Miten ois rantamiitti 10.6 pyynikin rannas joskus iltapäivästä se alen sijaan, sinne aleen vois sit mennä illalla jatkaan esim. Olisko kiinnostusta/lähtiöitä ?
Tre rantamiittiä
12
5054
Vastaukset
- Vicmotti
Ei onnistu ku samana iltana on Sauna festarien päätösilta :)
- ThaHaUki
Tää on mukana jos kelit sallii vaan :) Päivä on vissin lauantai joten oikein hyvinkin sopii jos ei muuta ihmeellistä tule :)
oisko joskus kolmen aikaan hyvä alotella siel jos viel silloin paistais aurinko :) ja mis porukka kokoontus et uudet ihmiset löytää perille jos sellasia on tulos, oisko se taas se sama hyvä paikka mikä on siinä suoraan parkkipaikalta alas rantaanpäin se suikulähteen näkönen juttu mikä ei oo suihkulähde :)
http://www.tampere.fi/ytoteto/kartta/map.php?x=2485935&y=6820422&px=1.0&txt=Miitin kohtaus paikka
miitin kohtaus paikka tos paikalla on sellanen niin sanottu suihkulähde mikä ei oo kyl yhtään sen näkönen ;)voishan sitä taas yrittää, josko pääsisin..
riippuu taas vähän kaikenlaisista asioista, mut eiköhän se luonnistus sinne tulo :D
Nalla86 *halii*- vivian__78
Joo, olen kiinnostunut just tällaisista sydeemeistä. Voin tulla..jos ei muuta ilmene. Loistavaa!
- Mari-79
Ystävän häät kutsuu samaisena päivänä.. :(
- teppo
Onks pussikaljameininkä vai mitä tapahtuu? Onks yleensä jengiä ollu paikalla? Ja minkä ikästä?
Mä teen kaikkeni päästäkseni paikalle, mutta en lupaa mitään.
..kuitennin vesisade yllättää, ni oiskos miitti siinä tapauksessa Passionissa Tullinaukiolla samoihin aikoihin?
- jerkku1
aikataulu pitäs tarkentaa niin vois myöntääkkin jo mutta kylpä se viikolla selviää
tulossa ollaan ja autolla joten jos keskustasta joku haluis kyydin ni ilmoituksia olis ainakin pari paikkaa auki
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322088Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461705Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121476Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041216Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041024Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76968- 59855
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,31792Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52779Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd100727