Päänsärky perkele

Tavantunari

Morjens, nyt ottaa päähän ihan sananmukaisesti. Ajelishan tuota mutta kun tuo nuppi tulee vaan kipeeks usein loppuvuorosta, samoin silmät, hartiat ja yläselkä. Muilla samoja huolia ?

Jakkaraa olen yrittänyt veivata mitä ihmeellisimpiin asentoihin ja tauoilla venytellä ja jumpata mutta ei tunnu mikään auttavan. Lekuri neuvo vaan että veä poika puranaa koneeseen niin helpottaa, saatana jaksais mömmöjä aina olla popsimassa. Jotain ihme jännityksiä selässä ja niskassa kait, vituttaa vaan tommonen nupin juimiminen.

Tosiaan jos jollain olis jotain vinkkejä vaivaan niin helvetin hieno homma.

12

2267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teppo

Kannattaa varata aika johonkin kiropraktikolle, jos nyt muistin nimen oikein. Ne osaavat painella lihaksia sopivasta paikasta tuollaisten lihasjännitysten laukaisemiseksi. Jos tuollaista ei ole lähettyvillä niin hierojalla käyntikin varmasti helpottaa noita särkyjä. Venyttelykin varmasti auttaa, mutta se tehoaa aika hitaasti verrattuna ammattimaisen hierojan tai kiropraktikon käsittelyyn.

• Tavantunari

Voishan tuotakin kokeilla, helvettiläinen kun olen vain niin huono lähtemään tommosiin, hierontaahan tuo muijakin on ehdotellu.

• Tavantunari kirjoitti:

Voishan tuotakin kokeilla, helvettiläinen kun olen vain niin huono lähtemään tommosiin, hierontaahan tuo muijakin on ehdotellu.

eräässä firmassa missä kävin pätkähommissa (kesälomalla) oli 2hierontaa kuussa firman piikkiin, ja se muuten autto oikeesti. Päänsärky yleensä johtuu siitä, että niskan ja hartian alueen lihakset on jumissa, varsinkin takaraivossa ja ohimoissa tuntuu melkonen jomotus. suosittelen hierontaa. jos ei auta ni joko kiropraktikolle tai naprapaatille (melkein sama) valittamaan asiasta.

• poppakonstia
        jannetin82 kirjoitti:

eräässä firmassa missä kävin pätkähommissa (kesälomalla) oli 2hierontaa kuussa firman piikkiin, ja se muuten autto oikeesti. Päänsärky yleensä johtuu siitä, että niskan ja hartian alueen lihakset on jumissa, varsinkin takaraivossa ja ohimoissa tuntuu melkonen jomotus. suosittelen hierontaa. jos ei auta ni joko kiropraktikolle tai naprapaatille (melkein sama) valittamaan asiasta.

ole olemassa, ensin hieroja, sitten ennen jälkeen ja tauoilla venyttelyä, katuharjaanvasi ja otat siitä päistä kiinni, sitä pyöritellään molempiin suuntiin pään ns. ympäri kysy hierojalta eli fysikaalisesta neuvoa miten pyörität. se oikeesti auttaa.

• oo tarpeeks
        Tavantunari kirjoitti:

kipee. Kyllä lihastreenia ja lihashuoltoa pitää olla.

• vetreinä

Tuttu tunne vaikken ammatikseni autoa ajakaan. Huomaamattaan sitä jännittää hartiat korviin eikä tarvii montakaan päivää olla ilman venyttelemistä niin on sen verran mahtava hedari et oksat pois. Mulle on tullut tavaksi venytellä aina kun mahdollista ja on sellasessa paikassa että kehtaa venytellä :) Venyttelystä ei kuitenkaan kannata ottaa stressiä, silloin se ei ole enää kivaa.

Pelkästään hierojaan tai kiropraktikkoon ei kannata turvautua, ne on alussa hyvä lisä kotona tehtävän venyttelyn rinnalla. Umpijumissa olevia hartioita kun ei yksin venyttelyllä tahdo saada vertymään. Toivottavasti pääset pian eroon jumista.

• Ilkeä tauti

Voima harjoittelu! yläselkään ja niskaan kohdistuva,vaikka kuinka laiskottais! lääkäri antaa oikeat liikkeet paperilla. Lomalla on paras aloittaa,niin ei tarvi työvuoron välissä oiken raskasta treeniä vetää,sitten venyttely ohjeetkin saatavilla lekurilta. Itselläni alkoi paheeneen kun alkoi ilmajousi alustat yleistyyn,(kokemusta on 15-20v takaa) Osta muuten kaupasta tuota kylmägeeliä suihke pullo muodossa,sitä kun sumuttaa heikkona hetkenä paidan kauluksesta niin vältti taas yhden buranan!

• niin no

päänsärky on taattu. yksikin vanha riittää.. ei minuakaan ennen häirinnyt,mutta nyt kyllä juilii heti jos autossa on sellainen. ikkuna auki ajaminen on myös myrkkyä.

• Vuntsikat

Juu ei ole vuntsikoita enkä kyllä ihan vähällä laita.

On tullu pidettyä tuo auto sisältä aika tiptop, jotkut piruilee jotta helvettiäkö sitä muiden vehkeitä sunttuaa mutta tykkään että se on mun duunipaikka ja kivempi siellä on istuu kun ei ole vehje kuin kaatopaikka.

Röökin kanssa tulee kyllä rötvättyä akkuna rakosilteen mutta ei sen nyt luulis niin paljon niskoihin käyvän.

• rakosillaan pito
        Vuntsikat kirjoitti:

Juu ei ole vuntsikoita enkä kyllä ihan vähällä laita.

On tullu pidettyä tuo auto sisältä aika tiptop, jotkut piruilee jotta helvettiäkö sitä muiden vehkeitä sunttuaa mutta tykkään että se on mun duunipaikka ja kivempi siellä on istuu kun ei ole vehje kuin kaatopaikka.

Röökin kanssa tulee kyllä rötvättyä akkuna rakosilteen mutta ei sen nyt luulis niin paljon niskoihin käyvän.

mitään aiheutakaan,vaan jos se hytti on muuten huono tiivisteiltään,sieltähän se läpiveto ja reumatismi iskee,vanhoissa autoissa se on yleistä,ei niitä oven tiivisteitä uusita,maksavat hunajaa. Siitä sitten vanhat renginretaleet kärsii,vittumaisina särkyinä. Eihän noita edes huomaa,noita vetoja kun on nuori,mutta jos sitten luoja suo vuosia,niin tietää että mistä oli kysymys kun oven alareunasta näki tienpinnan vilistävän.

• heikoimmat

kohdat kropassa mitkä alkaa näyttämään,että "PITÄS TEHRÄ JOTAAN",niin se Manukin aikanaan sano,tosin teki päin revaa kun rupes sitten tekemään.

• stycke

Kokeilepa käydä näöntarkastuksessa. Se näkö (myös ulkonäkö, joo) kun heikkenee vähitellen ja jos huomaamattasi siristelet silmiäsi nähdäksesi paremmin, väsyvät silmät ja tulee pää kipeäksi, eikä aivan mahdotonta ole että alitajuisesti jännität tiettyjä lihaksia edellisen seurauksena. Itse hankin lasit aikanaan kun viittojen lukeminen hämärässä alkoi olla työlästä. Likinäköisyyteni ei ole edes paha, miinusta on alle yhden mutta vaikutus melkoinen. Kävi kuluneella viikolla tapaturma ja kirkkaat lasit tuhoutuivat, onneksi on aurinkolasit vahvuuksilla että pärjäsi päiväsaikaan (tällä viikolla sain nukkua joka yö) sekä Optikko Rahkonen (Turussa), joka ymmärtää auttaa hätätilassa; tilasin linssit puhelimitse tiistaina, tänään klo 12 valitsin kehykset ja klo 16 hain uudet lasit. Onneksi oli työtapaturma ja saan vakuutusyhtiön maksamaan, 400e tekisi muuten kipeää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      5661
    2. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      81
      3734
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      22
      3234
    4. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2685
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      45
      2601
    6. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      112
      2548
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      2041
    8. Maija Kajan

Aiheutti hormoonien määräämisellään massiivisen rintasyöpien lisääntymisaallon!!!!
      Tampere
      100
      1775
    9. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1576
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      38
      1487
    Aihe