Angel of dargnesista

Olen siinä kohdassa missä on se "haamu" tai mikä lie kummitus siellä, niin tiedän että sitä pitää ampua juuri siinä kohdassa missä se valo syttyy siihen patsaaseen, mutta kun sitä ampuu ei tapahdu mitään mitäs pitäis tehdä?

4

383

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MeOne

Juu tuohon kohtaan jäin itsekin jumiin pitkäksi aikaa. En muista enää tarkalleen miten siitä etenin, mutta jotain tällaista piti tehdä: mene ryömien (jos ryömit, haamu ei vahingoita) lähinnä ovea olevan patsaan eteen. Älä mene liian lähelle patsasta, mutta katso että olet suoraan linjassa patsaan edessä, eli patsaan ja oviaukon välissä kontallaan. Kun valo syttyy patsaaseen, nouse nopeasti ja siirry välittömästi patsaan luo ja poimi "valo". Tässä kohdin täytyy olla nopea. Patsaan eteen täytyy mennä suoraan ja nopeasti, ja esine on poimittava välittömästi. Nyt Laran pitäisi poimia hohtava esine ja jotain tapahtuu, en enää muista mitä.. en ole varma pitikö jossain vaiheessa ampua jotakin, mutta kannattaa koittaa eka noilla ohjeilla mitä annoin. Joka tapauksessa jatkossa käytävä josta tulit täyttyy vedellä ja voit jatkaa eteenpäin.

• Minä vaan
    • mä käyn koklaamassa kiittos :D

• sain sen taulun otettua, aika nopea piti olla heh mut nyt oon siel missä se pappa tapettiin kai sen kodis, kaks ukkoa jostain ilmestys mut ne katos heh eikä niiden laasereiden läpi oikeen pääse

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      148
      3259
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      59
      2618
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      29
      2049
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      130
      1667
    5. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      83
      1494
    6. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      75
      1484
    7. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      365
      1435
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1115
    9. Kerro mulle mitä pitäs tehdä

Sun mielestä? Anna neuvo?
      Ikävä
      88
      1108
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90