Pituudet on kerrottu, onko paino yhtä helppo asia kertoa? Minä olen normaalipainoinen, n. 63kg.
Entäpä paino?
16
1950
Vastaukset
- on suhteessa pituuteen?
Olen itse urheilija-nainen, ja olen 171cm ja painan 74kg, mutta en ole normaalia kummempi (en siis ole ylipainoinen).. ainakaan omasta mielestäni.
- gila
.. painan n. 62 kg.
- aelita
mä voin kertoa nimettömänä!
painan n. 68 kiloa, ei ole vaakaa, joten en tiedä.nyt voi olla vähän enemmän kun on synnytyksestä vajaa kuukausi. - tintta
Tietenkin voin painoni kertoa! sopivasti 53kg, joku tosin sanonut että enemmänkin saisin painaa, mutta ihan tyytyväinen.
- hilirimpsis
paino on näille senteille mielestäni sopiva: 65,5 kg
- painan
54, pituutta 166cm
että oon 166cm pitkä.Paino oli pakko käydä tarkistamassa vaa`alla saikun ja pakollisen treenitauon vuoksi,ja tuhannen tulimmaista,paino noussut 3kg.Painan siis tällä hetkellä 65kg ja rapiat.
Toivottavasti en oo muutaman kuukauden kuluttua sen näköinen että oisin ollu lomadieetillä eli syöny koko kesän makkuria ja juonu mallasjuomaa:)- vähemmän, kuin pituus
...
- adalmiina
Painoni voin ihan hyvin kertoa eli painan noin 50kg.Hieman se aina heittelee mutta tuo on se suurpiirteinen paino.Eli ihan sopusuhtainen olen.
- plus
vararavintoa nahan alla 40 kg
- Siipienhavina
painan aivan liikaa,omasta mielestäni.
- Amfibi
Siipienhavina kirjoitti:
painan aivan liikaa,omasta mielestäni.
Se paino on toki vaihtelevaa. Mutta jos sanoisin että se pyörii siellä 90kg ja 95 kg paikkeilla, niin ei tule ainakaan kauheasti valehdeltua.
Siis ihan sopivasti, ettei tarvi enää mennä neuvolaan punnituksiin...
- mmä
55 kg ja laskussa. nyt vielä ihan hyvä, mutta jos nykyinen trendi jatkuu, huolestuttaa: olen laihtunut toukokuussa 5 kg, ja parin edellisen kuukauden aikana 6 kg. Vanha ameeba on taas aktivoitunut... Toissavuonna kävin alipainon puolella, saas nähdä, miten nyt käy.
- painan
54kg... pituutta on 161cm.
- painosta
painan vähän yli 70kg...
- abcd
painan 52kg. pituutta 170cm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1026508
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h844954Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1073218Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p303062Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262265Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191636Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961231Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391222Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311136- 48904