sillä eihän MD-11 ole hidas mutta joku 747 pistää vielä paremmin ja tosi erolla. Kohta nähdään miltä se maistuu ja tosiaan 8 tuntia perillä aikaa enenmän ja luxus kyydissä..."http://www.finnmatkat.fi/tui.aspx?id=24918"
747 is best
25
5277
Vastaukset
- ole lentänyt jumbolla
Kauhee kun sua jännittää... ei se tipu :)
- ei kukaan
sillä kukaan suomalainen ei ole ikinä lentänyt Phukettiin Vantaalta suoraan 747:lla. olen ensimmäisten joukossa, jes, jes.
matkalle!747 on tosi ahdas kone.heh heh!
- ????
Onko lennolla muuten suomalainen henkilökunta?
- onn
???? kirjoitti:
Onko lennolla muuten suomalainen henkilökunta?
suomalais-skandinaavinen henkilökunta, lentäjät Corsairista. Sama kone lentää myös Ruotsin Fritidsresorin matkalaisia suoraan Tukholmasta.
- kysyisin
onn kirjoitti:
suomalais-skandinaavinen henkilökunta, lentäjät Corsairista. Sama kone lentää myös Ruotsin Fritidsresorin matkalaisia suoraan Tukholmasta.
Onko henkilökuntaa baseattu Helsinkiin?
- tuulipukuja....
Kyllä nyt pakettimatkaajia jännittää,niin maan vietävästi,pääsee sinne tuulipukumatkalle oikein JUMPOLLA.Monet varaavat matkansa pelkästään sen perusteella,että pääsee oikein ison koneen kyytiin,siitä sitten jauhetaan keskaribaarissa kuukausikaupalla,miten jänskää se oli.....
- eikö saisi
nyt tarkoitti ? oletko sitä mieltä että tuulipuku porukka ei saisi lentää ? taidat olla jälkeenjäänyt 50 vuotta ? häpeä..
- eikö ennen
sen vuoksi .eihän Finnmatkat sitä 747 nyt vahingossa ole siihen laittanut. Mutta sinä et näköjään sitä älyä vaan on jäänyt levy päälle. Voi kun sinäkin pääsisit mutta pitää saada se tuulipuku ensin.
- Petu1234
eikö ennen kirjoitti:
sen vuoksi .eihän Finnmatkat sitä 747 nyt vahingossa ole siihen laittanut. Mutta sinä et näköjään sitä älyä vaan on jäänyt levy päälle. Voi kun sinäkin pääsisit mutta pitää saada se tuulipuku ensin.
...onhan se kiva kun pääsee oikein JUMPOJETIN kyytiin; voi sitten kiikkustuolissa muistella. Tosiasiahan on se että Pertti Perusturistille se on yksi hailee onko alla 757,767 ja 747. Tuskinpa tuota Finnmatkojen käyttämää 747:aa on varustettu esim. Personal IFE -järjestelmillä. Ja seatpitch on todella onneton. Toki välilaskun pois jääminen on mukavaa mutta se ja lentoajan väheneminen taitaa olla ainoat merkitsevät muutokset alkuperäiseen.
Värkätkää hyvät ihmiset itse matkanne: reittilennot ja hotellit netistä: tulee halvemmaksi ja matkustusmukavuus paranee. - hyvin tilaa
Petu1234 kirjoitti:
...onhan se kiva kun pääsee oikein JUMPOJETIN kyytiin; voi sitten kiikkustuolissa muistella. Tosiasiahan on se että Pertti Perusturistille se on yksi hailee onko alla 757,767 ja 747. Tuskinpa tuota Finnmatkojen käyttämää 747:aa on varustettu esim. Personal IFE -järjestelmillä. Ja seatpitch on todella onneton. Toki välilaskun pois jääminen on mukavaa mutta se ja lentoajan väheneminen taitaa olla ainoat merkitsevät muutokset alkuperäiseen.
Värkätkää hyvät ihmiset itse matkanne: reittilennot ja hotellit netistä: tulee halvemmaksi ja matkustusmukavuus paranee.Maksa lisää niin saat 44" seatpitchin.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437