Aika vähän näkyy kunnolla tehtyjä koristeteippauksia liikenteessä. Itselläni on muutamassa autossa ollut, mutta kyllä ne sitten autoliikkeessä tai seuraavan omistajan toimesta on hävinneet kun niitä liikenteessä näkee. Olisko se suomalainen luonteenpiirre, että auton pitää olla mahdollisimman näkymätön ? Eihän siinä ole oikeastaan sen kummemmasta asiasta kyse kuin aluvanteissakaan : ei niistä mitään oikeaa hyötyä ole, puhtaasti ulkonäköseikka. Ja kunnon aluvanteiden hinnalla saa jo kunnon teippaukset. Hitto kun tekis taas mieli...ikkunat on jo tummennettu...
Mitä mieltä teippauksista ?
5
651
Vastaukset
on ihan hieno, mutta halvat itseliimattavat on syvältä. Yleensä raja hienon, ja hirveän välillä on marginaalinen. Jos meinaat hommata jotkut teipit autoosi, niin autosi kannattaa olla muutenkin näyttelytasoinen, ja teippien taitavan harrastajan, tai ammattilaisen itse suunnittelemat (ja luonnollisesti niitten tulee sopia auton muotoihin).
- asdaf
Niin no, pääsääntöisestihän ne teippiviritelmät on karmean näköisiä. Ellei ole karmeita niin sitten huvittavia. Siksi kai ne pois revitäänkin.
Ei se teippaus nyt sentään ihan sama asia ole kuin aluvanteet. Ai ettei aluvanteista ole hyötyä? No kyllä varmasti on kun ostat kunnolliset, KEVYET alumiinivanteet etkä mitään painavia halpiksia. Vaikuttaa huomattavasti kunnollisen alustan kanssa auton ajo-ominaisuuksiin. Tunareillahan tosin ajo-ominaisuuksilla ei ole mitään väliä, kunhan auto näyttää "hyvältä", siis omaan silmään, vaikka yleensähän nuo tuunatut autot on lähinnä mauttomia ja koomisia. Mistähän se johtuukin, että tyylitaju on niin hankala asia.- Johtuu
Tyylitajun puute johtuu rahasta tai sitte aktiivirahotusta on otettu jo liikaa omiin tuloihin nähden.
Johtuu kirjoitti:
Tyylitajun puute johtuu rahasta tai sitte aktiivirahotusta on otettu jo liikaa omiin tuloihin nähden.
menkee, perehtyy milta jenkki tuunareitten tai brittien, tai japskien viritykset näyttää, suomessa on vielä jonkun-näköstä makua, ku vaan muutama överiks vedetty tullu vastaan, muualla överiks vedetty on ennemminkin sääntö kuin poikkeus.
- Automiekkonen
Uskoisin että aika harvalla on niitä ns. kunnollisia aluvanteita, ja tuskin kovin moni niilläkään ajavista osaisi sokkotestissä sanoa, onko alla alut vai peltivanteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 125906
- 94771
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504