Minne tavarat kun mennään uimaan?

tollukkatollukka

Kuten huomaatte, en ole koskaan ollut missään rantalomalla ;-) Eli minne rahat, tupakat yms voi jättää säilöön rannalla kun menee uimaan? Onko rannalla jotain säilytyslokeroja tai vastaavia? Tai onko olemassa jotain vedenkestäviä pussukoita mihin hilpetöörit voi laittaa uimisen ajaksi ja ottaa mukaan? Ei niitä rannallekaan varmaan uskalla jättää ilman vartioimista...

7

5144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet kai joskus ollut ylipäätään rannalla? Harvoin rannoilla on mitään säilytys mahdollisuutta, joten jonkun kannattaa olla vahtimassa tavaroita. Jos kaikki porukasta haluavat samaan aikaan uimaan, ollaan laitettu kaikkien tavarat vilttien/pyyhkeiden alle ja tarkkailtu vedestä käsin ettei kukaan mene niitä kuopimaan. Kannattaa ottaa mukaan vain tavaroita, joita tarvitsee.
      On olemassa ainakin sellaisia vesitiiviitä putkiloita, jotka on tehty juuri tätä tarkoitusta varten. Putkilon voi ripustaa kaulaan, ja se pysyy mukana uidessakin. Röökejä tuskin ketään kiinnostaa pölliä.

• Emmä ainaskaan pöllis sulta röökiä
        mutta voisin mä sun luo silti höökiä
        ja muutaman sätkän sulta siinä pummata
        ja kysellä: "Voitasko yhessä hummata ?"

• jooos

jätät hotellin säilölokeroon rahat ym arvokas ja otat matkaan vain pikkasen rahaa.

• satunnainen matkailija

Tosiaan rannoilla on monesti vähän ongelmallista tuo tavaroiden säilytys. Yleensä ei kannata ottaa mukaan kuin välttämätön ja vähän rahaa, jos se on mahdollista. Tupakat ja muut ei-arvokkaat voi kyllä melkeinpä jättää vaatteiden tai kenkien sisään...

• minäkin..
        satunnainen matkailija kirjoitti:

Tosiaan rannoilla on monesti vähän ongelmallista tuo tavaroiden säilytys. Yleensä ei kannata ottaa mukaan kuin välttämätön ja vähän rahaa, jos se on mahdollista. Tupakat ja muut ei-arvokkaat voi kyllä melkeinpä jättää vaatteiden tai kenkien sisään...

ollut.

Minä teen näin. Kun menen yksin rannalle, levitän pyyhkeen ja hautaan pyyhkeen alle hiekkaan syvemmälle avaimet jotka ovat pienessä rahapussissa. Ne varkaat harvemmin rupeavat kaiveleen, yleensä varastavat nopeasti.

• tyhjä
        minäkin.. kirjoitti:

ollut.

Minä teen näin. Kun menen yksin rannalle, levitän pyyhkeen ja hautaan pyyhkeen alle hiekkaan syvemmälle avaimet jotka ovat pienessä rahapussissa. Ne varkaat harvemmin rupeavat kaiveleen, yleensä varastavat nopeasti.

Jenkki tmv. purukumi pussi...;) On vesitiivis, huomaamaton,(vert. lomapkko) ja sinne mahtuu rahat, röökit, aveimet...

Suosittelen myös tuota "maahan hautaamista" ja tarkkailua uimisen lomassa. Jos ajattelet, että varas nostaa ensin pyyhkeen, kuopsuttelee maata jne. niin etköhän hänet ehdi huomata...;)Ja myös joku vieressä oleva auringonpalvoja kiinnittänee asiaan huomiota...

• minä aina
        tyhjä kirjoitti:

Jenkki tmv. purukumi pussi...;) On vesitiivis, huomaamaton,(vert. lomapkko) ja sinne mahtuu rahat, röökit, aveimet...

Suosittelen myös tuota "maahan hautaamista" ja tarkkailua uimisen lomassa. Jos ajattelet, että varas nostaa ensin pyyhkeen, kuopsuttelee maata jne. niin etköhän hänet ehdi huomata...;)Ja myös joku vieressä oleva auringonpalvoja kiinnittänee asiaan huomiota...

Mä teen rannalla niin että otan mukaan vain vähän rahaa ja avaimet jätän hotellin respaan.
        Lisäksi tarkkailen välillä ettei kukaan pyöri siinä mun aurinkotuolin lähellä.
        Ikinä multa ei oo pöllitty mitään!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2411
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      2027
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      27
      1891
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1703
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1498
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1042
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1019
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      870
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      865
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      818
    Aihe