On 30 m², ikkuna ja pieni väliseinä,
4 m x 1,5 m.
Kauanko ammattimies laatoittaa ?
Laatoitan itse 25x30 valkoisilla laatoilla,
on touhuttu jo 2 viikkoa, 10 tuntista päivää.
Vielä varmaan menee 2 viikkoa.
Kauanko kestää 30 m² laatoitus
10
3576
Vastaukset
- carpinteri
tuntihomminakin 30m2 menee 16-20t.
- pa*kaa
Tyypillinen asiakkailta liikaa veloittava kattoonsyljeksijä. 30m2 16-20h. Hohhoijaa.
voi sanoa että perinteiseen tyyliin ilman mosaiikkikuvioita laittaa n. 4 neliötä tuntiin seinään. saumaus sitten toisena päivänä n. 3-4 tuntia.
- päivässä
ja saumaa ne parin päivän päästä 3 tunnissa.
- on huomannut
mutta näiden nopeiden ammattimiesten jälki on perseestä ja se ei kelpaa yksityisasiakkaalle,ehkä kelpää lähiön pizzerian vessaan...
- tekijäkin
on huomannut kirjoitti:
mutta näiden nopeiden ammattimiesten jälki on perseestä ja se ei kelpaa yksityisasiakkaalle,ehkä kelpää lähiön pizzerian vessaan...
kyllä ne on niitä viideb markan suutareita joiden työnjälki ei kestä päivänvaloa. ammattimies osaa tehdä laattajaon ja asennuksen siten että silmä ei sairasta sitä katsoessa. hyviltä pohjilta on helppo tehdä hyvää jälkeä, eli ensin pohjat kuntoon ja sitten vasta laattaa seiniin. vituttaahan se asiakkaita rahastavia tumpeloita kun joku muu tekee saman homman monta kertaa nopeammin, voi vielä palkka pudota. ps. teen yleensä vain urakalla niin ei tartte vinkua tuntiliksoista, laattahommissa pitää jäädä 45 alv tunnissa.
- otat_
tekijäkin kirjoitti:
kyllä ne on niitä viideb markan suutareita joiden työnjälki ei kestä päivänvaloa. ammattimies osaa tehdä laattajaon ja asennuksen siten että silmä ei sairasta sitä katsoessa. hyviltä pohjilta on helppo tehdä hyvää jälkeä, eli ensin pohjat kuntoon ja sitten vasta laattaa seiniin. vituttaahan se asiakkaita rahastavia tumpeloita kun joku muu tekee saman homman monta kertaa nopeammin, voi vielä palkka pudota. ps. teen yleensä vain urakalla niin ei tartte vinkua tuntiliksoista, laattahommissa pitää jäädä 45 alv tunnissa.
urakast jos ois tarjol,4m2 klinkerii lattiaan kaivon kera ja seinää 16m2,pohjatyö valmis,tupla-kyprokit seinäl ja betonilattia,eli ois kyse vedeneristyksestä ja laatoituksest,laatat mul on jo,10x10 klinkereit lattiaan ja 20x25 seinil ?
- tekijäkin
otat_ kirjoitti:
urakast jos ois tarjol,4m2 klinkerii lattiaan kaivon kera ja seinää 16m2,pohjatyö valmis,tupla-kyprokit seinäl ja betonilattia,eli ois kyse vedeneristyksestä ja laatoituksest,laatat mul on jo,10x10 klinkereit lattiaan ja 20x25 seinil ?
saumattuna ja silikonit vedettynä normaali 4 nurkkainen kohde 1600 sis. alv:n
- Muuraaja
tekijäkin kirjoitti:
saumattuna ja silikonit vedettynä normaali 4 nurkkainen kohde 1600 sis. alv:n
sanoa,että tuolla hinnalla kyllä pärjää,yrittäjäkin aika leveästi :-)!
- ole. Vaikka jäljestä
tekijäkin kirjoitti:
kyllä ne on niitä viideb markan suutareita joiden työnjälki ei kestä päivänvaloa. ammattimies osaa tehdä laattajaon ja asennuksen siten että silmä ei sairasta sitä katsoessa. hyviltä pohjilta on helppo tehdä hyvää jälkeä, eli ensin pohjat kuntoon ja sitten vasta laattaa seiniin. vituttaahan se asiakkaita rahastavia tumpeloita kun joku muu tekee saman homman monta kertaa nopeammin, voi vielä palkka pudota. ps. teen yleensä vain urakalla niin ei tartte vinkua tuntiliksoista, laattahommissa pitää jäädä 45 alv tunnissa.
päätellen voisi kyllä kuvitella. Liian kiireellä ja heikolla osaamisella ovat rahanhimoiset "tosimiehet" liikkeellä. No way Jose ! järki pitää olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 125906
- 94771
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504