Meidän mummo siis osti monta vuotta sitten omakotitalon, joka on Remu Aaltosen vanha. Remu oli sanonut mummolle ja ukilleni, että talossa kummittelee, mutta ainakaan mummo ei uskonut siihen, koska Remulla on aina niitä sen kummituksiaan joka paikassa.Ukki taas uskoo kaikkeen. :)
Mutta sitten kummittelu alkoi. Eteisessä oli kymmenen isoa pahvilaatikkoa päällekkäin. Muistaakkseni siellä sisällä oli jotain papereita paljon, eli kaikki painoivat. Ne kaikki siis kaatuivat. Ne eivät olisi kaatuneet itsekseen, ne olivat niin painavia, että pysyivät paikallaan.
Talossa on kolme kerrosta. Yleensä kummitus kummittelee kaikissa alimmassa kerroksessa missä on sauna. Saunassa oli parikymmentä vuotta sitten tehty itsemurha, mutta en ole varma, onko kummitus juuri itsemurhan tehnyt.
Kummituksen ollaan myös kuultu meluavan yläkerrassa. Joku on siellä jotain meuhkannut, mutta ei ainakaan kukaan elävä.
Alakerrassa pöydältä lentänyt kaljapullo ja tuhkakuppi maahan.
Isäni nukkui yksin aivan alimmaisessa kerroksessa. Tai hän oli kyllä hereillä, loikoili vain sohvalla ja kuunteli hiljaa radiota. Sitten hän kuuli, kun joku käveli rappusiä ja tuli herättämänn meitä ja kysyi, että kuka käveli.
Isän kaveri ei aluksi uskonut kummituksiin, kun sanoimme, että isä oli kuullut rappusten kolinaa. Kun hän jäi alas nukkumaan isän kanssa, hän oli herännyt kylmään ja sanonut näkevänsä kaljun miehen, jokka oli pitkä takatukka, ja joka näytti isältäni vanhempana. Talossa on naapureiden mukaan joskus asunut mies, jolla on kalju ja pitkä takatukka.
Minä olen datannut klo 3. aamuyöllä ja kuullut, kun kummitus kävelee alakerrasta rappusiä ylös ihan selkäni takana etuovelle ja paukuttaa postiluukkua! Voin vannoa että siinä nousi ihokarvat pystyyn.
Joskus setäni oli mennyt mummoni taloon ja etsinyt ukkia. Hän ei tiennyt, että mummo ja ukki oli mökillä. Setä kuuli saunasta muurausääniä(saunaa muurattiin)ja aukaisi oven. Ääni loppui, eikä sisällä ollut ketään. Setä sulki oven ja meni yläkertaan ja äänet alkoivat taas.
Tässä oli muutama tapaus. Halusin vain jakaa sen kanssanne, sillä olen ylpeä siitä, että minulla on omakohtaisia kokemuksia kummituksista. :) Tällä palstalla on myös hauska surffailla ja lueskella muiden kokemuksia näistä tuntemattomis tavoimista.
Anteeksi, kun tästä tuli näin pitkä.
Mummolan kummitus
6
1932
Vastaukset
- max
Hanki web-kamera ja pistä se sellaiseen paikkaan missä ilmiötä tapahtuu eniten. Voit seurata tilannetta omalta koneelta ja jos jotain epänormaalia tapahtuu, niin vangitse tilanne ja lähetä tänne meille analysoitavaksi=)
Hyvin kerrottu. Aloin vähän kattelee ympärilleni vaikken kotona olekkaan. Miten te ihmiset uskallatte olla tommosissa paikoissa? :>
"Anteeksi, kun tästä tuli näin pitkä."
Ihan sopiva oli, jaksoi lukea ja enemmänkin olisi voinut olla.- Bathory
Tuo olisi hyvä idea, mutta sinne alimpaan kerrokseen ei varmaan saa konetta. :l Eikä kummitus yleensä näyttäydy.
- Bathory
Vastasin väärään viestiin, mutta eiköhän se mene perille. :)
Kyllähän mummoni uskaltaa asua siellä. Kummitus ei heille ole ikinä ilmestynyt.
Unohdin varmaan mainita sen, että aina, kun kummitus kävelee rappusia, kuuluu sellanen klonk-klonk, kun se puurappunen osuu siihen alla olevaan rautaan. Oikeastaan tämä kuuluu vain alimmalta rappuselta, jos joku elävä ihminen kävelee, mutta kun on kyse kummituksesta, jokaikinen porras klonksuu. Minä ja isäni kerran yritimme hyppiä niissä portaissa, mutta emme saaneet aikaan klonksua muissa portaissa. :/ - sisko
Bathory kirjoitti:
Vastasin väärään viestiin, mutta eiköhän se mene perille. :)
Kyllähän mummoni uskaltaa asua siellä. Kummitus ei heille ole ikinä ilmestynyt.
Unohdin varmaan mainita sen, että aina, kun kummitus kävelee rappusia, kuuluu sellanen klonk-klonk, kun se puurappunen osuu siihen alla olevaan rautaan. Oikeastaan tämä kuuluu vain alimmalta rappuselta, jos joku elävä ihminen kävelee, mutta kun on kyse kummituksesta, jokaikinen porras klonksuu. Minä ja isäni kerran yritimme hyppiä niissä portaissa, mutta emme saaneet aikaan klonksua muissa portaissa. :/Moi,täällä on sisko minulle ei ole mummon talossa sattunut mitään, mutta joskus olen kuullut rappusten kolinaa.
- Totista totta
Kaikki epäluonnollinen liikkuu yleensa klo 3:00 aikaan aamuyölla .. vaikka kaikki sanoo että ne liikkuu 12:oo yöllä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921826- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683