Kerron tässä lyhyesti meidän Via Dolorosan mikä
päättyi neljään tyttöön. Olen joskus kauan sitten
kirjoitellut saman asian, mutta jos joku saisi
toivoa ja voimaa niin kerrottakoon uudestaan
lyhyesti. Menimme naimisiin v-93 ja siitä
alkoi rumba joka kesti vuoteen -97. Normaalia
lapsen "tekoa" pari vuotta, ei mitään muuta kuin
pettymisiä. Sen jälkeen ns. kevyemmät lapsettomuus
hoidot ei mitään. (tietenkin ensin kaikki tutkimukset) huom. tän kirjoittaja on mies, että
voi olla et termistö ei ole ihan niin kuin pitäisi, mutta se siitä. Elikkä viimeisenä hoitona
koeputkihedelmöitys. Muistan ikuisesti sen, kun ajoin Tyksiin Spermakuppi hanskalokerossa, en olisi koskaan uskonut että siinä matkaa neljä
tytön alkua. Kuusi alkiota saatiin talteen josta
kaksi heti "vetämään" tuloksena tyttö kesäkuussa
9v. täyttävä koululainen. Toinen yritys kaksi pakkas alkiota sulamaan jne. tulos tyttö, nyt
toukokuussa 7v. iloinen eskarilainen. Jonka jälkeen keskustelu mitä nyt ja päädyttiin, että
annetaan kaikille mahdollisuus ja kaksi viimeistä
pakkas-alkiota "kehiin" ja tulos kaksoset nyt
heinäkuussa 5v. Oli siinä aika pihalle koska
kaikki todennäköisyys laskelmat heitti härän
pyllyä. Sitä ihmettelivät myös lääkärit.
Onhan elämä melkoisen vauhdikasta ja naisvoitoista
Mutta eteen päin, kaikki meni uusiksi auto, talo
jne. Eipä enää tehdä etelän matkoja. Vastailen
kykyjeni mukaan jos jollain on kysyttävää.
VOIMIA JA TOIVOA KAIKILLE.
Yksi "kuppi"
Neljä tyttöä
3
749
Vastaukset
- !!!!!
Tämä oli lohduttava kuulla, että näinkin voi käydä. Meillä takana 2 kevyempää hoitoa eli inssiä ja nyt toinen IVF menossa. Ekalla kerralla ei jäänyt yhtään pakkaseenkaan, vain yksi oli siirrettävää. Jospa se nyt onnistuisi meilläkin tai se voi olla sitten viimeinen kierros.... kenpä tietää.
- luettavaa
ja vielä miehen käsialaa. kiitos siitä. katsotaas kuis tässä huushollissa käy, ensi viikolla homma alkaa. tsemppiä arkeen ja onneen!
oli kiva lukea tarinanne!!!!!Onneksi olkoon ja hyvää jatkoa sulle ja tytöillesi!!!!!!!:):):)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483