on sellainen melkeimpä saman näköinen kuin sheltti, mutta sirompi ja säkä on jotain 20 cm? Eli siis sheltin näköinen, mutta pienempi huomattavasti...
minkä
9
419
Vastaukset
- sudenkorento75
joten voi olla ihan hyvin sheltti, olen itse nähnyt todella pienen ja siron sheltin jota luulin pennuksi.
- kun näin
joskus tällaisen pienen sheltin näköisen, että se olisi sheltti. Mutta sen jälkeen olen nähnyt useita saman kokoisia, joten aloin miettiä onko ihan oma rotunsa. Kun ne ovat niin selkeästi pienempiä, kuin pienimmät näkemäni sheltit. Pitää varmaan vaan kysyä ensi kerralla tällaisen omistajalta mikä koira on kyseessä. Eräässä perheessä, joka asui ennen meidän lähellä oli ensin 1 tällainen koira ja sitten 2 koiraa ja sitten tuli vielä kolmas. Eli eivät olleet samasta pentueesta ainakaan...
- ei sitten
kun näin kirjoitti:
joskus tällaisen pienen sheltin näköisen, että se olisi sheltti. Mutta sen jälkeen olen nähnyt useita saman kokoisia, joten aloin miettiä onko ihan oma rotunsa. Kun ne ovat niin selkeästi pienempiä, kuin pienimmät näkemäni sheltit. Pitää varmaan vaan kysyä ensi kerralla tällaisen omistajalta mikä koira on kyseessä. Eräässä perheessä, joka asui ennen meidän lähellä oli ensin 1 tällainen koira ja sitten 2 koiraa ja sitten tuli vielä kolmas. Eli eivät olleet samasta pentueesta ainakaan...
sheltti niin olisiko perhoskoira ? Niissähän löytyy värejä ja kahdenlaista korvamalliakin ?
- minä
ei sitten kirjoitti:
sheltti niin olisiko perhoskoira ? Niissähän löytyy värejä ja kahdenlaista korvamalliakin ?
sheltin näköisen koiran erotan perhoskoirasta. Koiralla on siis aivan sheltin turkki ja värityskin aika samaa luokkaa. Koko on pomeranian ja mittelspizin väliltä (enemmän ehkä kuitenkin pomeranian). Voipi olla tietenkin mahdollista, että näissä näkemissäni koirissa on ollut kyse sheltistä. Mutta tuntuu hassulta, että kaikki sheltit, jotka olen nähnyt ovat olleet huomattavasti isompia kuin nämä ja en ole kuitenkaan nähnyt edes mitään näiden välimuotoja (siis pieneksi jääneitä shelttejä). Voivatko sheltit todella jäädä sellaisiksi 20 cm korkeiksi?
- cat70
ei sitten kirjoitti:
perhoskoira mieleen, sheltti ei kyllä jää alle 20 senttiseksi...eikä oikein mikään rotu käy siihen kokoon ja väriin ja karvaan.
- oli......
cat70 kirjoitti:
perhoskoira mieleen, sheltti ei kyllä jää alle 20 senttiseksi...eikä oikein mikään rotu käy siihen kokoon ja väriin ja karvaan.
sekarotuisia esim.perhonen-sheltti risteytyksiä
- ymmärrä
cat70 kirjoitti:
miten saatte perhoskoiran näyttämään yhtään samalta kuin sheltti.
Näin kerran koirapuistossa erittäin pienen sheltin. Se oli todella hento ja kooltaan jotain kleinspitz-luokkaa.
- koska
ymmärrä kirjoitti:
miten saatte perhoskoiran näyttämään yhtään samalta kuin sheltti.
ei yhtään pysty arvaamaan aloittajan tietämystä koiraroduista...
Ja mitä itseen tulee niin aika samanoloisia "pulloharjoja" ovat. Nähdäkseni huonon sheltin ja toisella tapaa huonon perhosen ero kauempaa katsottuna on kuin veteen piirretty viiva. Hajonta on aika kovaa - varsinkin seurakoirapuolella kun tehdään paperittomia huonoista vanhemmista. Käyttökoirilla paperit lupailee hyviä käyttöominaisuuksia joten linja yhtenäisempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs511439- 1691244
- 611077
- 81012
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli208954- 13915
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä54838Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää29823Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti91802- 347775