Mitä mieltä teippauksista ?

Automiekkonen

Aika vähän näkyy kunnolla tehtyjä koristeteippauksia liikenteessä. Itselläni on muutamassa autossa ollut, mutta kyllä ne sitten autoliikkeessä tai seuraavan omistajan toimesta on hävinneet kun niitä liikenteessä näkee. Olisko se suomalainen luonteenpiirre, että auton pitää olla mahdollisimman näkymätön ? Eihän siinä ole oikeastaan sen kummemmasta asiasta kyse kuin aluvanteissakaan : ei niistä mitään oikeaa hyötyä ole, puhtaasti ulkonäköseikka. Ja kunnon aluvanteiden hinnalla saa jo kunnon teippaukset. Hitto kun tekis taas mieli...ikkunat on jo tummennettu...

5

651

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on ihan hieno, mutta halvat itseliimattavat on syvältä. Yleensä raja hienon, ja hirveän välillä on marginaalinen. Jos meinaat hommata jotkut teipit autoosi, niin autosi kannattaa olla muutenkin näyttelytasoinen, ja teippien taitavan harrastajan, tai ammattilaisen itse suunnittelemat (ja luonnollisesti niitten tulee sopia auton muotoihin).

    • asdaf

      Niin no, pääsääntöisestihän ne teippiviritelmät on karmean näköisiä. Ellei ole karmeita niin sitten huvittavia. Siksi kai ne pois revitäänkin.

      Ei se teippaus nyt sentään ihan sama asia ole kuin aluvanteet. Ai ettei aluvanteista ole hyötyä? No kyllä varmasti on kun ostat kunnolliset, KEVYET alumiinivanteet etkä mitään painavia halpiksia. Vaikuttaa huomattavasti kunnollisen alustan kanssa auton ajo-ominaisuuksiin. Tunareillahan tosin ajo-ominaisuuksilla ei ole mitään väliä, kunhan auto näyttää "hyvältä", siis omaan silmään, vaikka yleensähän nuo tuunatut autot on lähinnä mauttomia ja koomisia. Mistähän se johtuukin, että tyylitaju on niin hankala asia.

      • Johtuu

        Tyylitajun puute johtuu rahasta tai sitte aktiivirahotusta on otettu jo liikaa omiin tuloihin nähden.


      • Johtuu kirjoitti:

        Tyylitajun puute johtuu rahasta tai sitte aktiivirahotusta on otettu jo liikaa omiin tuloihin nähden.

        menkee, perehtyy milta jenkki tuunareitten tai brittien, tai japskien viritykset näyttää, suomessa on vielä jonkun-näköstä makua, ku vaan muutama överiks vedetty tullu vastaan, muualla överiks vedetty on ennemminkin sääntö kuin poikkeus.


      • Automiekkonen

        Uskoisin että aika harvalla on niitä ns. kunnollisia aluvanteita, ja tuskin kovin moni niilläkään ajavista osaisi sokkotestissä sanoa, onko alla alut vai peltivanteet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      771
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe