747 is best

kohta mennään

sillä eihän MD-11 ole hidas mutta joku 747 pistää vielä paremmin ja tosi erolla. Kohta nähdään miltä se maistuu ja tosiaan 8 tuntia perillä aikaa enenmän ja luxus kyydissä..."http://www.finnmatkat.fi/tui.aspx?id=24918"

25

5277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole lentänyt jumbolla

      Kauhee kun sua jännittää... ei se tipu :)

      • ei kukaan

        sillä kukaan suomalainen ei ole ikinä lentänyt Phukettiin Vantaalta suoraan 747:lla. olen ensimmäisten joukossa, jes, jes.


    • matkalle!747 on tosi ahdas kone.heh heh!

      • ????

        Onko lennolla muuten suomalainen henkilökunta?


      • onn
        ???? kirjoitti:

        Onko lennolla muuten suomalainen henkilökunta?

        suomalais-skandinaavinen henkilökunta, lentäjät Corsairista. Sama kone lentää myös Ruotsin Fritidsresorin matkalaisia suoraan Tukholmasta.


      • kysyisin
        onn kirjoitti:

        suomalais-skandinaavinen henkilökunta, lentäjät Corsairista. Sama kone lentää myös Ruotsin Fritidsresorin matkalaisia suoraan Tukholmasta.

        Onko henkilökuntaa baseattu Helsinkiin?


    • tuulipukuja....

      Kyllä nyt pakettimatkaajia jännittää,niin maan vietävästi,pääsee sinne tuulipukumatkalle oikein JUMPOLLA.Monet varaavat matkansa pelkästään sen perusteella,että pääsee oikein ison koneen kyytiin,siitä sitten jauhetaan keskaribaarissa kuukausikaupalla,miten jänskää se oli.....

      • eikö saisi

        nyt tarkoitti ? oletko sitä mieltä että tuulipuku porukka ei saisi lentää ? taidat olla jälkeenjäänyt 50 vuotta ? häpeä..


      • eikö ennen

        sen vuoksi .eihän Finnmatkat sitä 747 nyt vahingossa ole siihen laittanut. Mutta sinä et näköjään sitä älyä vaan on jäänyt levy päälle. Voi kun sinäkin pääsisit mutta pitää saada se tuulipuku ensin.


      • Petu1234
        eikö ennen kirjoitti:

        sen vuoksi .eihän Finnmatkat sitä 747 nyt vahingossa ole siihen laittanut. Mutta sinä et näköjään sitä älyä vaan on jäänyt levy päälle. Voi kun sinäkin pääsisit mutta pitää saada se tuulipuku ensin.

        ...onhan se kiva kun pääsee oikein JUMPOJETIN kyytiin; voi sitten kiikkustuolissa muistella. Tosiasiahan on se että Pertti Perusturistille se on yksi hailee onko alla 757,767 ja 747. Tuskinpa tuota Finnmatkojen käyttämää 747:aa on varustettu esim. Personal IFE -järjestelmillä. Ja seatpitch on todella onneton. Toki välilaskun pois jääminen on mukavaa mutta se ja lentoajan väheneminen taitaa olla ainoat merkitsevät muutokset alkuperäiseen.
        Värkätkää hyvät ihmiset itse matkanne: reittilennot ja hotellit netistä: tulee halvemmaksi ja matkustusmukavuus paranee.


      • hyvin tilaa
        Petu1234 kirjoitti:

        ...onhan se kiva kun pääsee oikein JUMPOJETIN kyytiin; voi sitten kiikkustuolissa muistella. Tosiasiahan on se että Pertti Perusturistille se on yksi hailee onko alla 757,767 ja 747. Tuskinpa tuota Finnmatkojen käyttämää 747:aa on varustettu esim. Personal IFE -järjestelmillä. Ja seatpitch on todella onneton. Toki välilaskun pois jääminen on mukavaa mutta se ja lentoajan väheneminen taitaa olla ainoat merkitsevät muutokset alkuperäiseen.
        Värkätkää hyvät ihmiset itse matkanne: reittilennot ja hotellit netistä: tulee halvemmaksi ja matkustusmukavuus paranee.

        Maksa lisää niin saat 44" seatpitchin.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe