Tässä rupesin miettimään et montako kynttä (kauhee sana) kissalla on? Onko taka- ja etujaloissa eri määrä? Auttakaa nyt tyhmää.
kissan kynnet
4
6440
Vastaukset
- on
takatassuissan neljä kynttä kummassakin ja etutassuissa kummassakin viisi kynttä.
- E
Etutassuissa on viisi kynttä, takatassuissa neljä (yksi etutassun "varvas" ei ole ihan samassa muiden kanssa, vaan hieman ylempänä).
- Catsman
Ei perskeles!
Laskin juuri tuolta meidän sukusiittoiselta kippurahännältä toisesta etutassusta 9 ja toisesta 8 kynttä. 5 varvasta ja peukalo, toisessa tassussa kynsi varpaan ja peukalon välissäkin, lisäksi kynnet kannuksissa ja pari kynttä jalan takaosassa. Taitavat olla hiukan geenimanipuloituja nämä tassut? Tavallisesti kissoilla tuo 4 takajaloissa ja 5 etujaloissa, sama kuin koirilla. Ja tosiaankin, joillain kissoilla ilmenee myös geenivirheenä näitä liikavarpaita =) Kyllähän sitä kaiken näköisiä muitakin luonnonihmeitä syntyy =)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013