on sellainen melkeimpä saman näköinen kuin sheltti, mutta sirompi ja säkä on jotain 20 cm? Eli siis sheltin näköinen, mutta pienempi huomattavasti...
minkä
9
440
Vastaukset
- sudenkorento75
joten voi olla ihan hyvin sheltti, olen itse nähnyt todella pienen ja siron sheltin jota luulin pennuksi.
- kun näin
joskus tällaisen pienen sheltin näköisen, että se olisi sheltti. Mutta sen jälkeen olen nähnyt useita saman kokoisia, joten aloin miettiä onko ihan oma rotunsa. Kun ne ovat niin selkeästi pienempiä, kuin pienimmät näkemäni sheltit. Pitää varmaan vaan kysyä ensi kerralla tällaisen omistajalta mikä koira on kyseessä. Eräässä perheessä, joka asui ennen meidän lähellä oli ensin 1 tällainen koira ja sitten 2 koiraa ja sitten tuli vielä kolmas. Eli eivät olleet samasta pentueesta ainakaan...
- ei sitten
kun näin kirjoitti:
joskus tällaisen pienen sheltin näköisen, että se olisi sheltti. Mutta sen jälkeen olen nähnyt useita saman kokoisia, joten aloin miettiä onko ihan oma rotunsa. Kun ne ovat niin selkeästi pienempiä, kuin pienimmät näkemäni sheltit. Pitää varmaan vaan kysyä ensi kerralla tällaisen omistajalta mikä koira on kyseessä. Eräässä perheessä, joka asui ennen meidän lähellä oli ensin 1 tällainen koira ja sitten 2 koiraa ja sitten tuli vielä kolmas. Eli eivät olleet samasta pentueesta ainakaan...
sheltti niin olisiko perhoskoira ? Niissähän löytyy värejä ja kahdenlaista korvamalliakin ?
- minä
ei sitten kirjoitti:
sheltti niin olisiko perhoskoira ? Niissähän löytyy värejä ja kahdenlaista korvamalliakin ?
sheltin näköisen koiran erotan perhoskoirasta. Koiralla on siis aivan sheltin turkki ja värityskin aika samaa luokkaa. Koko on pomeranian ja mittelspizin väliltä (enemmän ehkä kuitenkin pomeranian). Voipi olla tietenkin mahdollista, että näissä näkemissäni koirissa on ollut kyse sheltistä. Mutta tuntuu hassulta, että kaikki sheltit, jotka olen nähnyt ovat olleet huomattavasti isompia kuin nämä ja en ole kuitenkaan nähnyt edes mitään näiden välimuotoja (siis pieneksi jääneitä shelttejä). Voivatko sheltit todella jäädä sellaisiksi 20 cm korkeiksi?
- cat70
ei sitten kirjoitti:
sheltti niin olisiko perhoskoira ? Niissähän löytyy värejä ja kahdenlaista korvamalliakin ?
perhoskoira mieleen, sheltti ei kyllä jää alle 20 senttiseksi...eikä oikein mikään rotu käy siihen kokoon ja väriin ja karvaan.
- oli......
cat70 kirjoitti:
perhoskoira mieleen, sheltti ei kyllä jää alle 20 senttiseksi...eikä oikein mikään rotu käy siihen kokoon ja väriin ja karvaan.
sekarotuisia esim.perhonen-sheltti risteytyksiä
- ymmärrä
cat70 kirjoitti:
perhoskoira mieleen, sheltti ei kyllä jää alle 20 senttiseksi...eikä oikein mikään rotu käy siihen kokoon ja väriin ja karvaan.
miten saatte perhoskoiran näyttämään yhtään samalta kuin sheltti.
Näin kerran koirapuistossa erittäin pienen sheltin. Se oli todella hento ja kooltaan jotain kleinspitz-luokkaa.
- koska
ymmärrä kirjoitti:
miten saatte perhoskoiran näyttämään yhtään samalta kuin sheltti.
ei yhtään pysty arvaamaan aloittajan tietämystä koiraroduista...
Ja mitä itseen tulee niin aika samanoloisia "pulloharjoja" ovat. Nähdäkseni huonon sheltin ja toisella tapaa huonon perhosen ero kauempaa katsottuna on kuin veteen piirretty viiva. Hajonta on aika kovaa - varsinkin seurakoirapuolella kun tehdään paperittomia huonoista vanhemmista. Käyttökoirilla paperit lupailee hyviä käyttöominaisuuksia joten linja yhtenäisempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681919- 1261381
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321333- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654