IVF ja pp11 haamu APUA!

voisiko olla..

APua! Nyt iski pelonsekainen paniikki, menin tänään testaamaan hätäpäissäni muutama päivä ennen oikeeta testipäivää ja selvä haamu tuli! En ole ikinä saanut testiin minkäänlaista viivaa tai väriä vaan se on ollut aivan valkoinen!!

Nyt mieskin sanoi että siinä on selvä viiva tosin himmeä. Voikohan lääkitys tehdä vielä kepposia vai uskaltaisikohan jo hiukan iloita..enpä kyllä taida uskaltaa. No uuden testin teen parin päivän päästä toiv. viiva silloin tummempi!

Meillä eka ivf ja vauvaa yritetty jo ikuisuus joten olen iloinen ainakin elämäni ekasta haaleasta viivasta, vaikka olisikin väärä hälytys ;)

Kaikille voimahaleja!

8

4211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Skeptinen

      Itsellä myös ensimmäinen IVF. Siirto oli 5 päivää sitten. Utelias kysymys kuuluukin: miltä sinusta tuntui alkion siirron jälkeisenä aikana? Vai tuntuiko miltään?

      Mutta ennenkaikkea, SINULLE HURJASTI ONNITTELUJA :o)

      • iloita..=/

        Moikka!

        Kiitos onnitteluista mutta en uskalla vielä iloita sillä pettymyksen pelko on niin hirvittävän suuri =/ mutta elämäni eka haalea plussa, onhan sekin jotain jos se sitten onkin väärä hälytys ;)

        Mulla alkoi ehkä just 5 päivää siirron jälkeen menkkamaiset kivut, sellaset jotka mulla aina on ilmenny noin viikko ennen ku menkat on alkanu eli pieniä kramppeja, sitten niitä jatku ja välillä on ollu aika voimakkaatkin nyt vikoina päivinä, sellaset supistusmaiset kivut, vähän erilaiset kun yleensä, mutta olin jo ihan varma että menkat ois alkanu nyt viikonloppuna.

        Rinnat on ollu turvonneet ja kipeet mutta kuuluu kait lugejen vaikutukseen joten vaikea sanoa siitä mitään. Nenä on ollu tukossa mutta olen siitepölyallergikko niin kai olis muutenkin ;)

        Mutta siis sellanen olo on ollu että menkat alkaa ja vieläkin on kramppeja mutta ei sellasta menkkakipua mikä kestäis pitkän aikaa ja vaatis buranaa vaan sellasia supistusmaisia kramppeja.

        Toivotaan että meillä molemmilla alkaa vauva masussa kasvamaan. Tiedän miltä susta tuntuu, odottelu on kamalaa, koita kestää!! Paljon voimahaleja sulle ja plussaonnea!! Ilmottelen mikä sitten verikokeen tulos on!


      • Skeptinen
        iloita..=/ kirjoitti:

        Moikka!

        Kiitos onnitteluista mutta en uskalla vielä iloita sillä pettymyksen pelko on niin hirvittävän suuri =/ mutta elämäni eka haalea plussa, onhan sekin jotain jos se sitten onkin väärä hälytys ;)

        Mulla alkoi ehkä just 5 päivää siirron jälkeen menkkamaiset kivut, sellaset jotka mulla aina on ilmenny noin viikko ennen ku menkat on alkanu eli pieniä kramppeja, sitten niitä jatku ja välillä on ollu aika voimakkaatkin nyt vikoina päivinä, sellaset supistusmaiset kivut, vähän erilaiset kun yleensä, mutta olin jo ihan varma että menkat ois alkanu nyt viikonloppuna.

        Rinnat on ollu turvonneet ja kipeet mutta kuuluu kait lugejen vaikutukseen joten vaikea sanoa siitä mitään. Nenä on ollu tukossa mutta olen siitepölyallergikko niin kai olis muutenkin ;)

        Mutta siis sellanen olo on ollu että menkat alkaa ja vieläkin on kramppeja mutta ei sellasta menkkakipua mikä kestäis pitkän aikaa ja vaatis buranaa vaan sellasia supistusmaisia kramppeja.

        Toivotaan että meillä molemmilla alkaa vauva masussa kasvamaan. Tiedän miltä susta tuntuu, odottelu on kamalaa, koita kestää!! Paljon voimahaleja sulle ja plussaonnea!! Ilmottelen mikä sitten verikokeen tulos on!

        Minustakin tuntuu ihan normaalilta, kuten aina ennen kuukautisia. Vatsa turpoaa, rinnat aristavat, munasarjojen kohdun kohdilla vihlailee välillä.

        En ollut odottanut näin tavanomaisia tunnelmia kaiken IVF:ssä koetun jälkeen (Kaikki meni kyllä ihan hyvin.) Tosin vatsan turvotus on ennennäkemätön. Varmasti Lugeista johtuvaa.

        Niin ja sitten 2 päivää siirrosta oli yhtäkkiä hirveää pistävää kipua alhaalla keskellä, suurinpiirtein kohdunsuulla!? Vääntäydyin sänkyyn ja ajattelin, että nyt tuli noutaja. Pistävää kipua kesti 15 min, ja sitten oli ohi! Olisikohan ollut joku reaktio itse siirrosta?

        Älä sinä turhaan pelkää sitä verikokeen tulosta, kyllä se plussana pysyy :o)


      • *pregnyl*
        Skeptinen kirjoitti:

        Minustakin tuntuu ihan normaalilta, kuten aina ennen kuukautisia. Vatsa turpoaa, rinnat aristavat, munasarjojen kohdun kohdilla vihlailee välillä.

        En ollut odottanut näin tavanomaisia tunnelmia kaiken IVF:ssä koetun jälkeen (Kaikki meni kyllä ihan hyvin.) Tosin vatsan turvotus on ennennäkemätön. Varmasti Lugeista johtuvaa.

        Niin ja sitten 2 päivää siirrosta oli yhtäkkiä hirveää pistävää kipua alhaalla keskellä, suurinpiirtein kohdunsuulla!? Vääntäydyin sänkyyn ja ajattelin, että nyt tuli noutaja. Pistävää kipua kesti 15 min, ja sitten oli ohi! Olisikohan ollut joku reaktio itse siirrosta?

        Älä sinä turhaan pelkää sitä verikokeen tulosta, kyllä se plussana pysyy :o)

        Wau, pidän peukkuja, että se oikeakin viiva tulee eikä "vain" haamu! Pregnylpistos aiheuttaa väärän positiivisen tuloksen, mutta kuinka pitkään viiva pysyy Pregnylillä positiivisena??

        Toivotan teille onnea :)


    • jeb

      Meillä viime talvena vähän sama juttu, IVF:n jälkee testattiin muistaakseni päivää liian aikaisin. Viiva oli älyttömän himmeä, siis näkyi vaan oikasta kulmasta katsottaessa oikeanlaisessa valossa. Oltiin ihan varmoja, että kuvitellaan vaan näkevämme viiva, mutta kuten klinikaltakin sanottiin: " Viiva on viiva, jos siinä näkyy mitä tahansa se on viiva." Ei kyllä itsekkään uskottu vasta kun verikokeet asian todistivat. Joten nyt odotellaan innolla marraskuuta, ja toista lastamme :)

    • tänään varmistui!

      Kävin verikokeissa ja positiivinen tulos varmistui!! olo on epätodellinen ja onnellinen =)

      Nyt tietysti jännittää meneekö kaikki hyvin, mutta koitan ajatella positiivisesti.

      Kaikille todellakin koko sydämestä onnea hoitoihin ja jaksamista!!!!

      • Kohtalotoveri

        ....


      • onneaaaaaaaaaaaa ja haleja!!!!!!!!!:):):)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe