Toinen keskustelupaikka faneille

MLIYL

6

676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hexi

      Minusta tuo on muuten hyvä, mutta se vaatii rekisteröitymisen. Pidän moista käytäntöä hemmetin tyhmänä. En todellakaan halua joka paikkaan rekisteröityä. Haluan mieluummin kirjoitella vieraana kuin rekisteröityä.

      • MLIYL

        ...on pakko rekisteröityä, koska sinne alkoi tulla pornosivumainoksia ja muuta roskaa rekisteröitymättömiltä.


      • Hexi
        MLIYL kirjoitti:

        ...on pakko rekisteröityä, koska sinne alkoi tulla pornosivumainoksia ja muuta roskaa rekisteröitymättömiltä.

        Vai niin, että pilan tekijät onnistuivat tavoitteessaan. Usein heillä on juuri saada sivu mahdollisemman käyttö kelvottomaksi. Itse en kuitenkaan rekisteröidy siihen. Tiedän varsin hyvin miten voi tehdä vääriä nimiä tuollaisiin, mutta en periaatteen vuoksi sellaisia koskaan tee. Pidän sitä raukkamaisena tekona.


      • Céline Dion -foorumin ylläpito
        Hexi kirjoitti:

        Vai niin, että pilan tekijät onnistuivat tavoitteessaan. Usein heillä on juuri saada sivu mahdollisemman käyttö kelvottomaksi. Itse en kuitenkaan rekisteröidy siihen. Tiedän varsin hyvin miten voi tehdä vääriä nimiä tuollaisiin, mutta en periaatteen vuoksi sellaisia koskaan tee. Pidän sitä raukkamaisena tekona.

        Heippa Hexi,

        rekisteröityessäsi sinun ei tarvitse antaa itsestäsi mitään muita tietoja kuin jokin toimiva sähköpostiosoite, joka ei halutessasi tule näkymään muille käyttäjille ylläpitoa lukuunottamatta. Myöskään roskapostin vaaraa ei foorumillamme ole. Kukaan foorumin käyttäjä ei siis tule saamaan sinusta selville yhtään sen enempää tietoja kuin tähänkään asti vieraana kirjottaessasi.

        On valitettavaa, että foorumimme on joutunut ottamaan käyttöön rekisteröitymispakon, mutta mikäli foorumi alkaisi tulvia asiattomia roskaviestejä, niin kuin ennen nykyisen käytännön aloittamista alkoi käydä, uskoisin sen karkottavan niin satunnaiset vieraat kuin jo rekisteröityneetkin jäsenet.

        Tervetuloa Hexi ja kaikki muutkin foorumimme jäseniksi. Teitä tarvitaan ja kaivataan! :)

        terveisin
        Céline Dion -foorumin ylläpito


      • Céline Dion -foorumin ylläpito kirjoitti:

        Heippa Hexi,

        rekisteröityessäsi sinun ei tarvitse antaa itsestäsi mitään muita tietoja kuin jokin toimiva sähköpostiosoite, joka ei halutessasi tule näkymään muille käyttäjille ylläpitoa lukuunottamatta. Myöskään roskapostin vaaraa ei foorumillamme ole. Kukaan foorumin käyttäjä ei siis tule saamaan sinusta selville yhtään sen enempää tietoja kuin tähänkään asti vieraana kirjottaessasi.

        On valitettavaa, että foorumimme on joutunut ottamaan käyttöön rekisteröitymispakon, mutta mikäli foorumi alkaisi tulvia asiattomia roskaviestejä, niin kuin ennen nykyisen käytännön aloittamista alkoi käydä, uskoisin sen karkottavan niin satunnaiset vieraat kuin jo rekisteröityneetkin jäsenet.

        Tervetuloa Hexi ja kaikki muutkin foorumimme jäseniksi. Teitä tarvitaan ja kaivataan! :)

        terveisin
        Céline Dion -foorumin ylläpito

        Kun rekisteröityy sivuille, josta ei tiedä juurikaan mitään voi tulla roskaposti ongelma. Olen joutunut muuttamaan sähköposti osoitteeni muutaman kerran sen takia.


      • Tidsu77
        hexi kirjoitti:

        Kun rekisteröityy sivuille, josta ei tiedä juurikaan mitään voi tulla roskaposti ongelma. Olen joutunut muuttamaan sähköposti osoitteeni muutaman kerran sen takia.

        En epäile, etteikö joissakin foorumeissa roskapostien saaminen ole mahdollista, mutta
        miten sitten luokitellaan kaikki foorumista saamat
        viestit? Luokitellaanko myös foorumin ylläpidon viestit roskaposteiksi?
        Eli kuinka paljon olette valmiit vastaanottamaan
        viestejä ylläpidolta, ennen kuin se käy rasitteeksi?

        Itse kannatan rekisteröitymistä, mutta tietenkin ylläpitäjiäkin on moneen junaan...

        Jatketaan....;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe