Sinkkuvalinnat uudelta

bottom line

Ovat Precious'ia ja Suffer Well'ia lukuunottamatta perin outoja. Siis mielestäni levyn ehdottomasti heikoin biisi on John The Revelator, eikä A pain that i'm used to ole yhtään sen kummenpi... Kummallisia valintoja. Noiden kahden onnistuneen rinnalle minä olisin nostanut ainakin Damaged People ja Nothing's impossible'n.

No, ehkä tässä sitten massa on taas minua vastaan:)

5

366

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MetriMaria

just tuo John The Relevator kuulosti alkuun tylsältä, ei ollenkaan hyvältä verrattuna just johonkin esim. Nothing's imbossibleen. Mutta kyllä tuo mieli/korva kummasti muuttuu! Nyt toi John The Relevator kuulostaa jo tosi hyvältä! Vaikuuttanee tietty toi kevään keikka, tykkäsin kovasti ko. kappaleesta livenäkin. Daven energinen liikuminen lavalla, jne.

• marDM

Ei toi Damaged People kyllä kummonenkaan piisi ole Depeche mittarilla luokiteltuna, mun mielestä mutta Nothing´s Impossible taasen kuten Lilian MUN ehdottomia suosikkeja P.T.A.lta. Kyllähän J the R sekä A P T i U T ovat "nopeina" "tanssi" sävellyksinä aikas outoa DM kamaa mutta silti erittäin toimivia. No, tulihan I Feel Youstakin live hitti.
      Kannattaa vaan kuunnella... vai onko kyseessä ikäeron tuoma väylä? Ite melki nelikymppisenä pidän silti enemmän Some Great Reward pitkäsoitosta.
      Onhan tää uus levy sellasta fiilistely musikkia enimmältään kun vertaa niitä mielestäni bändin parhaisiin tuotantoihin; Black Celebration, tuo S G R sekä Violator.

• bottom line

Vai ei kummoinen:) Niin tosiaan, mielipiteet kullakin! Heh, mielestäni se on aika mestariteos tuolta albumilta, ja yleensäkin Goren laulamat biisit tuovat aina lisää mielenkiintoa ja sopivissa määrin hienoista maustetta DM-kokonaisuuteen. Gore kuulostaa herkemmältä kuin Gahan.

• marDM

"Noiden kahden onnistuneen rinnalle minä olisin nostanut ainakin Damaged People ja Nothing's impossible'n."

Mutta onhan tuo Nothing´s Impossible tuolla uudella DVD sinkulla. ;p Ja hieno versio onkin.

• (sisterofnight)

Ei käy bändiä yhtään kateeksi, sillä niiden sinkkujen valinta on aina yhtä vaikeata. Jollei levyltä heti nouse 3-4 huippubiisiä erilleen muista, menee suoraan arpapeliksi. Suffer Well ja Precious olivat tosiaan itsestään selviä tapauksia, mutta muut meneekin sitten hakuseen. Olisin toivonut Nothing's Impossiblesta tosi jylhää omaa sinkkujulkaisua hienoilla täysmustilla levynkansilla. A Pain That I'm Used To ei ole mun lemppari levyltä. Ja sitten siinä ohessa tulee sekalaista ja vähän tuskallistakin kuultavaa - en sitten pahemmin tykkää näistä remixeistä. Mutta nämä tosiaan on siinä "mielipiteitä niin monta kuin fania" -kategoriassa.

2000-luvulla on tullut yksi mielestäni täydellinen single ja sehän oli tietysti Goodnight Lovers. Hieno kokonaisuus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      157
      7125
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      614
      2608
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      48
      1878
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      114
      1451
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      90
      1335
    6. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      71
      1137
    7. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      1129
    8. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      63
      1103
    9. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      1075
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      69
      1017
    Aihe