Ostin Xbox360:n

hyvä peli!

Jo loppui odottelu. PS3:n todennäköisesti jätän kokonaan hankkimatta.

34

934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllästyny odotteluun

      ja vielä se hinta oli liikaa meikäläiselle mutta ostan kyllä ps3 kunhan hinta on sillä kalliimmalla paketilla joku 300-350€

    • pari vuotta

      kuten edellinenkin, sen jälkeen sitten jo odotteletkin seuraavaa tai hommaat PS3n.

      • parin vuoden päästä

        ole sen kummempi kuin xbox360.se tulee vuoden myöhemmin samoilla tehoilla ja kalliilla hinnalla että parin vuoden päästä se kannattaakin vasta ostaa jos ostaa.


      • elinikä
        parin vuoden päästä kirjoitti:

        ole sen kummempi kuin xbox360.se tulee vuoden myöhemmin samoilla tehoilla ja kalliilla hinnalla että parin vuoden päästä se kannattaakin vasta ostaa jos ostaa.

        on tuplat lootaan verrattuna!


      • kurkussa

        Microsoft toi HD-pelaamisen koteihin jo vuonna 2005 ja pleikkaripojut ovat niitä jotka joutuvat tyytymään viime vuosituhannen tekniikkaan ja odottelemaan pikälle vuoteen 2007 Sonyn tekeleen saapumista kauppojen hyllyille.


      • kurkussa kirjoitti:

        Microsoft toi HD-pelaamisen koteihin jo vuonna 2005 ja pleikkaripojut ovat niitä jotka joutuvat tyytymään viime vuosituhannen tekniikkaan ja odottelemaan pikälle vuoteen 2007 Sonyn tekeleen saapumista kauppojen hyllyille.

        Jaksaa odottaa. Kun vielä on niin paljon ostettavia pelejä tulossa kakkosellekkin.


      • vain...
        hell_patrol kirjoitti:

        Jaksaa odottaa. Kun vielä on niin paljon ostettavia pelejä tulossa kakkosellekkin.

        Sinusta en tiedä, mutta itse ainakin pelaan mielummin moderneja HD-pelejä kuin odottelen ikuisuuksia että hätääntyneenä liikoja luvannut Sony saisi ylihintaisen tekeleensä edes tuotantoon, saatika että haaskaisin aikaa ja rahaa kuvaputkiresoluutiolla toimiviin pleikkaripeleihin, mutta kukin tavallaan.


      • vain... kirjoitti:

        Sinusta en tiedä, mutta itse ainakin pelaan mielummin moderneja HD-pelejä kuin odottelen ikuisuuksia että hätääntyneenä liikoja luvannut Sony saisi ylihintaisen tekeleensä edes tuotantoon, saatika että haaskaisin aikaa ja rahaa kuvaputkiresoluutiolla toimiviin pleikkaripeleihin, mutta kukin tavallaan.

        Huomaat vielä että kolmonen ei ole mikään floppi ja itse mielummin pelaan hyvin tehtyjä pelejä kuin moderneja. Toivottavasti ei lähde menemään noin että väännetään vaan hyvää grafiikkaa, mutta pelit on perseestä.


      • näin...
        hell_patrol kirjoitti:

        Huomaat vielä että kolmonen ei ole mikään floppi ja itse mielummin pelaan hyvin tehtyjä pelejä kuin moderneja. Toivottavasti ei lähde menemään noin että väännetään vaan hyvää grafiikkaa, mutta pelit on perseestä.

        PSP ja DS. DS:llä hyvät pelit, PSP:llä hyvät grafiikat. Mielummin hyvät pelit kun huonot pelit ja hyvä grafiikka.


      • ds:lle huonot ja rumat
        näin... kirjoitti:

        PSP ja DS. DS:llä hyvät pelit, PSP:llä hyvät grafiikat. Mielummin hyvät pelit kun huonot pelit ja hyvä grafiikka.

        xbox360 hienot ja hyvät pelit ja ps3 hienot ja hyvät pelit kun taas wii rumat ja huonot pelit.nint€ndo siis tekee pelkkää kuraa.


      • hakusessa?
        kurkussa kirjoitti:

        Microsoft toi HD-pelaamisen koteihin jo vuonna 2005 ja pleikkaripojut ovat niitä jotka joutuvat tyytymään viime vuosituhannen tekniikkaan ja odottelemaan pikälle vuoteen 2007 Sonyn tekeleen saapumista kauppojen hyllyille.

        Ja missä se HDMI liitin on?
        Mikä on HD TVden osuus kotitaloiuksissa nykyään, onko edes yhtä prosenttia? Joten aika turhaa hehkutusta ominaisuuksilla joita juuri kukaan ei pysty hyödyntämään.


      • taktiikka
        hell_patrol kirjoitti:

        Huomaat vielä että kolmonen ei ole mikään floppi ja itse mielummin pelaan hyvin tehtyjä pelejä kuin moderneja. Toivottavasti ei lähde menemään noin että väännetään vaan hyvää grafiikkaa, mutta pelit on perseestä.

        Niillä on tarkoitus saada pelit vaikka puolivalmiina myyntiin, jottan pelaajat saadaan ilmaisiksi testaajiksi. Sitten voi jaella vuoden päivät päivityksiä perään ja toivoa että peli valmistuisi edes joskus. (todennäköisesti ei, koska se seuraavakin peli pitäisi saada markkinoille)

        Onneksi tähän mennessä Sony on pitänyt laadusta kiinni ja pelit tulee pelaajille valmiina.


      • joku?
        hakusessa? kirjoitti:

        Ja missä se HDMI liitin on?
        Mikä on HD TVden osuus kotitaloiuksissa nykyään, onko edes yhtä prosenttia? Joten aika turhaa hehkutusta ominaisuuksilla joita juuri kukaan ei pysty hyödyntämään.

        Lähti ostolistalta heti ku kuulin ettei tuu tärinöitä


      • Mr-Disciple
        taktiikka kirjoitti:

        Niillä on tarkoitus saada pelit vaikka puolivalmiina myyntiin, jottan pelaajat saadaan ilmaisiksi testaajiksi. Sitten voi jaella vuoden päivät päivityksiä perään ja toivoa että peli valmistuisi edes joskus. (todennäköisesti ei, koska se seuraavakin peli pitäisi saada markkinoille)

        Onneksi tähän mennessä Sony on pitänyt laadusta kiinni ja pelit tulee pelaajille valmiina.

        "Onneksi tähän mennessä Sony on pitänyt laadusta kiinni ja pelit tulee pelaajille valmiina."

        P$2 peleille ei luonnollisesti tullut paljoakaan päivityksiä kovalevyn puutteen ja muistikorttien ahtauden vuoksi. kuitenkin erittäin moni p$2 peli olisi kaivannut korjauspaketteja mm. kameraongelmiin, ruudunpäivitysongelmiin, verkkopeliongelmiin ja vaikka mihin mukavaan.

        Tiedoksesi että $ony ei tee kaikkia p$3:n pelejä jotenka on pelien kehittäjistä kiinni ovatko pelit valmiita vai eivät. P$3:ssa on vakiona kovalevy jotenka voit olla varma että pelikehittäjät lykkäävät ulos päivityksiä (jotka saattavat olla jopa melko suuria, toisin kuin 360:lla) mukavaan tahtiin.

        se siitä $ony:n "valmiista". jotenkin noi kaksi sanaa eivät sovi samaan lauseeseen ^^


      • floppikolmonen
        Mr-Disciple kirjoitti:

        "Onneksi tähän mennessä Sony on pitänyt laadusta kiinni ja pelit tulee pelaajille valmiina."

        P$2 peleille ei luonnollisesti tullut paljoakaan päivityksiä kovalevyn puutteen ja muistikorttien ahtauden vuoksi. kuitenkin erittäin moni p$2 peli olisi kaivannut korjauspaketteja mm. kameraongelmiin, ruudunpäivitysongelmiin, verkkopeliongelmiin ja vaikka mihin mukavaan.

        Tiedoksesi että $ony ei tee kaikkia p$3:n pelejä jotenka on pelien kehittäjistä kiinni ovatko pelit valmiita vai eivät. P$3:ssa on vakiona kovalevy jotenka voit olla varma että pelikehittäjät lykkäävät ulos päivityksiä (jotka saattavat olla jopa melko suuria, toisin kuin 360:lla) mukavaan tahtiin.

        se siitä $ony:n "valmiista". jotenkin noi kaksi sanaa eivät sovi samaan lauseeseen ^^

        $on¥uskovaisille tulee tippa linssiin, kun noin menet kertomaan totuuksia heidän pyhästä lehmästään.


      • Kkos
        ds:lle huonot ja rumat kirjoitti:

        xbox360 hienot ja hyvät pelit ja ps3 hienot ja hyvät pelit kun taas wii rumat ja huonot pelit.nint€ndo siis tekee pelkkää kuraa.

        Nintedo otti vakavasti konsolisodan julkaistessaan SuperNESin 1990-luvun alussa. kymmenen vuoden päästä Nintendo ei enää kilpaillutkaan "sen parhaan konsolin" tittelistä vaan kiinnostavat ja omalaatuiset pelit piti Nintendon menekkiä vakaana.

        nyt kun uusi Wii konsoli tulee niin taatusti jokaista uudistusta tullaan käyttämään peleissä enemmän tai vähemmän. ja muutenkin Nintendolle julkaistaan yksinoikeutetusti Zelda sarjaa..parempaa seikkailua saat jo hakea.


      • huono en pidä ollenkaan
        Kkos kirjoitti:

        Nintedo otti vakavasti konsolisodan julkaistessaan SuperNESin 1990-luvun alussa. kymmenen vuoden päästä Nintendo ei enää kilpaillutkaan "sen parhaan konsolin" tittelistä vaan kiinnostavat ja omalaatuiset pelit piti Nintendon menekkiä vakaana.

        nyt kun uusi Wii konsoli tulee niin taatusti jokaista uudistusta tullaan käyttämään peleissä enemmän tai vähemmän. ja muutenkin Nintendolle julkaistaan yksinoikeutetusti Zelda sarjaa..parempaa seikkailua saat jo hakea.

        seikkailupelin pitää olla tomb raider tyylinen muuten en seikkailuista pidä.tuollainen missä vaan jutellaan ja ei pelata juuri ollenkaan niin ei uppoa.siksi kaikki roolipelitkin on mulle kuin väkisin pelaamista jos nyt voi pelaamiseksi kutsua.


      • jälleen
        Mr-Disciple kirjoitti:

        "Onneksi tähän mennessä Sony on pitänyt laadusta kiinni ja pelit tulee pelaajille valmiina."

        P$2 peleille ei luonnollisesti tullut paljoakaan päivityksiä kovalevyn puutteen ja muistikorttien ahtauden vuoksi. kuitenkin erittäin moni p$2 peli olisi kaivannut korjauspaketteja mm. kameraongelmiin, ruudunpäivitysongelmiin, verkkopeliongelmiin ja vaikka mihin mukavaan.

        Tiedoksesi että $ony ei tee kaikkia p$3:n pelejä jotenka on pelien kehittäjistä kiinni ovatko pelit valmiita vai eivät. P$3:ssa on vakiona kovalevy jotenka voit olla varma että pelikehittäjät lykkäävät ulos päivityksiä (jotka saattavat olla jopa melko suuria, toisin kuin 360:lla) mukavaan tahtiin.

        se siitä $ony:n "valmiista". jotenkin noi kaksi sanaa eivät sovi samaan lauseeseen ^^

        mutta tässä sen jälleen näkee kuinka puuceella pelaajat ovat tottuneet siihen että pelit ei ole valmiita kun niitä ostelevat. Joidenkin mielestä on normaalia että käyttöjärjestelmää pitää päivittää, ajurit pitää päivittää ja hakea vielä pari batchiäkin ennenkuin voi aloittaa pelaamisen. Monella tuntuu vielä kestävän päiviä ennekuin pääsevät "nauttimaan" uudesta pelistään. Itsellä näitä ongelmia ei ole ollut kertaakaan 10 vuoden aikana, mitään noista.


      • ole lootaa
        floppikolmonen kirjoitti:

        $on¥uskovaisille tulee tippa linssiin, kun noin menet kertomaan totuuksia heidän pyhästä lehmästään.

        ja siihen mitää pelattavaa, kun täällä jatkuvasti kerkeät "totuuksia" kertomaan.
        Käy vaihteeksi tutkimassa vaikka lootan ja PS2n myynti lukuja. Siinä on mä$ädossinkin "keksijät" ihmeissään.


      • totuuden
        ole lootaa kirjoitti:

        ja siihen mitää pelattavaa, kun täällä jatkuvasti kerkeät "totuuksia" kertomaan.
        Käy vaihteeksi tutkimassa vaikka lootan ja PS2n myynti lukuja. Siinä on mä$ädossinkin "keksijät" ihmeissään.

        Toyota Corolla on maailman paras auto, koska sitä on myyty eniten ja Lamborghini LM002 on aivan paska romu, kun sitä ei ole kuuden vuoden aikana myyty kuin vaivaiset 300 kpl.


      • Tietoo
        Mr-Disciple kirjoitti:

        "Onneksi tähän mennessä Sony on pitänyt laadusta kiinni ja pelit tulee pelaajille valmiina."

        P$2 peleille ei luonnollisesti tullut paljoakaan päivityksiä kovalevyn puutteen ja muistikorttien ahtauden vuoksi. kuitenkin erittäin moni p$2 peli olisi kaivannut korjauspaketteja mm. kameraongelmiin, ruudunpäivitysongelmiin, verkkopeliongelmiin ja vaikka mihin mukavaan.

        Tiedoksesi että $ony ei tee kaikkia p$3:n pelejä jotenka on pelien kehittäjistä kiinni ovatko pelit valmiita vai eivät. P$3:ssa on vakiona kovalevy jotenka voit olla varma että pelikehittäjät lykkäävät ulos päivityksiä (jotka saattavat olla jopa melko suuria, toisin kuin 360:lla) mukavaan tahtiin.

        se siitä $ony:n "valmiista". jotenkin noi kaksi sanaa eivät sovi samaan lauseeseen ^^

        Että käykö tuohon ps3:een 2:sen pelit? Ei titämätön


      • jotkut ei
        Tietoo kirjoitti:

        Että käykö tuohon ps3:een 2:sen pelit? Ei titämätön

        mutta mitä väliä ei tulisi mieleenkään pelata jotain ps2 pelejä uudella koneella samoin kuin ei xbox pelit kiinnosta xbox360:lle.


      • täh!???
        jotkut ei kirjoitti:

        mutta mitä väliä ei tulisi mieleenkään pelata jotain ps2 pelejä uudella koneella samoin kuin ei xbox pelit kiinnosta xbox360:lle.

        Eikö PS3:n pitänyt olla 100.00% peliyhteensopiva aikaisempien pleikkareiden kanssa??? Vai kusettiko Sony.... TAAS!!


      • vaikka olisi taas niitä son...
        täh!??? kirjoitti:

        Eikö PS3:n pitänyt olla 100.00% peliyhteensopiva aikaisempien pleikkareiden kanssa??? Vai kusettiko Sony.... TAAS!!

        lupauksia.en mäkään pelaa x360.lla mitään vanhan boxin pelejä.floppi kolmosen jätän hankkimatta.


      • unohtui
        jotkut ei kirjoitti:

        mutta mitä väliä ei tulisi mieleenkään pelata jotain ps2 pelejä uudella koneella samoin kuin ei xbox pelit kiinnosta xbox360:lle.

        että PSn tuki vanhemille peleille on parempi kuin entisen lootan.

        Onneksi meillä PS2n omistajilla on niin hyviä pelejä että niitä kiinnostaa pelata vielä tulevaisuudessakin, toista se on joillain M$n "konsolin" omistajilla.


      • C64:sta
        täh!??? kirjoitti:

        Eikö PS3:n pitänyt olla 100.00% peliyhteensopiva aikaisempien pleikkareiden kanssa??? Vai kusettiko Sony.... TAAS!!

        Jos tunnet, niin tiedät että PS3 on PS2 yhteensopiva.


      • onnettoman valinta
        vaikka olisi taas niitä son... kirjoitti:

        lupauksia.en mäkään pelaa x360.lla mitään vanhan boxin pelejä.floppi kolmosen jätän hankkimatta.

        ethän sä voi pelata jo omistamiasi pelejä kun olet "onnellinen" X360 omistaja. PCllä tai PS-konsolilla pelaajat voi onneksi nauttia peleistään pidempään ja sen takia valintakin on selvä.


      • löpsis...
        unohtui kirjoitti:

        että PSn tuki vanhemille peleille on parempi kuin entisen lootan.

        Onneksi meillä PS2n omistajilla on niin hyviä pelejä että niitä kiinnostaa pelata vielä tulevaisuudessakin, toista se on joillain M$n "konsolin" omistajilla.

        "PSn tuki vanhemille peleille on parempi kuin entisen lootan."

        Esittäisitkö Sonyn virallisen peliyhteensopivuuslistan väitteidesi tueksi ja osoitukseksi siitä että argumentointisi perustuu todellisiin faktoihin, eikä lonkalta heitettyihin arvauksiin.

        Sonyn rikottujen lupausten mukaan PS3:n piti olla sataprosenttisesti PS-yhteensopiva. Vaan eipä ole. Aika säälittävää, kun pitää hätäpäissään lupailemaan liikoja.


      • WHO
        onnettoman valinta kirjoitti:

        ethän sä voi pelata jo omistamiasi pelejä kun olet "onnellinen" X360 omistaja. PCllä tai PS-konsolilla pelaajat voi onneksi nauttia peleistään pidempään ja sen takia valintakin on selvä.

        Maailman terveysjärjestö WHO:n tuoreen tutkimuksen mukaan tyypillinen Playstationin omistaja on heikkoälyinen ja henkisesti köyhä. Useimmat heistä runkkavat jopa 4-8 kertaa päivässä haaveillessaan Microsoftin Xbox 360 -pelikonsolista.

        Ja tämä on tutkittua faktaa!


      • unohtui
        WHO kirjoitti:

        Maailman terveysjärjestö WHO:n tuoreen tutkimuksen mukaan tyypillinen Playstationin omistaja on heikkoälyinen ja henkisesti köyhä. Useimmat heistä runkkavat jopa 4-8 kertaa päivässä haaveillessaan Microsoftin Xbox 360 -pelikonsolista.

        Ja tämä on tutkittua faktaa!

        eli linkkiä peliin.


      • höpsis
        löpsis... kirjoitti:

        "PSn tuki vanhemille peleille on parempi kuin entisen lootan."

        Esittäisitkö Sonyn virallisen peliyhteensopivuuslistan väitteidesi tueksi ja osoitukseksi siitä että argumentointisi perustuu todellisiin faktoihin, eikä lonkalta heitettyihin arvauksiin.

        Sonyn rikottujen lupausten mukaan PS3:n piti olla sataprosenttisesti PS-yhteensopiva. Vaan eipä ole. Aika säälittävää, kun pitää hätäpäissään lupailemaan liikoja.

        Kaikki tietää että vain muutama prosentti lootan peleistä toimii uudessa lootassa. PSllä luku on sentään vähintään 50%n luokkaa.

        Pelit jotka käyttävät PS2n dokumentoituja ominaisuuksia toimii myös PS3lla, tämän tietää kaikki (paitsi eräät katkerat lootan omistajat).


      • Kkos
        huono en pidä ollenkaan kirjoitti:

        seikkailupelin pitää olla tomb raider tyylinen muuten en seikkailuista pidä.tuollainen missä vaan jutellaan ja ei pelata juuri ollenkaan niin ei uppoa.siksi kaikki roolipelitkin on mulle kuin väkisin pelaamista jos nyt voi pelaamiseksi kutsua.

        eteenkin Game Cube versiot Metroid Primestä on varmaankin sen tyylisiä joista pidät.


    • Rankaisija II

      Gigantissa on tarjouksessa xbox-360 ja jokin xbox-peli, project zero. Kyllä tekisi mieli ostaa, ihan saamarin paljon tekisi mieli ostaa, mutta kun haluan sen saamari pleikkari kolmosen niin jatkan kai venaamista. Tähän saumaan on hyvä lähteä ulkomaille reissaamaan. Mutta mielessä pyörii liian usein tuon xboxin hankkiminen.

      Seuraava oeli jonka hankin on PS kakkoselle liberty city stories. Viimeisin hankkimani peli on Gran Turismo 4 ja olen pelannut siitä 1,8%:a. En pääse eräästä radasta eteenpäin, jossa pitää ajaa tietyn ajan sisällä rata läpi. Liian vaikea rata-osuus. Olen päässyt 196 sekunninsadasosan päähän tehtävän läpäisystä.

      Eipä siinä olisi kyllä vikaakaan jos olisi kummatkin pelikoneet, mutta yksikin riittää kun ne koneet eivät ole ilmaisiakaan saati pelit niihin. Tai tavallaan on jos sattuu olemaan pappa joka betalar.

      • tärkeämpää

        ostaa uusi konsoli, vaikka sille ei juuri mitään pelejä olisikaan. Parempi vaihtoehto on ostaa kunnon konsoli josta voi nauttia pitkään ja myös ostamistaan kalleista peleistä.

        Onko toi joku lisenssi pätkä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe