Ostin tomb raider legend pelin 5 päivää sitten, oon pelannu sitä joka päivä mutten aivan älyttömästi. Nyt pääsin sen sitten läpi oli tosi hyvä peli, mutta aivan aivan liian lyhyt. OIkeesti luulin että se on vasta seikkailun alussa. Olin kÿllä oottanut paljon pidempää peliä, verratunua edellisiin tomb raidereihin.
Älyttömän lyhyt Legend
3
512
Vastaukset
- tauno sammu
ihan spekuloin tässä, mutta olisiko legendi ollut vain uudistusten testausta ja jonkinlainen johdanto seuraaviin osiin jotka sitten olisivat toivon mukaan pidempiä, ja ne tupla uzit mukaan pliiis...
- Raidaaja
Kiintoisa teoria, en kommentoi...
Mutta juu, lyhythän Legend oli (arrrr) mutta muuten aivan mahtava. Kentät oli mielenkiintoisia ja maisemat VALTAVAN UPEITA (heheh) ja idea oli kans aika hyvä. Sentään. Näyttää olevan yleinen ongelma nykyään peleillä tuo pituus. Grafiikka paranee ja panostetaan kaikkeen muuhun, mutta pelit on kuitenkin usein vain jotain 5-10 tunnin eepoksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.3510564- 425602
- 435153
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk2033901- 483608
- 133543
- 313066
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise822928- 442713
- 562603