OMANI OLIS TÄÄ 2 TANSKANDOGGIA
2 BERNHARDILAISTA
2 LEONBERGERIÄ
1 1- 2 NAPOLINMASTIFFIA..JNE..JA SITTEN COLLIE.SEEFFERI.JA BELGI
MIKÄ OIS TEIÄN UNELMIEN KOIRALAUMA
26
868
Vastaukset
- haluaisi
laumaa,koska aikani ei riittäisi kaikkien kanssa harrastamiseen/touhuamiseen eikä rahat hoitamiseen.
2 koiraa riittää mulle. - Koirakko
Saksanpaimenkoiria voisi olla max kolme. Ja pahnan pohjimmaisena cairnterrieri narttu. Nyt ei mahdu huusholliin yhtään lisää, mutta aina voi haaveilla.
- minun unelmien
koira lauma on sakemanni ja 2seropia mitkä mulla on tällä hetkellä. Mulla on hyvä suhde koiriini ja ne kulkee mun mukana melkeimpä aina, töissäkin :) omaavat ihanan luonteen ja ihania persoonia jokainen. Suunnitteilla ois joskus ottaa toinen sakemanni :)
- ihana kuljettaa
meidänkin rekkua töissä mukana, vois vaan olla että asiakkaat katsoisi hieman kieroon kun terveydenhoitopuolella olisi koira huoneessa :)
minä en koiralaumaa tarvitse, tällä hetkellä, nyt riittää yksi koira ja kohta sillä on seurana kissanpentu :) kaikki eläimet ovat tervetulleita meidän huusholliin (paitsi hämikset...) mutta ukko ei anna vielä eläintarhaa perustaa :) - blackmagictiger
2 tanskandoggia.2 bernhardilaista.2 napolinmastiffia. Kultsuja 2 0-2..ja sitte 2 leonbergeriä.ja sitte 2 collieta..1 mini lassie.ja sitte ne kulkis junamatkoilla.bussimatkoilla.yms..ympäri suomea mm forssassa
- heh :)
ihana kuljettaa kirjoitti:
meidänkin rekkua töissä mukana, vois vaan olla että asiakkaat katsoisi hieman kieroon kun terveydenhoitopuolella olisi koira huoneessa :)
minä en koiralaumaa tarvitse, tällä hetkellä, nyt riittää yksi koira ja kohta sillä on seurana kissanpentu :) kaikki eläimet ovat tervetulleita meidän huusholliin (paitsi hämikset...) mutta ukko ei anna vielä eläintarhaa perustaa :)juu ei ehkä sairaalaan pääse mukaan :) olen maatilalla töissä niin voin pitää omia koiriani töissä mukana ja tämä sakemanni auttelee vähän paimennuksessa. Ei munkaan mies ole luvannut "eläintarhaa" mulle mutta aina niitä vaan lisää tulee :)
- ihme on
blackmagictiger kirjoitti:
2 tanskandoggia.2 bernhardilaista.2 napolinmastiffia. Kultsuja 2 0-2..ja sitte 2 leonbergeriä.ja sitte 2 collieta..1 mini lassie.ja sitte ne kulkis junamatkoilla.bussimatkoilla.yms..ympäri suomea mm forssassa
mini lassie? kaapin alla kasvatettu tv-sarjan lassie-niminen collie?
- EIKS SE OO
ihme on kirjoitti:
mini lassie? kaapin alla kasvatettu tv-sarjan lassie-niminen collie?
SHELTTI
- MINÄÄ
EIKS SE OO kirjoitti:
SHELTTI
2 BERNHARDINKOIRAA.2 NÖFFIÄ.2
ROTTWEILERIA.SITTE PALVELUSKOIRARODUISTA COLLIE JA SEEFFERI..SITTE MÄ MYÖS KASVATTAISIN BERTSUA JA NÖFFIÄ SEKÄ COLLIETA JA SITTE MULLA OIS SELLAISENA MATKAKOIRANA BERNHARDILAINEN JA NÖFFI
TUONTIKOIRINA ITALIAN MVA BERNHARDILAINEN JA VENÄJÄN MVA NÖFFI SEKÄ 12.5 V BERNHARDILAINEN
- MINÄ
MÄ KEKSIN TON VAAN
- koriror
Jaahas..
Mopsi, ranskanbulldoggi, eng.cocceri, nöffi ja 4 huskya.. Haa, enpä tuollaista laumaa ikinä varmasti ota, mutta jos voittaisin lotossa ja olis aikaa, tilaa ja rahaa! - MINÄ
koriror kirjoitti:
Jaahas..
Mopsi, ranskanbulldoggi, eng.cocceri, nöffi ja 4 huskya.. Haa, enpä tuollaista laumaa ikinä varmasti ota, mutta jos voittaisin lotossa ja olis aikaa, tilaa ja rahaa!2 KULTSUA
2 ISOSVEITSINPAIMENKOIRAA
2 BERNHARDILAISTA
2 NÖFFIÄ
TANSKANDOGGEJA 2
JA NAPOLINMASTIFFI RUOTSIN MVA JA ITALIAN MVA SEKÄ VENÄJÄN MVA JA VIRON MVA EI PAPERITON
- inkuliini
2 pk-colliee, 2 lk colliee,rottweiler ja 3 cavalierii ym... :D
- naanna
Olen miettinytkin tätä. Unelmissa olisi käyttölinjainen labbis, 2 saksanpaimenta (joista toinen puolipitkäkarvainen), husky, valkoinenpaimen, rottweiler ja dalmis. Jos siis vuorokaudessa olisi viikko ja ihmisen ei tarvitsisi nukkua tahi käydä töissä.:)
- TOSSA
2 BERNHARDINKOIRAA PK JA 1 LYHYTKARVAINEN
2 SAKSANPAIMENKOIRAA UROS JA NARTTU
2 TANSKANDOGGIA UROS MUSTA JA SININEN NARTTU
2 TANSKANDOGGIA UROS MUSTA JA KELTAINEN NARTTU
2 IRLANNINSETTERIÄ UROKSIA PUNAINEN JA PUNAINEN
JA SITTEN 2 TIIBETINSPANIELIA.BERNHARDILAISPOIKA JAPA JA TOINEN BERNHARDILAISPOIKA JA 1 LYHYTKARVAINENNARTTUBERNHARDILAINEN JA SITTEN VIELÄ 2 ROTTWEILERIA JA SITTEN VIELÄ LENKKIKAVERINA SUURSNAUTSERIUROS NIKI JONKA KANSSA JUOKSISIMME LENKKIÄ JA BERNHARDILAISPOIKA ADE - MMMS
2 BERNHARDINKOIRAA
2 NEWFOUNDLANDINKOIRAA
2 TANSKANDOGGIA
2 DOBERMANNIA
1 KAUKAASIANPAIMENKOIRA
2 ESPANJANMASTIFFIA
2 BERNHARDINKOIRAA
2 COLLIETA
2 KULTAISTANOUTAJAA
2 LEONBERGERIÄ
1 PYRENNIENMASTIFFI TILDA
1 COLLIE PK HETA
2 ROTTWEILERIA
- ja siis olisi tilaa ja aikaa
niin Afgaaninvinttikoira, faaraokoira ja ehkä valkoinen paimenkoira ja lyhytkarvainen hollanninpaimenkoira..
Dogo Argentinokin voisi olla vielä pihavahtina =)
Aikas sekalainen lauma, en oikeesti noita kaikkia hankkisi, mutta noista roduista varmaan valkkaisin pari-kolme nykyisen koirulin kavereiksi. portugeesia, jos olisivat yhtä rauhallisia kuin vanha rouvani on. Jos yhtä villejä, kuin pikku seropini niin laumaan riittää yksi.
- minä
2 alaskanmalamuttia niin ku jenni lautakatollakin on
- minä
minä kirjoitti:
2 alaskanmalamuttia niin ku jenni lautakatollakin on
taikka 2 rottweileria
- eppulainen
..uuden sheltin..ja bordercollien, ja nöffin! ja saksanpaimenkoiran! ja espanjanvesikoirankin...
käytännössä nykyinen lauma riittää.uhmaikäinen,murkkuikäinen vanha koira ja pentu,siinä riittää vauhtia ja vaarallisia tilanteita...;)- MINÄÄ
2 BERTSUA.2 NÖFFIÄ.2 DOGGIA JA SITTE 1 ROTIKKA..
- Moi4
...olisi
2-4 tiibetinspanielia
2-3 labradorinnoutajaa Mä olen vähän sellainen yhden koiran ihminen, niin että mulla voisi olla ehkä korkeintaan kolme koiraa. Tosin, jos asuisin yhdessä jonkun kanssa, sitten voisi olla neljäkin. Ainakin yksi olisi joku palveluskoira, jonka kanssa harrastaisin ja kilpailisin aktiivisesti. Myös kasvattaisin rotua, joka voisi olla esim. belgianpaimenkoira. tärkeintä on, että minulla on hyvä suhde koiraan. Sellainen koira, joka toimii kuin ajatus, mutta ei ole robotti tai ainainen perässä hiihtäjä.
- MMM
MUN LAUMANI OIS BERNHARDINKOIRA.TANSKANDOGGI.NÖFFI.NÖFFI.SAKSANPAIMENKOIRA.ROTTWEILER.BERNHARDINKOIRA.NÖFFI.SAKSANPAIMENKOIRA.ROTTWEILER.BERNHARDINKOIRA.KAUKAASIANPAIMENKOIRA.ESPANJANMASTIFFI.LEONBERGER.NEWFOUNDLANDINKOIRA.KULTAINNENNOUTAJA.SAKSANPAIMENKOIRA JA SITTEN VIELÄ BERNHARDINKOIRA JA SITTEN 2 SUURSNAUTSERIA.2 SAKSANPAIMENKOIRAA JA 2 DOBERMANNIA.2 BERNHARDINKOIRAA JA 2 LEONBERGERIÄ
2 BERNHARDINKOIRAA.JA SITTE 2 MASTIFFIA.JA SITTEN 2 TIIBETINSPANIELIA.2 NEWFOUNDLANDILAISTA JA 1 LANDSEER JA BERNHARDILAISPOIKA JAPA JA VAIMONI,TYTTÖYSTÄVÄNI KOIRA SAKSANPAIMENKOIRA OBELIX JA TANSKANDOGGI MUSTA JADA JA BERNHARDILAISUROS ROHMU..2 IRLANNINSETTERIUROSTA JA 1 IRLANNINSETTERINARTTU PUNAISIA JA SITTEN KOLME ROTTWEILERIA.
- MUNNN
2 TANSKANDOGGIA.2 BERNHARDINKOIRAA.2 COLLIETA.2 SAKSANPAIMENKOIRAA.2 LEONBERGERIÄ.2 KULTAISTA NOUTAJAA.1 SEKOITUS BERNHARDINKOIRA-COLLIE-TANSKANDOGGI.2 NAPOLINMASTIFFIA.2 LEONBERGERIÄ.2 IRLANNINSETTERIÄ.JA SITTEN NAAPURINA < 23-53-30 V AJAN 2 MUSTAA TANSKANDOGGIA.JA MAALLA < NAAPURINA
KAKSI NÖFFIÄ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841592
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88868- 8832
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56829- 53812
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58763Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html189749Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80705Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41700Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.172680