Kertokaapa minulle mikä olisi paras tapa poistaa rintakarvat. Hinattavalla tai koneella tietysti mutta sänki on heti päivän päästä taas tuntuva.
uskallanko käyttää Veettiä tai vastaavaa rintojen alueella vai mitä tekisin
karvat
12
2255
Vastaukset
- karvat pois
Voit aivan hyvin käyttää Veetiä rinnan alueella, ainoastaan nivukset ja genitaalialueet eivät sitä kestä. Myös epilaattori on hyvä vaihtoehto, vaikka alussa sattuukin, mutta siihen tottuu.
- Karvat
Elä yksin ja katso peiliin, niin näet hyvän-näköisen äijän.
- Tiedä
jennicd kirjoitti:
tolla seksiliikkeissä myytävällä Blitz Blankilla lähtee karvat?
Kyllä ne karvat mieheltäkin lähtee. Sheivaaminen kestää viikon ja takapuolenkin voisi ajella ylösalas käänetyllä ruohonleikkurilla.
- Meeri-Anneli
Tiedä kirjoitti:
Kyllä ne karvat mieheltäkin lähtee. Sheivaaminen kestää viikon ja takapuolenkin voisi ajella ylösalas käänetyllä ruohonleikkurilla.
Kyllä nykyisin moni mies ajelee kaikki karvansa, muutkin kuin uimarit. Mitä nuorempi, sen useampi. Ehkäpä vanhemmat miehet rakastavat tuota apinan ulkonäköään. Ei ne naisetkaan välttämättä siitä miehen karvaisuudesta pidä, mutta meitähän on moneen junaan.
- Ole...
Meeri-Anneli kirjoitti:
Kyllä nykyisin moni mies ajelee kaikki karvansa, muutkin kuin uimarit. Mitä nuorempi, sen useampi. Ehkäpä vanhemmat miehet rakastavat tuota apinan ulkonäköään. Ei ne naisetkaan välttämättä siitä miehen karvaisuudesta pidä, mutta meitähän on moneen junaan.
Enää karvoja edes takapuolessa. Pitäisi vain päästä aloittamaan mahdollisimman nopeasti hormoonihoito. Lääkärissä kaivelevat ensitöikseen jotakin 6-vuoden takaista "hoitoa" ja naapurit mässyttävät, aivan kun asia heille kuuluisi. Helkutti kun ahdistaa. Olen tottunut heiman reippaampaan elämään, enkä todellakaan kotiinjumitukseen. Sain onneksi hieman ensiapua.
- Denier
Joo, minä käytän Veetiä nykyisin. Epilaattorin
käyttö vaatii muutakin, tai iho jää punoittavak-
si (ainakin mulla). Vaatisi varmaan kosmetologin käsittelyn että sais hyvän tuloksen. Kai se vain on oltava ahkerampi koneen kanssa.- Meeri-Anneli
Iho ilmeisesti tottuu tuohon epilaattoriin ja karvat myös heikkenee ajan kanssa epiloidessa. Kun aloitin epilaattorin käytön jo hyvissä ajoin ennen hormoneja, oli ensimmäiset kerrat kidutusta. Mutta pieni alue kerrallaan helpotti ja joissakin epilaattoreissa on myös kapeampi ajopää. Tällöinkään ei minulle tullut punotusta, ehkä karvoitukseni ei ollut liian järeää. Ensimmäisen "täyspuhdistuksen" jälkeen uudet kasvaneet karvat oli hennompia ja niiden epilointi jo paljon kivuttomampaa. Nyt hormonit ovat vaikuttaneet niin paljon, että käytän epilaattoria samassa "tahdissa" kuin aidotkin naiset.
- karvainen nainen
Meeri-Anneli kirjoitti:
Iho ilmeisesti tottuu tuohon epilaattoriin ja karvat myös heikkenee ajan kanssa epiloidessa. Kun aloitin epilaattorin käytön jo hyvissä ajoin ennen hormoneja, oli ensimmäiset kerrat kidutusta. Mutta pieni alue kerrallaan helpotti ja joissakin epilaattoreissa on myös kapeampi ajopää. Tällöinkään ei minulle tullut punotusta, ehkä karvoitukseni ei ollut liian järeää. Ensimmäisen "täyspuhdistuksen" jälkeen uudet kasvaneet karvat oli hennompia ja niiden epilointi jo paljon kivuttomampaa. Nyt hormonit ovat vaikuttaneet niin paljon, että käytän epilaattoria samassa "tahdissa" kuin aidotkin naiset.
Meeri-Anneli kirjoitti: "Nyt hormonit ovat vaikuttaneet niin paljon, että käytän epilaattoria samassa "tahdissa" kuin aidotkin naiset."
Pah! Eivät kaikki luomunaiset käytä epilaattoria tai ylipäänsä karvanpoistoa. Mikä vika karvoissa on? Liian vähänhän niitä ihmisillä on. Naurettavan näköistä, kun alapään karvatkin on ajeltu. Ei ihme, että ihmisillä on seksiongelmia, kun etäännytään niin kauas omasta eläimen luonnosta. - Meeri-Anneli
karvainen nainen kirjoitti:
Meeri-Anneli kirjoitti: "Nyt hormonit ovat vaikuttaneet niin paljon, että käytän epilaattoria samassa "tahdissa" kuin aidotkin naiset."
Pah! Eivät kaikki luomunaiset käytä epilaattoria tai ylipäänsä karvanpoistoa. Mikä vika karvoissa on? Liian vähänhän niitä ihmisillä on. Naurettavan näköistä, kun alapään karvatkin on ajeltu. Ei ihme, että ihmisillä on seksiongelmia, kun etäännytään niin kauas omasta eläimen luonnosta.Tyylinsä kullakin. Moni nainen kulkee luonnonkarvaisena, eikä halua karvoitustansa mitenkään vähentää. Toisaalta tämänhetkinen muoti, ainakin nuorempien keskuudessa on karvaton ja monet miehetkin poistavat karvojaan.
Yllättävän monet karsastavat noita alapäänkarvojakin. Täytyy myöntää että onhan se inhottavaa syljeskellä karvoja suustaan. ;) - sisälläni asuu tyttö
Meeri-Anneli kirjoitti:
Tyylinsä kullakin. Moni nainen kulkee luonnonkarvaisena, eikä halua karvoitustansa mitenkään vähentää. Toisaalta tämänhetkinen muoti, ainakin nuorempien keskuudessa on karvaton ja monet miehetkin poistavat karvojaan.
Yllättävän monet karsastavat noita alapäänkarvojakin. Täytyy myöntää että onhan se inhottavaa syljeskellä karvoja suustaan. ;)Itse ajan karvat säännöllisesti, ihan kaikki. Nytkin olen täysin poslari ja viihdyn hyvin.
Nuoret ovat tässäkin asiassa, yllätys yllätys, avarakatseisempia.
Ennustan että kaikenlainen feminiinisyys lisää suosiotaan miesten keskuudessa muutoinkin. Itse rentoudun pukeutumalla tytöksi aina kun siltä tuntuu! Aika usein tuntuu.... - oikeassa olet
karvainen nainen kirjoitti:
Pah! Eivät kaikki luomunaiset käytä epilaattoria tai ylipäänsä karvanpoistoa. Mikä vika karvoissa on? Liian vähänhän niitä ihmisillä on. Naurettavan näköistä, kun alapään karvatkin on ajeltu. Ei ihme, että ihmisillä on seksiongelmia, kun etäännytään niin kauas omasta eläimen luonnosta.>>Pah! Eivät kaikki luomunaiset käytä epilaattoria tai ylipäänsä karvanpoistoa.
--
Kysymys on transihmisen (MtoF) itsetunnosta. Pitää olla naisellisempi kuin tavan nainen. Hyvän itsetunnonomaavan naisen naisellisuus ei kärsi kohtuullisesta karvoituksesta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023