Mulla on kannettava PC ja videotykki. Ongelma on että saan kaikki muut esim. Power point esitykset näkymään tykin kautta mutta liikkuva kuva esim. netin videot yms. ei näy vaan ruutu tykin kautta on musta koneella kuva kylläkin näkyy. Millä ton kuvan sais siis näkymään videotykin kautta??? Osaako joku neuvoo?
Apua! Miten saan näkymään
3
580
Vastaukset
- 23456
Tarkista videotykin manuaalista, missä kuvaformaatissa ko videotykin esitykset pitää olla.Tässä taannoin painiskelin canonin video tykin kanssa joka vaati poverpoint esitykset jpg muotoon.
Onko sinulla joku ATIn Radeon näytönohjaimena? Kokeile seuraavaa: Kaivaudu näytönohjaimen asetuksiin ja aseta videotykki ensisijaiseksi (primary) näytöksi. Näin videot näkyvät tykillä eivätkä tietokoneen näytöltä.
- ...
Käypäs näytönohjaimen ajureista muuttamassa overlayn asetuksia. Esimerkiksi ruksi kohtaan theater mode voisi auttaa. Overlay on nimenomaan tuo jossa videot näkyvät, tavallaan työpöydän päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943772
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453154Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002797Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572440- 1342437
- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172377Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212294Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232286- 642080