Typykän matka tehty

Typykkä

Kiitos vaan kaikille jotka autoitte ensikertalaista matkaajaa laukun pakkaamisessa!Nyt matka on tehty ja kotimaahan palattu.Mukana oli kaikki tarvittava ja vähän vaan yli.Sorrentossa kukkivat ruusut ja jasmikkeet.Maisemat upeita.Kävelimme kujia ja nousimme rappusia,matkasimme laivalla Caprille ja paikallisella Bussilla vuorenreunusteitä Amalfiin.Hyvin onnistunut matka.Palatessamme Suomeen täällä oli ihana kevään vihreys mutta koleaa.

4

465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isoäiti**

      Mukavaa, että matkasi onnistui.
      Joko suunnittelet uutta?

      • Typykkä

        Taitaapa olla niin että en pitkään aikaan pääse matkalle.On ne sen verran hinnakkaita.Meillä on vielä mökki joka tuntuu nielevän kaiken ylimääräisen.Siis valintakysymys.Mutta kieltämättä kun kerran on matkalle päässyt haluaisi nähdä enemmänkin.Kyllä turistina tuntuu että lypsylehmä on.Istut jonnekin pyrstöllesi niin menee jo kattausmaksu.Niin kauan kun pussi on auki ollaan kohteliaita ja ystävällisiä mutta muuten käännetään selkä ja olet ilmaa.Ovatko nämä etelän ihmiset lopultakaan niin sosiaalisia,iloisia ja ystävällisiä?Mitä mieltä olette?


      • Typykkä kirjoitti:

        Taitaapa olla niin että en pitkään aikaan pääse matkalle.On ne sen verran hinnakkaita.Meillä on vielä mökki joka tuntuu nielevän kaiken ylimääräisen.Siis valintakysymys.Mutta kieltämättä kun kerran on matkalle päässyt haluaisi nähdä enemmänkin.Kyllä turistina tuntuu että lypsylehmä on.Istut jonnekin pyrstöllesi niin menee jo kattausmaksu.Niin kauan kun pussi on auki ollaan kohteliaita ja ystävällisiä mutta muuten käännetään selkä ja olet ilmaa.Ovatko nämä etelän ihmiset lopultakaan niin sosiaalisia,iloisia ja ystävällisiä?Mitä mieltä olette?

        Turistipaikoissa vain nyljetään lypsylehmältä nahkakin päältä. Syrjäkylillä pääsee paremman kohtelun osakkaaksi.

        Yllättäen kiinaaisissa rvintoloissa saa parhaan kohtelun, mutta ne kuulemma ovatkin vain "rahanpesupaikkoja" - tiedä häntä!


      • Italiassakin
        Typykkä kirjoitti:

        Taitaapa olla niin että en pitkään aikaan pääse matkalle.On ne sen verran hinnakkaita.Meillä on vielä mökki joka tuntuu nielevän kaiken ylimääräisen.Siis valintakysymys.Mutta kieltämättä kun kerran on matkalle päässyt haluaisi nähdä enemmänkin.Kyllä turistina tuntuu että lypsylehmä on.Istut jonnekin pyrstöllesi niin menee jo kattausmaksu.Niin kauan kun pussi on auki ollaan kohteliaita ja ystävällisiä mutta muuten käännetään selkä ja olet ilmaa.Ovatko nämä etelän ihmiset lopultakaan niin sosiaalisia,iloisia ja ystävällisiä?Mitä mieltä olette?

        Ryöstämisvimma lienee pahinta Sisilian kohteissa.
        Tauti lievenee pohjoiseen tultaessa mutta osaavat sen vielä Firenzen ja Venetsian tasolla.
        Ei niin pahana!

        Itse pidän Gardan alueesta.
        Maisemien lisäksi kaikki toimii, hinnat näkyvissä ja pitävät paikkansakin ilman mitään 'liinalisiä'!
        Ja ihmiset puhuvat saksaa, tosin jossain määrin myös sitä lontoon murrettakin.
        Entinen Itävaltalainen vaikutus vielä havaittavissa.
        Verona on jo hieman eri asia. Dolomiittien pikkukaupungit mukavia!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1628
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      124
      1248
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    9. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe