The Movies - Auttakaa

EsaVesa

Siis, olin jo pitkään haaveillut The Movies pelin imu.. ostamista.
Ajattelin että elokuvia pääsee itse tekemään. Esim, kohtauksessa itse valita mitä hahmo tekee.
Sitten kävin peliplaneeta sivuilla ja löysin The Movies pelin demon.
Latasin, pelasin ja petyin. Monesti pelin aikana mietin "milloin pääsen ohjaamaan niitä elokuvia itse?"

Siis kertokaa, voiko The Movies pelissä ohjata itse elokuvat ja päättää että mitä tapahtuu milloinkin? Vai onko se vain tuollaista samaa toistoa? osta työntekijät, anna bottien tehdä elokuva puolestasi, osta lavasteita.

Kun olen nähnyt videoita jonkun pelaajan tekemistä leffoista ja niissä oli VÄRIT! ja kuvalaatu HYVÄ! Ja hyvin ohjattu.

Siis, miten niitä leffoja voi itse tehdä, vai voiko?

7

325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joooooooooooo

      kyll pitäis voida

      • EsaVesa

        Voiskos joku kertoa vähän yksinkertaisemmin? Siis joku joka edes omistaa pelin?


      • EsaVesa kirjoitti:

        Voiskos joku kertoa vähän yksinkertaisemmin? Siis joku joka edes omistaa pelin?

        ...luulisin kun peli etenee ni ne hommat siinä kehittyy. Eli saa värit kameraan, uusia lavasteita yms.
        Demohan saattaa olla aika rajotettu roska siitä pelistä ja ehkä ite pelissäkään ei pääse heti ohjaamaan, tai sitten siinä on joku alkuohjeistus.

        Mullakin oli toi demo joskus, mutta en tajunnut siitä mitään :>


      • lammas-jr kirjoitti:

        ...luulisin kun peli etenee ni ne hommat siinä kehittyy. Eli saa värit kameraan, uusia lavasteita yms.
        Demohan saattaa olla aika rajotettu roska siitä pelistä ja ehkä ite pelissäkään ei pääse heti ohjaamaan, tai sitten siinä on joku alkuohjeistus.

        Mullakin oli toi demo joskus, mutta en tajunnut siitä mitään :>

        "The Movies on peli, jota olenkin odotellut jo pitkään valmistuvaksi. Jotakuinkin jokaisesta mahdollisesta aiheesta on tycoon -tyyppisiä rakentelupelejä vuosien mittaan ilmestynyt, mutta yhtäkään leffabisnekseen keskittyvää ei noin äkkiseltään tule mieleen. Pelissä pelaaja saa hallittavakseen elokuvastudion, joka pitäisi ensin potkaista käyntiin ja sen jälkeen tähdätä tähtiin. Toisin kuin olin odottanut, peli keskittyy pääasiassa studiokaupungin rakentamiseen ja tähtien miellyttämiseen, leffaprojektien toteutuessa lähinnä siinä sivussa. Pelattavuus on kuitenkin onnistuttu höyläämään sen verran sujuvaksi, että peliä pelaa joka tapauksessa erittäin mielellään, jos vain rakentelupelit ylipäätään kiinnostavat."

        Peliplaneetasta kopioitu. Sain semmosen käsityksen, että siinä pystyy vain rakentelemaan :/


      • jos haluaa
        lammas-jr kirjoitti:

        "The Movies on peli, jota olenkin odotellut jo pitkään valmistuvaksi. Jotakuinkin jokaisesta mahdollisesta aiheesta on tycoon -tyyppisiä rakentelupelejä vuosien mittaan ilmestynyt, mutta yhtäkään leffabisnekseen keskittyvää ei noin äkkiseltään tule mieleen. Pelissä pelaaja saa hallittavakseen elokuvastudion, joka pitäisi ensin potkaista käyntiin ja sen jälkeen tähdätä tähtiin. Toisin kuin olin odottanut, peli keskittyy pääasiassa studiokaupungin rakentamiseen ja tähtien miellyttämiseen, leffaprojektien toteutuessa lähinnä siinä sivussa. Pelattavuus on kuitenkin onnistuttu höyläämään sen verran sujuvaksi, että peliä pelaa joka tapauksessa erittäin mielellään, jos vain rakentelupelit ylipäätään kiinnostavat."

        Peliplaneetasta kopioitu. Sain semmosen käsityksen, että siinä pystyy vain rakentelemaan :/

        Ite omistan tuon pelin ja siinä kyllä pystyy tekemään myöskin ite noita elokuvia.


    • bad boy

      voi niitä myöhemmässä vaiheessa kyhätä mut menee siihen aikaa

    • Misery..

      No joo, siis pelasit demoo, joka ei tod. oo se oikee peli. Eli The Moviesissa SAA tehdä elokuvia ja hyvä työkalu onkin, mutta se mahdollisuus ei tule heti, vaan hetken pelaamisen jälkeen. Mahdollisuuksina on mm. romantiikka, scifi, kauhu, toiminta ja komedia. Voit leikata elokuvat itse ja lisätä ääntä ym. Kokonaisuudessaan loistava työkalu, joten älä heitä pyyhettä kehään heti demon jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe