ensimmäinen hoitokerta icsillä.Niin on nöyrä ja onnellinen olo. Tuleekohan kaksoset, miettii hän?
Voimia kaikille omassa "taistossaan"!!!
Hyviäkin asioita, ihmeitä suorastaa, tapahtuu kyllä.
plussa tul... =o)
9
1422
Vastaukset
- Suski
AIVAN UPEETA!
Meillä menossa myös eka ICSI-hoito. Tällä viikolla alotin piikittelyt ja punktio ja siirto olisi viikolla 21.
Tällaisia uutisia on aivan ihana lukea, antaa pientä toivon kipinää myös itselleen :) Jotenkin kun sitä ei vaan uskalla antaa itselleen lupaa uskoa ja toivoa että tämä hoito onnistuisi. Mutta tällaisten uutisten jälkeen se positiivisuus nousee pessimistisyyden päälle.
AIVAN IHANAA ODOTUSAIKAA SINULLE JA MIEHELLESI! NAUTIN TÄYSIN RINNOIN! SE ON SINULLE SUOTU!allekirjoittanut!
Samoin onnea Teille!!!!
Ja jaksamista kaiken piinailun ja epävarmuuden keskelle!
Muista olla itsellesi hellä, nauraa naurut ja itkeä itkut. Niin se hoitoaika kiitää. Toivottavasti saan lukea teiltäkin yhtä ihanat viestit. *voimarutistus*
- Projektinvetäjä
Hirrrrrrmuisesti paljon onnea!!!!!!!!
- -Ninni-
Onnea myös minulta! Itsellä ICSI ohjelmassa viikolla 23.
- roppakaupalla!
ONNEA sydämen pohjasta!!! Tosi Ihana asia!!!
Minulla kanssa nyt meneillään ensimmäinen ivf/icsi. Nyt on pp3, ja piinailut senkun jatkuvat. Pelottaa jo ensi viikon testaaminen...
Kiva kuulla onnistumisesta!! halit teille!!!!!!!!!!!:):):):)
- joutsen
Onnea todella. Onpa hienoa kuulla että teillä onnisti eka kerralla. Oliko takana kovasti muita hoitoja? Itselläni luultavasti ensi viikolla punktio ja ensimmäinen icsi ja jännittää todella mitä tulee tapahtumaan. Kiva kuulla että näinkin voi käydä kun itselleen vaan koittaa koko ajan sanoa että ei se ekalla kerralla varmaankaan onnistu- ettei vaan pettyisi liikaa. Siirrettiinkö sulle sitten kaksi alkiota?
Hoito oli ihan ensimmäinen...toivon kovasti onnea teille!
Itekään en vielä tapahtunutta oikein ymmärrä.
2 alkiota siirrettiin, ultra vasta myöhemmin, joten enpä tiedä että kuinka monikossa täällä fiilistellään:)
Henkisestihän koko prosessi on tosi rankka. Tuskin sitä ymmärtää kukaan, kuka ei ole itse läpikäynyt.
Voimia, voimia, toivottelee hän.
- hipsu**
paljon onnea sinulle.oliko sulla minkäänlaisia oireita ennen plussaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483