Ovat Precious'ia ja Suffer Well'ia lukuunottamatta perin outoja. Siis mielestäni levyn ehdottomasti heikoin biisi on John The Revelator, eikä A pain that i'm used to ole yhtään sen kummenpi... Kummallisia valintoja. Noiden kahden onnistuneen rinnalle minä olisin nostanut ainakin Damaged People ja Nothing's impossible'n.
No, ehkä tässä sitten massa on taas minua vastaan:)
Sinkkuvalinnat uudelta
5
349
Vastaukset
- MetriMaria
just tuo John The Relevator kuulosti alkuun tylsältä, ei ollenkaan hyvältä verrattuna just johonkin esim. Nothing's imbossibleen. Mutta kyllä tuo mieli/korva kummasti muuttuu! Nyt toi John The Relevator kuulostaa jo tosi hyvältä! Vaikuuttanee tietty toi kevään keikka, tykkäsin kovasti ko. kappaleesta livenäkin. Daven energinen liikuminen lavalla, jne.
- marDM
Ei toi Damaged People kyllä kummonenkaan piisi ole Depeche mittarilla luokiteltuna, mun mielestä mutta Nothing´s Impossible taasen kuten Lilian MUN ehdottomia suosikkeja P.T.A.lta. Kyllähän J the R sekä A P T i U T ovat "nopeina" "tanssi" sävellyksinä aikas outoa DM kamaa mutta silti erittäin toimivia. No, tulihan I Feel Youstakin live hitti.
Kannattaa vaan kuunnella... vai onko kyseessä ikäeron tuoma väylä? Ite melki nelikymppisenä pidän silti enemmän Some Great Reward pitkäsoitosta.
Onhan tää uus levy sellasta fiilistely musikkia enimmältään kun vertaa niitä mielestäni bändin parhaisiin tuotantoihin; Black Celebration, tuo S G R sekä Violator.- bottom line
Vai ei kummoinen:) Niin tosiaan, mielipiteet kullakin! Heh, mielestäni se on aika mestariteos tuolta albumilta, ja yleensäkin Goren laulamat biisit tuovat aina lisää mielenkiintoa ja sopivissa määrin hienoista maustetta DM-kokonaisuuteen. Gore kuulostaa herkemmältä kuin Gahan.
- marDM
"Noiden kahden onnistuneen rinnalle minä olisin nostanut ainakin Damaged People ja Nothing's impossible'n."
Mutta onhan tuo Nothing´s Impossible tuolla uudella DVD sinkulla. ;p Ja hieno versio onkin. - (sisterofnight)
Ei käy bändiä yhtään kateeksi, sillä niiden sinkkujen valinta on aina yhtä vaikeata. Jollei levyltä heti nouse 3-4 huippubiisiä erilleen muista, menee suoraan arpapeliksi. Suffer Well ja Precious olivat tosiaan itsestään selviä tapauksia, mutta muut meneekin sitten hakuseen. Olisin toivonut Nothing's Impossiblesta tosi jylhää omaa sinkkujulkaisua hienoilla täysmustilla levynkansilla. A Pain That I'm Used To ei ole mun lemppari levyltä. Ja sitten siinä ohessa tulee sekalaista ja vähän tuskallistakin kuultavaa - en sitten pahemmin tykkää näistä remixeistä. Mutta nämä tosiaan on siinä "mielipiteitä niin monta kuin fania" -kategoriassa.
2000-luvulla on tullut yksi mielestäni täydellinen single ja sehän oli tietysti Goodnight Lovers. Hieno kokonaisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003174501- 162216
- 1882036
- 1071446
- 751326
- 74972
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57937IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2889Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119824Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59746