Mondeo 2007?

Freewheeler

13

9571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että..

      Ensivaikutelmalta aika tyrmäävä. Tarkemmin katsoen ja kuvakulmasta riippuen tossa on kuitenkin Mazda 3 ja Laguna niputettu yhteen.

    • Ghia04

      Enpäs pidä - yöks yöks yöks. Ihan ku Peugeot 407 =(

    • päätilaa takana??

      Onkohan takapenkkiä laskettu tarpeeksi alas, että pitempi matkustaja sopii taakse?

    • Enska

      Sporttinen ulkonäkö, varmasti myy jo pelkällä ulkonäöllä. Miten sitten on nykyisten mondeon omistajien mieleen? Nykyisen mondeon kiitellyt tilat ainakin muotoilun takia pienenee ja miten lie luotettavuuspuoli? Toivottavasti kerrankin tekisivät sellaisen mondeon jossa olis suurin osa lastentaudeista karsittu pois. Konsernissa pitäisi olla ainakin osaamista (mazda 6).

      • Mopo

        Hyvältähän tuo uutuus näyttää. jopa niin hyvältä, että jos se tuollaisena tulee myyntiin, saattaa ruostuvat ovet unohtua. ;-)

        Takaovi näyttäisi jatkuvan katolle saakka. Onneksi minun autoni on hyvin harvoin lumisateessa...

        Ei missään olisi kuvia farkusta? Ei farkusta aiota tehdä pappamallia?


      • Mopo kirjoitti:

        Hyvältähän tuo uutuus näyttää. jopa niin hyvältä, että jos se tuollaisena tulee myyntiin, saattaa ruostuvat ovet unohtua. ;-)

        Takaovi näyttäisi jatkuvan katolle saakka. Onneksi minun autoni on hyvin harvoin lumisateessa...

        Ei missään olisi kuvia farkusta? Ei farkusta aiota tehdä pappamallia?

        "Takaovi näyttäisi jatkuvan katolle saakka."
        On näköjään kaksi versiota. Katso toiseksi ylin kuva, siinä ei mene ovisauma katolle.

        Viimeisessä escortissahan meni ovet katolle saakka ja pikkasen talvella ärsytti kun oven avasi niin penkille roiskahti lunta.


      • Farkku
        Mopo kirjoitti:

        Hyvältähän tuo uutuus näyttää. jopa niin hyvältä, että jos se tuollaisena tulee myyntiin, saattaa ruostuvat ovet unohtua. ;-)

        Takaovi näyttäisi jatkuvan katolle saakka. Onneksi minun autoni on hyvin harvoin lumisateessa...

        Ei missään olisi kuvia farkusta? Ei farkusta aiota tehdä pappamallia?

        http://www.autokampioen.nl/published/akm/content/pages/nieuws/0512fordm.nl.html Siinä linkki missä on farkun kuva.... siisti on ;)


      • in memoriam

        Tee se itse auto on paras auto! Eihän näistä nykyisistä tietokoneiden takana olevista ole kuin ison rahan menoa. Mutta katsos: tee se itse auto paras kärry - vika kuin vika - itse selviät niistä ja halavaksi tulee.


      • löytyy
        Mopo kirjoitti:

        Hyvältähän tuo uutuus näyttää. jopa niin hyvältä, että jos se tuollaisena tulee myyntiin, saattaa ruostuvat ovet unohtua. ;-)

        Takaovi näyttäisi jatkuvan katolle saakka. Onneksi minun autoni on hyvin harvoin lumisateessa...

        Ei missään olisi kuvia farkusta? Ei farkusta aiota tehdä pappamallia?

        lauantaisen iltasanomien kuvakoosteesta pariisin autonäyttelystä.


    • pitihän tuo arvata että öve...

      Hei, muuten : 98 paras mondeo!! tuo 2007 ihan törpön näköinen.

    • Ralf80

      Jep,ihan siisti meillä on 2001 ollut uudesta ja nyt alkaa olla vaihto edessä.Ei ole ollut vikoja sen kummempia,ovet vaihdettiin takuuna ja siinäpä se.
      Eikä se ruostuminen mua niin häirinnyt,kaikki autot ruostuu kuitenkin ja valmistevikoja sattuu kaikille.ja kun sai ilmaisen sijais auton niin mikäs sinä..outo juttu sinäänsä että vielä en ole vaihtanut ainuttakaan lamppua?!?
      Ainoa mitä voisin vähän kritisoida on se että huoltoon joutuu odottamaan aika kauan,meni vähän offtopic mutta,jos se tolta näyttää toi uusi niin mahdollisesti seuraavakin autoni on mondeo.

    • ihmettelevä ihmettelijä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe