Kauanko kestää 30 m² laatoitus

itsetekijä.

On 30 m², ikkuna ja pieni väliseinä,
4 m x 1,5 m.

Kauanko ammattimies laatoittaa ?

Laatoitan itse 25x30 valkoisilla laatoilla,
on touhuttu jo 2 viikkoa, 10 tuntista päivää.
Vielä varmaan menee 2 viikkoa.

10

3576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • carpinteri

      tuntihomminakin 30m2 menee 16-20t.

      • pa*kaa

        Tyypillinen asiakkailta liikaa veloittava kattoonsyljeksijä. 30m2 16-20h. Hohhoijaa.


    • voi sanoa että perinteiseen tyyliin ilman mosaiikkikuvioita laittaa n. 4 neliötä tuntiin seinään. saumaus sitten toisena päivänä n. 3-4 tuntia.

    • päivässä

      ja saumaa ne parin päivän päästä 3 tunnissa.

      • on huomannut

        mutta näiden nopeiden ammattimiesten jälki on perseestä ja se ei kelpaa yksityisasiakkaalle,ehkä kelpää lähiön pizzerian vessaan...


      • tekijäkin
        on huomannut kirjoitti:

        mutta näiden nopeiden ammattimiesten jälki on perseestä ja se ei kelpaa yksityisasiakkaalle,ehkä kelpää lähiön pizzerian vessaan...

        kyllä ne on niitä viideb markan suutareita joiden työnjälki ei kestä päivänvaloa. ammattimies osaa tehdä laattajaon ja asennuksen siten että silmä ei sairasta sitä katsoessa. hyviltä pohjilta on helppo tehdä hyvää jälkeä, eli ensin pohjat kuntoon ja sitten vasta laattaa seiniin. vituttaahan se asiakkaita rahastavia tumpeloita kun joku muu tekee saman homman monta kertaa nopeammin, voi vielä palkka pudota. ps. teen yleensä vain urakalla niin ei tartte vinkua tuntiliksoista, laattahommissa pitää jäädä 45 alv tunnissa.


      • otat_
        tekijäkin kirjoitti:

        kyllä ne on niitä viideb markan suutareita joiden työnjälki ei kestä päivänvaloa. ammattimies osaa tehdä laattajaon ja asennuksen siten että silmä ei sairasta sitä katsoessa. hyviltä pohjilta on helppo tehdä hyvää jälkeä, eli ensin pohjat kuntoon ja sitten vasta laattaa seiniin. vituttaahan se asiakkaita rahastavia tumpeloita kun joku muu tekee saman homman monta kertaa nopeammin, voi vielä palkka pudota. ps. teen yleensä vain urakalla niin ei tartte vinkua tuntiliksoista, laattahommissa pitää jäädä 45 alv tunnissa.

        urakast jos ois tarjol,4m2 klinkerii lattiaan kaivon kera ja seinää 16m2,pohjatyö valmis,tupla-kyprokit seinäl ja betonilattia,eli ois kyse vedeneristyksestä ja laatoituksest,laatat mul on jo,10x10 klinkereit lattiaan ja 20x25 seinil ?


      • tekijäkin
        otat_ kirjoitti:

        urakast jos ois tarjol,4m2 klinkerii lattiaan kaivon kera ja seinää 16m2,pohjatyö valmis,tupla-kyprokit seinäl ja betonilattia,eli ois kyse vedeneristyksestä ja laatoituksest,laatat mul on jo,10x10 klinkereit lattiaan ja 20x25 seinil ?

        saumattuna ja silikonit vedettynä normaali 4 nurkkainen kohde 1600 sis. alv:n


      • Muuraaja
        tekijäkin kirjoitti:

        saumattuna ja silikonit vedettynä normaali 4 nurkkainen kohde 1600 sis. alv:n

        sanoa,että tuolla hinnalla kyllä pärjää,yrittäjäkin aika leveästi :-)!


      • ole. Vaikka jäljestä
        tekijäkin kirjoitti:

        kyllä ne on niitä viideb markan suutareita joiden työnjälki ei kestä päivänvaloa. ammattimies osaa tehdä laattajaon ja asennuksen siten että silmä ei sairasta sitä katsoessa. hyviltä pohjilta on helppo tehdä hyvää jälkeä, eli ensin pohjat kuntoon ja sitten vasta laattaa seiniin. vituttaahan se asiakkaita rahastavia tumpeloita kun joku muu tekee saman homman monta kertaa nopeammin, voi vielä palkka pudota. ps. teen yleensä vain urakalla niin ei tartte vinkua tuntiliksoista, laattahommissa pitää jäädä 45 alv tunnissa.

        päätellen voisi kyllä kuvitella. Liian kiireellä ja heikolla osaamisella ovat rahanhimoiset "tosimiehet" liikkeellä. No way Jose ! järki pitää olla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      771
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe