että kyllä me ehditään vielä kesäkuussa yksi siirto tekemään.
      Nytpä sitten lipittelen greippimehua siinä toivossa, että se jeesais kohdunlimakalvon paksuteen. Se oli säälittävät 5 mm ekassa siirrossa. Mulla on yksi lapsi edellisestä liitosta ja sen takia lääkäri sanoi, että limiksen ohuus on varmaan vaan mun ominaispiirre. Itse en usko, koska menkat on nykyään tosi säälittävät.
      Onhan tää tylsää, kun ei tollanen priima alkio sitten kiinnittynyt ja lopuistakaan ei tiedä kuinka niiden kanssa käy.
      Mutta kaikille teille kovasti tsemppiä hoitoihin !

• 4.kerralla tärppäsi.Lahjamunasoluilla se kerta!Nyt yritämme sisarusta ja odottelemme uutta lahjoittajaa(eka sisarusyritys epäonnistui,2 alkionsiirtoa.....ekalla kerralla 1 alkio siirrettiin ja toisella 2 alkiota) ja toivottavasti onnistuisi!Kuten teillä kaikilla yrittäjillä!!!!Voimahaleja kaikille!:):):)

• kerran yrittänyt

Hei!
      Kyllä se on ihan yksilöllistä miten hoidot menevät. Itselläni eka hoito epäonnistui ja nyt odottelen pääsyä pas:iin. Onneksi pääsemme siirtoon jo kesäkuussa...
      Icsi- hoito on todella tehokkain hoitomuoto, joten positiivisella mielellä vain eteenpäin!!Plussaonnea!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      57
      5825
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      77
      3123
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      23
      2320
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2045
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1938
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1843
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1589
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1212
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1201
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      79
      1057
    Aihe