Minulla on käytössä kaksi weppiosoitetta jotka molemmat osoittavat samaan ip-osoitteeseen, saako serverin tajuamaan että toisesta osoitteesta avautuisi sivusto1 ja toisesta sivusto2. Serveri on kotikoneella ja siinä on Win2k käyttis ja Apache2 serveri.
Apache2 ja useampi sivusto
3
433
Vastaukset
Jos Apache2 käyttäytyy yhtään samalla lailla kuin 1.x, niin vastaus löytyy vhosts.conf -tiedostosta. Tsekkaa tarkemmat tiedot manuskasta, mutta lisäämällä sinne jotakin alla olevan tapaista pääsee varmaan alkuun:
ServerName www.domain1.com
DocumentRoot /var/www/html/domain1
ServerName www.domain2.com
DocumentRoot /var/www/html/domain2
Noihin hakemistoihin domain1 ja domain2 tulevat sitten vastaavia osoitteita vastaavat sivut.- Arskakakkonen
Kiitän avusta, tuo virtual hosts kohta löytyi httpd.conf:sta.
- HuojuvaPalikka
Jos lisään virtualhostiin testimielessä sivuja, tarviiko sivujen löytyä dns-palvelimelta, jos yritän yhdistää sivuille sisäverkon kautta?
Kun asetan virtuaalipalvelimen aktiiviseksi, ennen asetusten uudelleenlatausta, muokkaakko apassi automaattisesti sites-enable -tiedostoa, vai mitä tuo "aktiiviseksi asettaminen" käytännössä tarkoittaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943772
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453154Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002797Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572440- 1342437
- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172377Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212294Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232286- 642080