http://www.createphpbb.com/phpbb/index.php?mforum=celinedion
Toinen keskustelupaikka faneille
6
676
Vastaukset
- Hexi
Minusta tuo on muuten hyvä, mutta se vaatii rekisteröitymisen. Pidän moista käytäntöä hemmetin tyhmänä. En todellakaan halua joka paikkaan rekisteröityä. Haluan mieluummin kirjoitella vieraana kuin rekisteröityä.
- MLIYL
...on pakko rekisteröityä, koska sinne alkoi tulla pornosivumainoksia ja muuta roskaa rekisteröitymättömiltä.
- Hexi
MLIYL kirjoitti:
...on pakko rekisteröityä, koska sinne alkoi tulla pornosivumainoksia ja muuta roskaa rekisteröitymättömiltä.
Vai niin, että pilan tekijät onnistuivat tavoitteessaan. Usein heillä on juuri saada sivu mahdollisemman käyttö kelvottomaksi. Itse en kuitenkaan rekisteröidy siihen. Tiedän varsin hyvin miten voi tehdä vääriä nimiä tuollaisiin, mutta en periaatteen vuoksi sellaisia koskaan tee. Pidän sitä raukkamaisena tekona.
- Céline Dion -foorumin ylläpito
Hexi kirjoitti:
Vai niin, että pilan tekijät onnistuivat tavoitteessaan. Usein heillä on juuri saada sivu mahdollisemman käyttö kelvottomaksi. Itse en kuitenkaan rekisteröidy siihen. Tiedän varsin hyvin miten voi tehdä vääriä nimiä tuollaisiin, mutta en periaatteen vuoksi sellaisia koskaan tee. Pidän sitä raukkamaisena tekona.
Heippa Hexi,
rekisteröityessäsi sinun ei tarvitse antaa itsestäsi mitään muita tietoja kuin jokin toimiva sähköpostiosoite, joka ei halutessasi tule näkymään muille käyttäjille ylläpitoa lukuunottamatta. Myöskään roskapostin vaaraa ei foorumillamme ole. Kukaan foorumin käyttäjä ei siis tule saamaan sinusta selville yhtään sen enempää tietoja kuin tähänkään asti vieraana kirjottaessasi.
On valitettavaa, että foorumimme on joutunut ottamaan käyttöön rekisteröitymispakon, mutta mikäli foorumi alkaisi tulvia asiattomia roskaviestejä, niin kuin ennen nykyisen käytännön aloittamista alkoi käydä, uskoisin sen karkottavan niin satunnaiset vieraat kuin jo rekisteröityneetkin jäsenet.
Tervetuloa Hexi ja kaikki muutkin foorumimme jäseniksi. Teitä tarvitaan ja kaivataan! :)
terveisin
Céline Dion -foorumin ylläpito Céline Dion -foorumin ylläpito kirjoitti:
Heippa Hexi,
rekisteröityessäsi sinun ei tarvitse antaa itsestäsi mitään muita tietoja kuin jokin toimiva sähköpostiosoite, joka ei halutessasi tule näkymään muille käyttäjille ylläpitoa lukuunottamatta. Myöskään roskapostin vaaraa ei foorumillamme ole. Kukaan foorumin käyttäjä ei siis tule saamaan sinusta selville yhtään sen enempää tietoja kuin tähänkään asti vieraana kirjottaessasi.
On valitettavaa, että foorumimme on joutunut ottamaan käyttöön rekisteröitymispakon, mutta mikäli foorumi alkaisi tulvia asiattomia roskaviestejä, niin kuin ennen nykyisen käytännön aloittamista alkoi käydä, uskoisin sen karkottavan niin satunnaiset vieraat kuin jo rekisteröityneetkin jäsenet.
Tervetuloa Hexi ja kaikki muutkin foorumimme jäseniksi. Teitä tarvitaan ja kaivataan! :)
terveisin
Céline Dion -foorumin ylläpitoKun rekisteröityy sivuille, josta ei tiedä juurikaan mitään voi tulla roskaposti ongelma. Olen joutunut muuttamaan sähköposti osoitteeni muutaman kerran sen takia.
- Tidsu77
hexi kirjoitti:
Kun rekisteröityy sivuille, josta ei tiedä juurikaan mitään voi tulla roskaposti ongelma. Olen joutunut muuttamaan sähköposti osoitteeni muutaman kerran sen takia.
En epäile, etteikö joissakin foorumeissa roskapostien saaminen ole mahdollista, mutta
miten sitten luokitellaan kaikki foorumista saamat
viestit? Luokitellaanko myös foorumin ylläpidon viestit roskaposteiksi?
Eli kuinka paljon olette valmiit vastaanottamaan
viestejä ylläpidolta, ennen kuin se käy rasitteeksi?
Itse kannatan rekisteröitymistä, mutta tietenkin ylläpitäjiäkin on moneen junaan...
Jatketaan....;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 73633
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483