Rikoslain tarkasteltavaksi. Väitteen esittäjällä on AINA todistustaakka. Väite itsessään ei ole todiste. Kuvitelkaa uskovaisten oikeus jossa mitä vain voi väittää, ja todistaa vielä väitteensä oikeaksi vain sanomalla: todista se sitten vääräksi.
Kyllä uskikset ovat hulluja ja kieroja huijareita, pahimpia mitä on.
Vain ateistin sanaan voi oikeasti luottaa.
Uskovaisten
13
646
Vastaukset
- oppia ikä kaikki
Jos ja kun ei ole uskisten kanssa samaa mieltä, niin herkästi alkavat pahasti nimitellen haukkumaan ja vainoamaan.
Mutta niinhän Jeesus sanoikin, että minun nimeni tähden teitä tullaan vainoamaan ja niin tapahtuu kun uskikset ovat joka hetki kimpussamme, kai "jotta vanhat kirjoitukset toteutuisivat"!!!
Ja näyttää toteutuvan!!! - vainoajia
ovat kautta historian olleet hullut uskovaiset.
- siino
Jeesuspellet saavat pankista lainaa ilman vakuuksia, koska heidän mielestään pankkiirin pitää todistaa, etteikö heillä muka ole vakuuksia :)
Taidan kokeilla seuraavan kerran lainaa hakiessani. Sanon, että olen jeesuspelle, joten älä äijä vaadi multa vakuuksia. Ja katso, rahaa lyödään tiskiin kyselemättä. - aqnostikko
Todisteen olemattomuus ei ole olemattomuuden todiste.
Jos Jumalasta ei ole todisteita, se ei ole todiste siitä, että Jumalaa ei ole. Voimme vain todeta, että olemassaoloa ei vielä ole verifioitu.- Elwen
elävistä hirmuliskoista ei taida olla todisteita, joten onko hätiköityä uskoa, ettei siellä niitä ole?
- aqnostikko
Elwen kirjoitti:
elävistä hirmuliskoista ei taida olla todisteita, joten onko hätiköityä uskoa, ettei siellä niitä ole?
ettei Helsingin keskustassa elävistä hirmuliskoista ole todisteita.
Jos haluamme olettaa ettei siellä niitä ole, on aika etsiä todisteita (joko materiaalisia tai aihetodisteita eli indiisejä) siitä, ettei siellä niitä ole. aqnostikko kirjoitti:
ettei Helsingin keskustassa elävistä hirmuliskoista ole todisteita.
Jos haluamme olettaa ettei siellä niitä ole, on aika etsiä todisteita (joko materiaalisia tai aihetodisteita eli indiisejä) siitä, ettei siellä niitä ole.Todisteet siitä, ettei hirmuliskoja Helsingin keskustassa näy, ovat roskaa. Ne ovat vain uskottomien yritys todistaa kaikki pelkällä järjellä.
Minä uskon, että siellä on hirmuliskoja. Sydämeni sanoo niin. Minä uskon, että ne puhuvat minulle "väkevällä äänellä." Siksi ne ovat olemassa ja te kaikki epäuskoiset joudutte hirmuliskojen ikävän lohikäärmeanopin kärvennettäväksi ikuisiksi ajoiksi.- yliluonnollisen
MasterEq kirjoitti:
Todisteet siitä, ettei hirmuliskoja Helsingin keskustassa näy, ovat roskaa. Ne ovat vain uskottomien yritys todistaa kaikki pelkällä järjellä.
Minä uskon, että siellä on hirmuliskoja. Sydämeni sanoo niin. Minä uskon, että ne puhuvat minulle "väkevällä äänellä." Siksi ne ovat olemassa ja te kaikki epäuskoiset joudutte hirmuliskojen ikävän lohikäärmeanopin kärvennettäväksi ikuisiksi ajoiksi.hyvän ja pahan olemassaolo haluttaisiin selvittää tieteellisesti, siis menetelmillä jotka lähtökohtaisesti sulkevat pois kaiken yliluonnollisen, oltaisiin logiikan kannalta hankalan tehtävän edessä, nicht war? Jos luodun todellisuuden ulkopuolisen Luojan pitäisi jotenkin tunnistettavasti löytyä hänen luomastaan materiaalista, tehtävä olis yhtä vaikea. Viitteitä yliluonnollisen hyvän ja pahan vaikutuksista voi kyllä etsiä täältä, ja niistä moni vakuuttuukin, mutta ei siis todistaa. Tietysti esim. yhteinen kokemuksemme siitä että logiikalla on jotain yleispätevyyttä saattaa viitata alkuiperäämme yliluonnollisen Logiikan mielessä ja suunnitelmissa (tällaisen logiikan olemassaoloa ei muuten voi todeta tieteellisesti, vain laajallelevinnyt usko siihen).
- mitään tekemistä
yliluonnollisen kirjoitti:
hyvän ja pahan olemassaolo haluttaisiin selvittää tieteellisesti, siis menetelmillä jotka lähtökohtaisesti sulkevat pois kaiken yliluonnollisen, oltaisiin logiikan kannalta hankalan tehtävän edessä, nicht war? Jos luodun todellisuuden ulkopuolisen Luojan pitäisi jotenkin tunnistettavasti löytyä hänen luomastaan materiaalista, tehtävä olis yhtä vaikea. Viitteitä yliluonnollisen hyvän ja pahan vaikutuksista voi kyllä etsiä täältä, ja niistä moni vakuuttuukin, mutta ei siis todistaa. Tietysti esim. yhteinen kokemuksemme siitä että logiikalla on jotain yleispätevyyttä saattaa viitata alkuiperäämme yliluonnollisen Logiikan mielessä ja suunnitelmissa (tällaisen logiikan olemassaoloa ei muuten voi todeta tieteellisesti, vain laajallelevinnyt usko siihen).
järjen tai logiikan kanssa!
- onkin
mitään tekemistä kirjoitti:
järjen tai logiikan kanssa!
kai paras todiste uskoa vastaan.
- Elwen
on olemassa, että terve ja hyväkuntoinen uskis nostaa syytteen väittäen tulleensa murhatuksi, mutta heränneensä sitten uudestaan henkiin. Jos tuomari on uskis, hän voi tällöin tuomita syytetyn murhasta.
- Anonyymi
Kuusamossa yks jeesustelija on melkein vallannut yhden talon kaikki liiketilat toiminnallaan.
Positiivisen väitteen esittäjällä on aina todistustaakka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437868
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684413
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363193Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2463088Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella462749Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262695- 372453
- 412036
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807