Ken pisti möläyttäen että hänen mielestään PS3 on "probably too cheap".
599....liian halpa....annamunlompakonkaikkikestää.
No ei vainkaan. Xbox 360 menee ostoon heti ja Wii sitten kun tulee. Wiin hinnaksi huhuiltu 199 joten ne saa molemmat yhteensä samalla hinnalla kuin "liian halvan" PS3:n!!!!!!
Ken Kutaragi: PS3 "too cheap"
6
372
Vastaukset
- achike
PS3:n hinnoittelun on oltava TODELLA pielessä, kun Sonyn pääjohtajan on oikein erikseen tultava julkisuuteen sitä puolustamaan ja perustelemaan.
Paniikkihinnanalennus on luvassa ensi keväänä, kun Sony vihdoin käsittää, että $600 hintaisia konsoleita ei normaaleissa kotitalouksissa hankita lapsille leluiksi, kun XB360:n ja Wii:n kaltaisia halvempia ja parempia vaihtoehtoja on olemassa.
Veikkaan että ensi vuonna tähän aikaan Ken Kutaragi on tehnyt harakirin ja poistunut keskuudestamme.On kummaa porua koko ajan. Minä ainakin ps3 ostan heti kun tulee. Ei tuo ole ollenkaan paha hinta.
- Nimetön 2
hell_patrol kirjoitti:
On kummaa porua koko ajan. Minä ainakin ps3 ostan heti kun tulee. Ei tuo ole ollenkaan paha hinta.
Ja mikäköhän miljonääri sää oot? Kaikilla ei todellakaan ole kuuttasataa euroa löysää rahaa minkä voi tuhlata tosta vain yhteen PELIKONEEESEEN. Mää ainakin joudun odottelemaan kolme vuotta ennenkuin voi harkitakkaan >:C
- miten...
Nimetön 2 kirjoitti:
Ja mikäköhän miljonääri sää oot? Kaikilla ei todellakaan ole kuuttasataa euroa löysää rahaa minkä voi tuhlata tosta vain yhteen PELIKONEEESEEN. Mää ainakin joudun odottelemaan kolme vuotta ennenkuin voi harkitakkaan >:C
ihmisillä on varaa pistää rahaa jatkuvasti tietokoneeseen, mutta kerran viidessä vuodessa ei ole rahaa ostaa konsolia.
Kummallista valittamista muutenkin. PS3n julkaisuhinta on pienempi kuin PS2n aikanaan, ja hyvin nekin loppui kaupoista.
Valittajat ostakoon äXän ja kolmen vuoden päästä jälleen uuden lootan. Itse hommaan ensi vuonna PS3n ja pelailen sillä vähintään 5vuotta. Lootan omistajat joutuvat samassa ajassa ostamaan 2 lootaa ja se tulee kalliimmaksi kuin yksi 400-500€ panostus PS3seen. Nimetön 2 kirjoitti:
Ja mikäköhän miljonääri sää oot? Kaikilla ei todellakaan ole kuuttasataa euroa löysää rahaa minkä voi tuhlata tosta vain yhteen PELIKONEEESEEN. Mää ainakin joudun odottelemaan kolme vuotta ennenkuin voi harkitakkaan >:C
Mikään miljonääri, mutta rahaa saa töitä tehdessä.
- dshater
Siis tää on tätä sonya, siis ei helevetti oikeesti "konsoli maksaa vain 599e minusta se on halpa", haistakoon pitkän pas*an.. Jos xbox360 tulis kaikki samat pelit ku ps3 ni varmasti ostasin xbox360. Sonylla alkaa toi konsolin hinta mennä vähä överiksi siis minkä helevetin takia siihen piti ruveta jotain multimedia krääsää sun muuta esim blu-ray. Minä olisin halunnut ja olisikin riittänyt pelkkä uusi pelikone, jota ei ole täytetty kaikella mahdollisella krääsällä, jollin sen hinta nousee pilviin (599e). Taitaa tämä pleikkari jäädä ostamatta ja tyydyn ps2 koska sillehän tulee viel hyvii pelei ja pelit halpenee niin niitä voi sit ostella enemmän. Sit ku se ps3 on halventunu ni sit sen ostamista harkitsen, mutta täytyy nyt vielä kerran mainita että kyllä sonyn uusi konsoli on aivan liian kallis ja olen erittäin pettynyt, mutta enköhän pärjää koska mulla on ps2 ja psp ni näilllä pärjää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten302772Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514