Palstojen siistimiseksi on käynnistetty kampanja tai miksi sitä sanotaakin. On kehotettu käyttämään ilmoittamista asiattomasta viestisä.
No jos kertoo omasta mielestään asianmattomuudesta, niin mitään ei tapahdu. Kun kerran on osoitteensa antanut, niin voisi joku vastatakin, miksi ei reagoida.
Anteeksi tyhmyyteni
19
1201
Vastaukset
- fiiuliN
Mutta tuntuu että jokaiselle ei vastata.
- Satu-Rauni
Minun nukkuma-aika tulee. Kiitos. Sinä vastasit. Yleensä luen vaan.
- fiiuliN
Satu-Rauni kirjoitti:
Minun nukkuma-aika tulee. Kiitos. Sinä vastasit. Yleensä luen vaan.
Vastailen aina silloin tällöin. Tuntuu niin pahalta kun haluaisi jonkun kanssa "jutella" mutta kukaan ei vastaa.
Ne ovat harvat ja valitut jotka vetävät kirjoittajia puoleensa.
Pitäisi olla vetävä aihe enkä minäkään osaa sellaisia aloittaa..
Mutta kyllä lukeminenkin piristää. - sessu58
fiiuliN kirjoitti:
Vastailen aina silloin tällöin. Tuntuu niin pahalta kun haluaisi jonkun kanssa "jutella" mutta kukaan ei vastaa.
Mutta kyllä lukeminenkin piristää.olen ihan samaa mieltä.On tämä kone senverran "imaissut",että pitää aina vilkasta,onko kukaan vastaillut.Täytyy myöntää,että sitä oottaa jonkun kommenttia ja tosiaan on pettynyt,jos ei ole vastauksia....Aika jännä juttu,vaikka vain nimimerkit on esillä...Tehhään tästä päivästä kuitenkin hyvä,niin vastailujen,kuin muihenkin puuhien osalta.
- mirjamarja
sessu58 kirjoitti:
olen ihan samaa mieltä.On tämä kone senverran "imaissut",että pitää aina vilkasta,onko kukaan vastaillut.Täytyy myöntää,että sitä oottaa jonkun kommenttia ja tosiaan on pettynyt,jos ei ole vastauksia....Aika jännä juttu,vaikka vain nimimerkit on esillä...Tehhään tästä päivästä kuitenkin hyvä,niin vastailujen,kuin muihenkin puuhien osalta.
Miten suhtautuisit, jos joku tunnistaisi sinut tekstiesi perusteella?
Kuinka tärkeää on, että kirjoitellaan salanimen turvin?
Jos tunnistaisit jonkun nimimerkin takaa, niin pitäisikö mielestäsi se kertoa, vai olla kuin ei olisikaan?
Eihän täällä toki mitään salaisuuksia kerrotakaan, mutta nimimerkkihän on naamio. Tarkoitus on olla varjossa. - sessu58
mirjamarja kirjoitti:
Jos tunnistaisit jonkun nimimerkin takaa, niin pitäisikö mielestäsi se kertoa, vai olla kuin ei olisikaan?
Eihän täällä toki mitään salaisuuksia kerrotakaan, mutta nimimerkkihän on naamio. Tarkoitus on olla varjossa.haittais.Miulla ei oo semmosia salaisuuksia,mitä en vois kirjotella vaik nimelläkin.Mutta ko jokapaikas varotellaan,ettei saa antaa tietojaan ja kyllähä tämä maalima onki semmone,ettei tiiä mitä siitä seurais.Eipä olis kiva,jos sais jonku häirikön ovelleen.No tunnetSie miut?
mirjamarja kirjoitti:
Eihän täällä toki mitään salaisuuksia kerrotakaan, mutta nimimerkkihän on naamio. Tarkoitus on olla varjossa.tunnistaisi. Seison sanojeni takana, enkä ole salannut tutuilta nimimerkkiäni.
En kuitenkaan suosittele, että yrittäisit täällä ruveta julkisesti kenenkään nimimerkkiä paljastamaan. Kerro mieluummin ko. henkilölle arveluistasi kahden kesken. Se voisi olla hauskakin tapaus. Toisaalta harvoin kenenkään elämä tai ajatukset ovat niin ainutkertaisia, ettei samantaipaisia voisi olla jollain muullakin.- rallityttö60
optimisti-orvokki kirjoitti:
tunnistaisi. Seison sanojeni takana, enkä ole salannut tutuilta nimimerkkiäni.
En kuitenkaan suosittele, että yrittäisit täällä ruveta julkisesti kenenkään nimimerkkiä paljastamaan. Kerro mieluummin ko. henkilölle arveluistasi kahden kesken. Se voisi olla hauskakin tapaus. Toisaalta harvoin kenenkään elämä tai ajatukset ovat niin ainutkertaisia, ettei samantaipaisia voisi olla jollain muullakin.joka välissä myös hämmellä ja vastailla. En sitten tiedä kiinostaako ketään mutta en lopeta kirjoittamistani, kun alun sain. Miekin hokasin vasta äskettäin että täällä voi jutella tääkin tavalla. Monet naurut ole yksinäni nauranut kun on niin mukavia juttuja. Aloita nykysin aamun koneeni aukaisemalla, kun minulla on tätä luppoaikaa niin usein käy lukemassa. Ei varmasti haittaa vaikka vastaa asiankin vierestä. Mulle ainakin tuo ihan piristystä elämääni. Ei kun vaan kirjoittelemaan !
- osku 65
fiiuliN kirjoitti:
Mutta kyllä lukeminenkin piristää.aina pitää vastata kun kysytään en ehkä tiedä vastausta
rallityttö60 kirjoitti:
joka välissä myös hämmellä ja vastailla. En sitten tiedä kiinostaako ketään mutta en lopeta kirjoittamistani, kun alun sain. Miekin hokasin vasta äskettäin että täällä voi jutella tääkin tavalla. Monet naurut ole yksinäni nauranut kun on niin mukavia juttuja. Aloita nykysin aamun koneeni aukaisemalla, kun minulla on tätä luppoaikaa niin usein käy lukemassa. Ei varmasti haittaa vaikka vastaa asiankin vierestä. Mulle ainakin tuo ihan piristystä elämääni. Ei kun vaan kirjoittelemaan !
vielä yhdelle mukavalle naisihmiselle. Älä ihmeessä lopeta, vastahan olet alkuun pääsemässä. ;))
Aurinkoista päivää sinulle.- Alex
vähääkään, jos tuo B. ei vastaa, kun tunnen hänet, en ihmettele yhtään mitään.
Mutta olen vähän huolissani (en kovin vähääkään) joistakin tutuistani, joiden viestejä on poistettu aivan ilman syytä, ja jotka ovat todella saaneet mielensä pahaksi.
Joskus tuntuu vainoharhaiselta tuon valvojan touhuilu.
Palstan poistaja voi olla todellinen mörkö jonkun elämää varjostamassa.
Haluavatko he, nämä nuoleskelijat, pois täältä jotkut muut? Minä en haluaisi olla ruskeakielinen. Alex kirjoitti:
Mutta olen vähän huolissani (en kovin vähääkään) joistakin tutuistani, joiden viestejä on poistettu aivan ilman syytä, ja jotka ovat todella saaneet mielensä pahaksi.
Haluavatko he, nämä nuoleskelijat, pois täältä jotkut muut? Minä en haluaisi olla ruskeakielinen.Ilmeisesti et lueskellut näitä sivuja 4 vuotta sitten. Silloin oli kaikilla kielikin ruskeana koko kropasta puhumattakaan - senlaatusista sonnanheittoa. Nyt tilanne on parempi, vaikkakin joskus valvojalta menee lapsikin pesuveden mukana!
Epäilisin valvojan hermostuneen tuttusi tapaan ilmaista tyytymättömyytensä. Sanansa voi aina valita hieman toisellakin tapaa, eikä heti hyökätä kuin erään ison valtion presidentti, kun mielipiteet menevät ristiin.
Minunkin aloituksiani on poistettu, mutta se johtuu vastauksista, joihin aloitus on provosoinut. Emme yleensä puhu "samaa kieltä" eli toinen ymmärtää sanat täsmälleen erilailla kuin kirjoittaja on ne tarkoittanut - tai lukee niitä kuin piru raamattua.
Jos kaikki käyttäisimme hieman ystävällisempää tapaa ilmaista tyytymättömyytemme niin kirjoituksia ei tarvitsisi poistaa - näin uskon.
Onneksi tulee kesä ja kärpäset - on kaikilla ystäviä!- rallityttö60
Alex kirjoitti:
Haluavatko he, nämä nuoleskelijat, pois täältä jotkut muut? Minä en haluaisi olla ruskeakielinen.työ puhutta. Onkos se viesteihin ei saa vastausta ja isoveli valvoo näitä kirjoituksia. Olen uusi täällä en ole tainnut tarkasti lukea ohjeita. Minulla on ilmeisesti huonot tavat kun ensin rupean tänne kirjoitelaan ja sitten luen ohjeet myöhemmin. Niin yleensä elämässäkin teen ohjeet jää lukematta. Valistaa työ viisammat minuakin!
- aina paikalla
vaarivaari kirjoitti:
Ilmeisesti et lueskellut näitä sivuja 4 vuotta sitten. Silloin oli kaikilla kielikin ruskeana koko kropasta puhumattakaan - senlaatusista sonnanheittoa. Nyt tilanne on parempi, vaikkakin joskus valvojalta menee lapsikin pesuveden mukana!
Epäilisin valvojan hermostuneen tuttusi tapaan ilmaista tyytymättömyytensä. Sanansa voi aina valita hieman toisellakin tapaa, eikä heti hyökätä kuin erään ison valtion presidentti, kun mielipiteet menevät ristiin.
Minunkin aloituksiani on poistettu, mutta se johtuu vastauksista, joihin aloitus on provosoinut. Emme yleensä puhu "samaa kieltä" eli toinen ymmärtää sanat täsmälleen erilailla kuin kirjoittaja on ne tarkoittanut - tai lukee niitä kuin piru raamattua.
Jos kaikki käyttäisimme hieman ystävällisempää tapaa ilmaista tyytymättömyytemme niin kirjoituksia ei tarvitsisi poistaa - näin uskon.
Onneksi tulee kesä ja kärpäset - on kaikilla ystäviä!En kiellä, etteikö joitain viestejä ole ollut syytä poistaa, niistä en olisi puhunut, vaan todella on viestiavauksiakin, aivan hyviä, lähtenyt pois valvojan toimesta. Tiedän sen siitä, että avaaja ei olisi itse voinut edes poistaa hyvää avaustaan
Täällä on joku Eino -nikki, josta ilmeisesti puhuit, aiheuttanut vähän hämminkiä. Itse en ole hänen viesteihinsä reagoinut, ja se minusta riittäisi aivan hyvin, jos muutkin jättäisivät vain lukematta, vastaamatta. Omaa syytä, jos lähtee kilpasille loan viskelemisessä. Joku kertoi jopa hirtto-tai murhauhkauksiakin myös täältä käsin tulleen. Ei kannattaisi minusta, ikinä en lähtisi mukaan sellaiseen.
Mutta nämä näivettyneet palstat on pilattu vahdin toimesta todella, myönnä pois totuus. - ii-li
mirjamarja kirjoitti:
Eihän täällä toki mitään salaisuuksia kerrotakaan, mutta nimimerkkihän on naamio. Tarkoitus on olla varjossa.Tekstin perusteella sinä olet tunnistanut minut ja minä sinut. Emmepä ole vain koskaan keskustelleet asiasta ääneen keskenämme. Sinä tunnistit minut jo ennen kuin rekisteröidyit. En vain silloin vastannut kysymykseesi, koska silloin en ollut vielä tunnistanut sinua.
Tohdinkohan nyt oikeasti lähettää tämän viestin? Taidan tohtia.
- vaarivaari ek
Olen ajatellut valvojan kuluttavan jo niin paljon aikaa pelkkien viestien lukuun, että hänelle ei tule mieleen käyttää lisäaikaa vastauksiin, vaikka se olisi vain vakiovastaus
(Olen vastaanottanut viestisi koskien asiatonta viestiä. Kiitos avustasi)
Itse jouduin oman toimeni ohella ihan muissa ympyröissä hoitelemaan "seriffin hommia" eikä se aina ollut mieltä ylentävää. Itseltänikin "unohtui" satojen viestien saajana vastata sellaisiin viesteihin, joihin kuvittelin ettei vastausta odoteta, koska ne olivat ilmoitusluontoisia. Myöhemmin olen saanut palautetta, että ne olivat lähettäjälleen tärkeitä viestejä.
Tapamme tarkastella maailmaa perustuu vain omiin kokemuksiin ja moraalikäsitteisiin. Ne voivat poiketa huomattavastikin toisen ihmisen maailmankuvasta.- Esimerkkejä on paljon !
Niitä on lähtenyt 60 palstaltakin vaikka kuinka paljon!!!
Onko all right?
Minustä aivan idioottimaista!
Ja sitten kun lukee vahdin omia kirjoitelmia, ei voi muuta kuin ihmetellä sitä sekavuutta ja kummallista outoutta, hän ei ymmärrä asiita. Kaikki ovat sanoneet samaa, jopa monamerikin sen sanoi. Hän on siitä mainio, että järki on tallella ja se toimii. Ja sitä pitäisi vahdillakin olla. - Satu-Rauni
Tuntuu kuin olisin sohinut kepillä väärää muurahaispesää. Olen pahoillani, jos kirjoitukseni saa aikaan huonoa mieltä lukijoiden keskuudessa.
En osaa moralisoida kuin tavallani, se on totta. Mutta mielestäni joissain avausketjuissa saa haukkua ja herjata kenenkään puuttumatta asiaan. - ii-li
Vastaus voisi olla automaattinen. Se, ettei tule mitään vastausta ei nykyaikana ole enää soveliasta. Mikä tahansa vastaus tyydyttää useimpia, kunhan vain saa vastauksen. Niin se on elävässä elämässäkin. Kyllähän jokainen närkästyy, jos ei kysyessään saa mitään vastausta.
Minulle sheriffi on kyllä aina vastannut, jos olen kysynyt jotakin suoraan häneltä. Ehkä siihen vaikuttaa myös se, että annan sähköpostiosoitteekseni normaalin Luukun osoitteeni, jossa nimeni näkyy, en tiedä. Sheriffi tietää minun nimeni, mutta minä en tiedä hänen enkä kenenkään muunkaan nimeä täällä.
Siinäkin asiassa varmaan pätevät normaalit sähköpostin kirjoitusperiaatteet. - Joudun lähettelemään (vielä kuukauden ajan) työssäni sähköposteja päivittäin, joten kai minulle on sitten syntynyt oikeanlainen neutraali tyyli niihin. On turha odottaa vastausta, jos aloittaa meilinsä "Senkin ääliömäinen kusipää..."
Sähköposti on totisesti stressaava väline. Jokainen tietysti odottaa vastausta. Vastaus on "pakollinen". - Eräs entinen työtoverini, joka oli pitkällä sairaslomalla kertoi, että kun hän tuli takaisin töihin, niin hänellä oli meilissään yli 2000 sähköpostia. Koko ensimmäinen työviikko meni niiden tutkimiseen. - Hänelle ihan oikeasti tapahtui se, että hän joutui kahnauksiin asiakkaiden kanssa, kun ei ollut vastannut. (Hän ei ollut sairastuessaan ehtinyt asettaa päälle automaattista ilmoitusta siitä, ettei hän ole paikalla.) - Itselleni on käynyt samoin: Koska olen vain harvoin töissä, niin olen menettänyt kaksi asiakasta sen vuoksi, että soittopyynnöt tulevat työpaikallani vain sähköpostiin. Niinpä en ole soittanut, kun en ole nähnyt koko sähköpostiakaan.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1417988Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.323170Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3892254Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422841780Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1501644Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh211481- 151248
- 1001239
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371162- 181142