Mikä

näistä olis

Mikä olis nyyttikuljetuksissa (siis jakeluautolla) paras työpaikkana kaukokiito, transpoint vai kiitolinja vaiko joku muu?
Kannattasko hommaa omat luvat oma auto, vai palkollisena?

8

2472

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äitestä ja toinen

Tyttärestä! Eli mee ittees ja kysy mitä haluat loppu elämältäs?! Loputon velkakierre vailla todellista rikastumisen mahdollisuutta vai takuu varmaa tuloa ja omaisuuden kertymää. Siitä se ura si urkenee jommin kummin?!

• konkari,

elintarvikepuolelle.. kesko, valio, fazer ym..

varmaa työtä, ja sopivan vaihtelevaa ja monipuolista.
      ite oon viihtyny jo 20v jakopuolella maidonajossa.

• puolella

Varmaa työtä, mut renkinä vai omalla?

• työt

Joo kokemuksesta toi Kaukokiito ja Kiitolinja on aika hanurista Pointista ei oo tietoo mut kaippa aika samaa luokkaa. Toi elintarvike jakelu on kyl ollu ehdottomasti parasta hommaa noista vaihtoehdoista Fazerin pulla jako tuttua hommaa nyt rullakko rundia ympäri härmää

• noista..

kaikista, melkein ovat samanlaisia. aina on yksi juitsari paska ja pari hyvää. pointti, kauko, ja kiitis ajaa rahtia pitkää....linjaa, jakoa...
        päivät vaihtelee. tavarat vaihtelee. siinä isännänkin tulot vaihtelee. renki yleensä saa tuntiliksaa, jotkut harvat urakkaa.
        ota vain lainaa osta auto käy kurssi, sittenhän tiedät mitä työ on.
        yksi tykkää ajaa maitoo, toinen leipää, lolmas eli minäkin, pidän eniten noist avaihtoehdoista kappaletavaran jaosta. lavat erilaisia ja paikat vaihtuu.
        en kylläkään ottaisi omaksi riesaksi omaa autoa.

• kun kerta kysyt, niin ehkä kiitolinjaa suosittelisin. Palkat maksaavat niinkuin kuuluu, ja mikä aika tärkeä kuskin kannalta, kalusto on parempaa kuin näillä muilla. Muita eroja tuskin on.

• Linja

Kiitolinjan huono puoli on sen kapulan kanssa pelleily...

• kapulassa
        Linja kirjoitti:

Kiitolinjan huono puoli on sen kapulan kanssa pelleily...

suomenkielinen valikko ja miten se pelaa?yms?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      160
      9031
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      66
      4804
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      4582
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      4002
    5. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3560
    6. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      35
      3553
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3448
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3183
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2911
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2694
    Aihe