nazar-matkat..kokemuksia?

turkinmatkaaja

onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä matkanjärjestäjästä?hiukan oudolta ja kummalliselta vaikuttaa minun mielestäni..eli rupesin soittamaan netissä olevaan numeroon kysyäkseni viikon turkin matkaa..ylimakea nainen sanoi nauhalta,OLET JONOSSA,OLET ENSINMÄISENÄ JONOSSA...juu 40min odotin,(ENSINMÄISENÄ JONOSSA,NAUHAN MUKAAN)lopetin odottamisen,yritin uudelleen,n.2h kuluttua,sama laulu,OLET ENSINMÄISENÄ JONOSSA..25min ja vetelän kuuloinen miesvirkailija jaksoi viimein vastata.väkisin kiskomalla sain jotain tietoa viikon matkan hinnasta ja aikataulusta.sanoin soittavani takaisin juteltuani mieheni kanssa..matkan olisin varannut,vaikka mieheni varoitteli,että ei ole koskaan kuullut kyseisen matkatoimiston nimeäkään..mutta,mutta,OLET ENSINMÄISENÄ JONOSSA..30min..ja ajattelin,että voinhan varata matkan todennäköisesti netistä.sivuilta yritin etsiä kyseisen toimiston osoitetta,(EHKÄ KÄVISIN OSTAMASSA LIPUT SIELTÄ)mutta osoitetta ei löytynyt,matkan olisin voinut varata ja maksaa heti luottokortilla..HULLUJA..kuka hullu näpyttää tänäpäivänä visansa numeron nettiin,en minä ainakaan..muuta maksutapaa sivuilla ei ollut,esim.laskun lähettämistä kotiin tms..ajattelin,että soitan ja kysyn,eikö todellakaan toimistoa ole olemassakaan,ja eikö lippuja voi ostaa kuin naputtelemalla luottokortin numeron nettiin..mutta,ai,niin..OLET ENSINMÄISENÄ JONOSSA..taas 10min,ja suljin puhelimen,ja tilasin matkan tutusta matkatoimistosta jossa puhelimeen vastattiin ja toimistokin on olemassa jossa kävin turvallisesti maksamassa matkamme.hiukan kalliimpi hinta,mutta,tiedän ainakin,että pääsen varaamalleni lomalle.näin alkuun,ei jäänyt kyllä kovin kummoista makua kyseisestä matkanjärjestäjästä..olisi kiva tietää mitä kokemuksia muilla on,ja onko joku kenties päässyt ihan matkalle asti..viellä yksi asia mitä ihmettelin kovasti,jossain sivulla luki,että matkanjärjestäjä voi kuluitta muutella lentoajankohtia ym.jos vaikka kouluissa sattuu olemaan loma ja koneet täyttyy.ym ym..huh,huh,minulla on kyllä oltava tarkat ajat tiedossa koska loma alkaa ja loppuu,että aika oudolta kuulosti..

6

4350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lue vähän alempaa otsikolla nazar. siellä kerron kokemuksista.

• menossa

soitin jo kuukausi sitten nazarille aamulla noin yhdeksän aikoihin, puhelimeen vastattiin noin 5 min. päästä. Tilasin matkan Marmarikseen kahdeksi viikoksi, hyvin onnistui. Kertoivat siellä, että lähin Nazarin toimisto Malmössä ruotsissa. Saattaa olla, että tulee suomeenkin joskus toimisto. Palvelu oli kiitettävää saas nähdä kuinka matka onnistuu. Muuten laskukin tuli kotiin ei tarvinnut käyttää netti palveluu. Visalla joutuu kyllä maksaan netissä muillekkin jos ostaa netin kautta esim. ulkomailta hyvin toiminut sekin. Ei pahaa sanottavaa ainakaan vielä.

• Matkalle menossa

Hei,

Minä varasin muutama viikko sitten netistä nazarin matkan syyskuulle (kohteena Side). Matkan voi kyllä netinkin kautta varatessa maksaa joko luottokortilla tai laskulla. Molemmat valinnat ovat valintalistasta valittavana. Itse valitsin laskun ja n. 3 päivän päästä sain matkavahvistuksen ja laskun kotiin.

Varausmaksuna täytyy suorittaa 150e/hlö ja loput matkan hinnasta 30vrk ennen lähtöä.

Itselläni ei ole mitään huomautettavaa netti varauksen toiminnasta tms. Olen aiemmin varannut matkoja netin kautta Aurinkomatkoille ja Tjäreborgille..ja Nazarin kohdalla tomivuus oli mielestäni samaa luokkaa.

Nyt vain toivotaan, että matkasta tulisi onnistunut. :-)

Niin ja vielä... Olisi enemmän kuin mukavaa kuulla esim. Pegasos World hotellissa olleiden kokemuksia ja kommentteja, Kiitos!

• fasir

samat kokemukset kuin edellisellä kirjottajalla.palvelu nazarilla netin kautta toimi tosi hyvin ja myös minä osasin lukea kohdan luottokortilla vai laskulla.myös kaikiin kysymyksiin netin kautta olen saanut nazarin toimistolta tosi nopeaan vastaukset.ps.koska nimimerkki matkalle menossa lähdet sideen.meillä matka varattu02.09.2006.

• -ss-
        fasir kirjoitti:

samat kokemukset kuin edellisellä kirjottajalla.palvelu nazarilla netin kautta toimi tosi hyvin ja myös minä osasin lukea kohdan luottokortilla vai laskulla.myös kaikiin kysymyksiin netin kautta olen saanut nazarin toimistolta tosi nopeaan vastaukset.ps.koska nimimerkki matkalle menossa lähdet sideen.meillä matka varattu02.09.2006.

menemme pegasos worldiin 26.8.kerron kokemuksia sitten ja jos joku aikaisemmin menee niin kokemuksia mielellään vastaanotetaan...

• sapu7
        -ss- kirjoitti:

menemme pegasos worldiin 26.8.kerron kokemuksia sitten ja jos joku aikaisemmin menee niin kokemuksia mielellään vastaanotetaan...

Heips, kiva lukea kaikkea mitä pegasos worldista sanotaan! Ollaan lähdössä 4.8 matkaan ja voin pistää viestii tänne kun kotiudutaan:) Pitäkää peukkuja et kaikki menee hyvin ja paikka ihana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      2895
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      238
      1538
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      91
      1396
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      88
      1312
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      40
      1236
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      147
      1172
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1128
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      116
      950
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      882
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      43
      763
    Aihe