Kiitos vaan kaikille jotka autoitte ensikertalaista matkaajaa laukun pakkaamisessa!Nyt matka on tehty ja kotimaahan palattu.Mukana oli kaikki tarvittava ja vähän vaan yli.Sorrentossa kukkivat ruusut ja jasmikkeet.Maisemat upeita.Kävelimme kujia ja nousimme rappusia,matkasimme laivalla Caprille ja paikallisella Bussilla vuorenreunusteitä Amalfiin.Hyvin onnistunut matka.Palatessamme Suomeen täällä oli ihana kevään vihreys mutta koleaa.
Typykän matka tehty
4
465
Vastaukset
- isoäiti**
Mukavaa, että matkasi onnistui.
Joko suunnittelet uutta?- Typykkä
Taitaapa olla niin että en pitkään aikaan pääse matkalle.On ne sen verran hinnakkaita.Meillä on vielä mökki joka tuntuu nielevän kaiken ylimääräisen.Siis valintakysymys.Mutta kieltämättä kun kerran on matkalle päässyt haluaisi nähdä enemmänkin.Kyllä turistina tuntuu että lypsylehmä on.Istut jonnekin pyrstöllesi niin menee jo kattausmaksu.Niin kauan kun pussi on auki ollaan kohteliaita ja ystävällisiä mutta muuten käännetään selkä ja olet ilmaa.Ovatko nämä etelän ihmiset lopultakaan niin sosiaalisia,iloisia ja ystävällisiä?Mitä mieltä olette?
Typykkä kirjoitti:
Taitaapa olla niin että en pitkään aikaan pääse matkalle.On ne sen verran hinnakkaita.Meillä on vielä mökki joka tuntuu nielevän kaiken ylimääräisen.Siis valintakysymys.Mutta kieltämättä kun kerran on matkalle päässyt haluaisi nähdä enemmänkin.Kyllä turistina tuntuu että lypsylehmä on.Istut jonnekin pyrstöllesi niin menee jo kattausmaksu.Niin kauan kun pussi on auki ollaan kohteliaita ja ystävällisiä mutta muuten käännetään selkä ja olet ilmaa.Ovatko nämä etelän ihmiset lopultakaan niin sosiaalisia,iloisia ja ystävällisiä?Mitä mieltä olette?
Turistipaikoissa vain nyljetään lypsylehmältä nahkakin päältä. Syrjäkylillä pääsee paremman kohtelun osakkaaksi.
Yllättäen kiinaaisissa rvintoloissa saa parhaan kohtelun, mutta ne kuulemma ovatkin vain "rahanpesupaikkoja" - tiedä häntä!- Italiassakin
Typykkä kirjoitti:
Taitaapa olla niin että en pitkään aikaan pääse matkalle.On ne sen verran hinnakkaita.Meillä on vielä mökki joka tuntuu nielevän kaiken ylimääräisen.Siis valintakysymys.Mutta kieltämättä kun kerran on matkalle päässyt haluaisi nähdä enemmänkin.Kyllä turistina tuntuu että lypsylehmä on.Istut jonnekin pyrstöllesi niin menee jo kattausmaksu.Niin kauan kun pussi on auki ollaan kohteliaita ja ystävällisiä mutta muuten käännetään selkä ja olet ilmaa.Ovatko nämä etelän ihmiset lopultakaan niin sosiaalisia,iloisia ja ystävällisiä?Mitä mieltä olette?
Ryöstämisvimma lienee pahinta Sisilian kohteissa.
Tauti lievenee pohjoiseen tultaessa mutta osaavat sen vielä Firenzen ja Venetsian tasolla.
Ei niin pahana!
Itse pidän Gardan alueesta.
Maisemien lisäksi kaikki toimii, hinnat näkyvissä ja pitävät paikkansakin ilman mitään 'liinalisiä'!
Ja ihmiset puhuvat saksaa, tosin jossain määrin myös sitä lontoon murrettakin.
Entinen Itävaltalainen vaikutus vielä havaittavissa.
Verona on jo hieman eri asia. Dolomiittien pikkukaupungit mukavia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571628- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1241248- 1401054
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612