MIKÄ OIS TEIÄN UNELMIEN KOIRALAUMA

blackmagictiger

OMANI OLIS TÄÄ 2 TANSKANDOGGIA
2 BERNHARDILAISTA
2 LEONBERGERIÄ
1 1- 2 NAPOLINMASTIFFIA..JNE..JA SITTEN COLLIE.SEEFFERI.JA BELGI

26

878

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluaisi

laumaa,koska aikani ei riittäisi kaikkien kanssa harrastamiseen/touhuamiseen eikä rahat hoitamiseen.
      2 koiraa riittää mulle.

• Koirakko

Saksanpaimenkoiria voisi olla max kolme. Ja pahnan pohjimmaisena cairnterrieri narttu. Nyt ei mahdu huusholliin yhtään lisää, mutta aina voi haaveilla.

• minun unelmien

koira lauma on sakemanni ja 2seropia mitkä mulla on tällä hetkellä. Mulla on hyvä suhde koiriini ja ne kulkee mun mukana melkeimpä aina, töissäkin :) omaavat ihanan luonteen ja ihania persoonia jokainen. Suunnitteilla ois joskus ottaa toinen sakemanni :)

• ihana kuljettaa

meidänkin rekkua töissä mukana, vois vaan olla että asiakkaat katsoisi hieman kieroon kun terveydenhoitopuolella olisi koira huoneessa :)

minä en koiralaumaa tarvitse, tällä hetkellä, nyt riittää yksi koira ja kohta sillä on seurana kissanpentu :) kaikki eläimet ovat tervetulleita meidän huusholliin (paitsi hämikset...) mutta ukko ei anna vielä eläintarhaa perustaa :)

• blackmagictiger

2 tanskandoggia.2 bernhardilaista.2 napolinmastiffia. Kultsuja 2 0-2..ja sitte 2 leonbergeriä.ja sitte 2 collieta..1 mini lassie.ja sitte ne kulkis junamatkoilla.bussimatkoilla.yms..ympäri suomea mm forssassa

• heh :)
        ihana kuljettaa kirjoitti:

meidänkin rekkua töissä mukana, vois vaan olla että asiakkaat katsoisi hieman kieroon kun terveydenhoitopuolella olisi koira huoneessa :)

minä en koiralaumaa tarvitse, tällä hetkellä, nyt riittää yksi koira ja kohta sillä on seurana kissanpentu :) kaikki eläimet ovat tervetulleita meidän huusholliin (paitsi hämikset...) mutta ukko ei anna vielä eläintarhaa perustaa :)

juu ei ehkä sairaalaan pääse mukaan :) olen maatilalla töissä niin voin pitää omia koiriani töissä mukana ja tämä sakemanni auttelee vähän paimennuksessa. Ei munkaan mies ole luvannut "eläintarhaa" mulle mutta aina niitä vaan lisää tulee :)

• ihme on
        blackmagictiger kirjoitti:

2 tanskandoggia.2 bernhardilaista.2 napolinmastiffia. Kultsuja 2 0-2..ja sitte 2 leonbergeriä.ja sitte 2 collieta..1 mini lassie.ja sitte ne kulkis junamatkoilla.bussimatkoilla.yms..ympäri suomea mm forssassa

mini lassie? kaapin alla kasvatettu tv-sarjan lassie-niminen collie?

• EIKS SE OO
        ihme on kirjoitti:

mini lassie? kaapin alla kasvatettu tv-sarjan lassie-niminen collie?

SHELTTI

• MINÄÄ
        EIKS SE OO kirjoitti:

SHELTTI

2 BERNHARDINKOIRAA.2 NÖFFIÄ.2
        ROTTWEILERIA.SITTE PALVELUSKOIRARODUISTA COLLIE JA SEEFFERI..SITTE MÄ MYÖS KASVATTAISIN BERTSUA JA NÖFFIÄ SEKÄ COLLIETA JA SITTE MULLA OIS SELLAISENA MATKAKOIRANA BERNHARDILAINEN JA NÖFFI
        TUONTIKOIRINA ITALIAN MVA BERNHARDILAINEN JA VENÄJÄN MVA NÖFFI SEKÄ 12.5 V BERNHARDILAINEN

• MINÄ

MÄ KEKSIN TON VAAN

• koriror

Jaahas..
        Mopsi, ranskanbulldoggi, eng.cocceri, nöffi ja 4 huskya.. Haa, enpä tuollaista laumaa ikinä varmasti ota, mutta jos voittaisin lotossa ja olis aikaa, tilaa ja rahaa!

• MINÄ
        koriror kirjoitti:

Jaahas..
        Mopsi, ranskanbulldoggi, eng.cocceri, nöffi ja 4 huskya.. Haa, enpä tuollaista laumaa ikinä varmasti ota, mutta jos voittaisin lotossa ja olis aikaa, tilaa ja rahaa!

2 KULTSUA
        2 ISOSVEITSINPAIMENKOIRAA
        2 BERNHARDILAISTA
        2 NÖFFIÄ
        TANSKANDOGGEJA 2
        JA NAPOLINMASTIFFI RUOTSIN MVA JA ITALIAN MVA SEKÄ VENÄJÄN MVA JA VIRON MVA EI PAPERITON

• inkuliini

2 pk-colliee, 2 lk colliee,rottweiler ja 3 cavalierii ym... :D

• naanna

Olen miettinytkin tätä. Unelmissa olisi käyttölinjainen labbis, 2 saksanpaimenta (joista toinen puolipitkäkarvainen), husky, valkoinenpaimen, rottweiler ja dalmis. Jos siis vuorokaudessa olisi viikko ja ihmisen ei tarvitsisi nukkua tahi käydä töissä.:)

• TOSSA

2 BERNHARDINKOIRAA PK JA 1 LYHYTKARVAINEN
        2 SAKSANPAIMENKOIRAA UROS JA NARTTU
        2 TANSKANDOGGIA UROS MUSTA JA SININEN NARTTU
        2 TANSKANDOGGIA UROS MUSTA JA KELTAINEN NARTTU
        2 IRLANNINSETTERIÄ UROKSIA PUNAINEN JA PUNAINEN
        JA SITTEN 2 TIIBETINSPANIELIA.BERNHARDILAISPOIKA JAPA JA TOINEN BERNHARDILAISPOIKA JA 1 LYHYTKARVAINENNARTTUBERNHARDILAINEN JA SITTEN VIELÄ 2 ROTTWEILERIA JA SITTEN VIELÄ LENKKIKAVERINA SUURSNAUTSERIUROS NIKI JONKA KANSSA JUOKSISIMME LENKKIÄ JA BERNHARDILAISPOIKA ADE

• MMMS

2 BERNHARDINKOIRAA
        2 NEWFOUNDLANDINKOIRAA
        2 TANSKANDOGGIA
        2 DOBERMANNIA
        1 KAUKAASIANPAIMENKOIRA
        2 ESPANJANMASTIFFIA
        2 BERNHARDINKOIRAA
        2 COLLIETA
        2 KULTAISTANOUTAJAA
        2 LEONBERGERIÄ
        1 PYRENNIENMASTIFFI TILDA
        1 COLLIE PK HETA
        2 ROTTWEILERIA

• ja siis olisi tilaa ja aikaa

niin Afgaaninvinttikoira, faaraokoira ja ehkä valkoinen paimenkoira ja lyhytkarvainen hollanninpaimenkoira..

Dogo Argentinokin voisi olla vielä pihavahtina =)

Aikas sekalainen lauma, en oikeesti noita kaikkia hankkisi, mutta noista roduista varmaan valkkaisin pari-kolme nykyisen koirulin kavereiksi.

• portugeesia, jos olisivat yhtä rauhallisia kuin vanha rouvani on. Jos yhtä villejä, kuin pikku seropini niin laumaan riittää yksi.

• minä

2 alaskanmalamuttia niin ku jenni lautakatollakin on

• minä
        minä kirjoitti:

2 alaskanmalamuttia niin ku jenni lautakatollakin on

taikka 2 rottweileria

• eppulainen

..uuden sheltin..ja bordercollien, ja nöffin! ja saksanpaimenkoiran! ja espanjanvesikoirankin...

käytännössä nykyinen lauma riittää.uhmaikäinen,murkkuikäinen vanha koira ja pentu,siinä riittää vauhtia ja vaarallisia tilanteita...;)

• MINÄÄ

2 BERTSUA.2 NÖFFIÄ.2 DOGGIA JA SITTE 1 ROTIKKA..

• Moi4

...olisi
      2-4 tiibetinspanielia
      2-3 labradorinnoutajaa

• Mä olen vähän sellainen yhden koiran ihminen, niin että mulla voisi olla ehkä korkeintaan kolme koiraa. Tosin, jos asuisin yhdessä jonkun kanssa, sitten voisi olla neljäkin. Ainakin yksi olisi joku palveluskoira, jonka kanssa harrastaisin ja kilpailisin aktiivisesti. Myös kasvattaisin rotua, joka voisi olla esim. belgianpaimenkoira. tärkeintä on, että minulla on hyvä suhde koiraan. Sellainen koira, joka toimii kuin ajatus, mutta ei ole robotti tai ainainen perässä hiihtäjä.

• MMM

MUN LAUMANI OIS BERNHARDINKOIRA.TANSKANDOGGI.NÖFFI.NÖFFI.SAKSANPAIMENKOIRA.ROTTWEILER.BERNHARDINKOIRA.NÖFFI.SAKSANPAIMENKOIRA.ROTTWEILER.BERNHARDINKOIRA.KAUKAASIANPAIMENKOIRA.ESPANJANMASTIFFI.LEONBERGER.NEWFOUNDLANDINKOIRA.KULTAINNENNOUTAJA.SAKSANPAIMENKOIRA JA SITTEN VIELÄ BERNHARDINKOIRA JA SITTEN 2 SUURSNAUTSERIA.2 SAKSANPAIMENKOIRAA JA 2 DOBERMANNIA.2 BERNHARDINKOIRAA JA 2 LEONBERGERIÄ
        2 BERNHARDINKOIRAA.JA SITTE 2 MASTIFFIA.JA SITTEN 2 TIIBETINSPANIELIA.2 NEWFOUNDLANDILAISTA JA 1 LANDSEER JA BERNHARDILAISPOIKA JAPA JA VAIMONI,TYTTÖYSTÄVÄNI KOIRA SAKSANPAIMENKOIRA OBELIX JA TANSKANDOGGI MUSTA JADA JA BERNHARDILAISUROS ROHMU..2 IRLANNINSETTERIUROSTA JA 1 IRLANNINSETTERINARTTU PUNAISIA JA SITTEN KOLME ROTTWEILERIA.

• MUNNN

2 TANSKANDOGGIA.2 BERNHARDINKOIRAA.2 COLLIETA.2 SAKSANPAIMENKOIRAA.2 LEONBERGERIÄ.2 KULTAISTA NOUTAJAA.1 SEKOITUS BERNHARDINKOIRA-COLLIE-TANSKANDOGGI.2 NAPOLINMASTIFFIA.2 LEONBERGERIÄ.2 IRLANNINSETTERIÄ.JA SITTEN NAAPURINA < 23-53-30 V AJAN 2 MUSTAA TANSKANDOGGIA.JA MAALLA < NAAPURINA
      KAKSI NÖFFIÄ

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      209
      4640
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      108
      3390
    3. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      88
      1887
    4. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      14
      1450
    5. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      18
      1346
    6. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      27
      1273
    7. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      260
      1240
    8. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      52
      1210
    9. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      13
      1159
    10. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      55
      1099
    Aihe