Miten saisin Oman serverin esim Et-prooksi oon laittanu serverin unpureksi ja sit kun laitan pelin käyntiin.. Siis etusivun missä on ne host game playonline ja nämä ja sieltä mods ne ei lähe ei mee ees siihen juttuun mistä voi laittaa ne päälle... Mikä avuksi?
Et apuja tarvitaan
3
356
Vastaukset
Lataa ETPro
http://etpro.anime.net/
Purat paketin Enemy Territoryn kansioon, jolloin sinne pitäisi tulla etpro niminen kansio.
Sitten teet uuden pikakuvakkeen työpöydälle ET:n kuvakkeesta. Kohde kohtaan laitat näin:
"C:\Program Files\Wolfenstein - Enemy Territory\ET.exe" set fs_game etpro
Aina kun teet serverin, käynnistä peli juuri tekemästäsi kuvakkeesta. Sitten menet vain suoraan Host Game, ei tarvitse mitään modeja erikseen vaihdella.
Heitin ohjeet kaukaisesta ulkomuistista, niin jotain on voinut jäädä pois. Mutta kannattaa kokeilla :)- Nyyppäääääää
Mutta siinä lukee vaan tolleen: ERROR: BG_IndexForString: unknown token 'NOT': (animations/scripts/human_base.script, line 3351
Mutta mulla on siella joku ihme juttu... Joku client juttu siinä alussa... Mitä se meinaa...? - Nyyppääääää
Nyyppäääääää kirjoitti:
Mutta siinä lukee vaan tolleen: ERROR: BG_IndexForString: unknown token 'NOT': (animations/scripts/human_base.script, line 3351
Mutta mulla on siella joku ihme juttu... Joku client juttu siinä alussa... Mitä se meinaa...?Ja tietääkö kukaan miten sais sen etadmin modin käyttöön esim ne admin level jutut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663