Alan Wake Xbox 360:lle ja Vistalle!!. =(

harmi!!.

9

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • R.I.P.

      Sellaista se on kun luvataan liikoja eikä pystytä toimittamaan.

      • Tulee ps3:lle myös.


      • lue niin luulet vähemmän
        hell_patrol kirjoitti:

        Tulee ps3:lle myös.

        "Alan Wakea ei nähdä kilpailevilla konsoleilla, Remedy Entertainmentin liiketoiminnan johtaja Matias Myllyrinne sanoo"


      • katsokaa...
        lue niin luulet vähemmän kirjoitti:

        "Alan Wakea ei nähdä kilpailevilla konsoleilla, Remedy Entertainmentin liiketoiminnan johtaja Matias Myllyrinne sanoo"

        kun lootan omistajat ovat innoissaan YHDEN pelin takia!!! :) :) :)
        Onneksi PSn omistajana elämä ei ole noin ankeeta, vaan tietää että sekä PS2lle ja PS3lle tulee lukuisia hittipelejä joka vuosi.


      • hieno juttu
        katsokaa... kirjoitti:

        kun lootan omistajat ovat innoissaan YHDEN pelin takia!!! :) :) :)
        Onneksi PSn omistajana elämä ei ole noin ankeeta, vaan tietää että sekä PS2lle ja PS3lle tulee lukuisia hittipelejä joka vuosi.

        Kaikki mikä on Sonylta pois on plussaa.

        Toivottavasti PS3:n myynti alkaa pian niin pääsemme vihdoin näkemään Sonyn typerien valintojen seuraukset kaikessa karuudessaan.

        Sonyn neljännesvuosiraporteista tulee varmasti riittämään ratkiriemukasta luettavaa lähivuosiksi.


      • raportit
        hieno juttu kirjoitti:

        Kaikki mikä on Sonylta pois on plussaa.

        Toivottavasti PS3:n myynti alkaa pian niin pääsemme vihdoin näkemään Sonyn typerien valintojen seuraukset kaikessa karuudessaan.

        Sonyn neljännesvuosiraporteista tulee varmasti riittämään ratkiriemukasta luettavaa lähivuosiksi.

        ei ratkaise myyntiä, mikä tulee jälleen olemaan suurempaa kuin muilla konsoleilla yhteensä.

        PS2n eka vuosi tuotti tappiota 400M, toinen vuosi voittoa 600M (eli tappiot oli jo katettu), kolmas vuosi voittoa 850M jne jne. Kukin voi laskea onko konsoli tuonut Sonylle voittoa vai ei, rojaltit peleistä tietysti. Kyseistä tuottoa onkin sitten voitu käyttää kunnon konsolin tekemiseen.


      • pelejä mitä ei...
        katsokaa... kirjoitti:

        kun lootan omistajat ovat innoissaan YHDEN pelin takia!!! :) :) :)
        Onneksi PSn omistajana elämä ei ole noin ankeeta, vaan tietää että sekä PS2lle ja PS3lle tulee lukuisia hittipelejä joka vuosi.

        ...tule toiselle koneelle ja siksi viisas ostaa molemmat eikä ruikuta netissä ku kaverin koneelle löytyy jotain mitä ei omalle tule.


      • siitä...
        pelejä mitä ei... kirjoitti:

        ...tule toiselle koneelle ja siksi viisas ostaa molemmat eikä ruikuta netissä ku kaverin koneelle löytyy jotain mitä ei omalle tule.

        jos joku hitti peli ei tule Pleikkarille, joku muu hyvä saman genren peli tulee kumminkin.
        Tälläkin hetkellä PS2lle tulee niin paljon hyviä pelejä, ettei ole mitään mahdollisuutta ostaa ja pelata niitä kaikkia. Joten turhaa ruikuttamista moinen ja yleensä kateellisten.


      • ramedyn
        siitä... kirjoitti:

        jos joku hitti peli ei tule Pleikkarille, joku muu hyvä saman genren peli tulee kumminkin.
        Tälläkin hetkellä PS2lle tulee niin paljon hyviä pelejä, ettei ole mitään mahdollisuutta ostaa ja pelata niitä kaikkia. Joten turhaa ruikuttamista moinen ja yleensä kateellisten.

        uusi tulokas on vertaansavailla oleva peli.ja se on ihan varma!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe