Osuiko

"Osui!" hihkaisi Amor,
tuo veijari pieni,
kun ampui nuolensa maaliin.

Päättyikö tähän nyt
poikamiestytön tieni?
Onko Amor saanut nyt saaliin?

Ei auta, vaikk' kuinka nyt rimpuilin.
Olen mennyttä naista, sen tiedän.
Mutt' tästähän salaa ain' haaveilin,
joten kaippa tään varmasti siedän?!
6494
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

väkisin tehty, ilmeisesti miehen sormien jälkiä.

Äänestä
  • minua, tuo sinun tekstisi.
    Kiitos kuitenkin,
    eikä ollut mies asialla o))

Äänestä

tämä runo.Nuolenkin olen sydämmeen saannut ja tuskaa siitä maksanut mutta mitään kadu en.

Äänestä
  • Ei auta kuin nostaa tassut taivasta kohti! Peli on menetetty kun tuo pikku veijari lennähtää paikalle

Äänestä

• violetti_kissa kirjoitti:

Ei auta kuin nostaa tassut taivasta kohti! Peli on menetetty kun tuo pikku veijari lennähtää paikalle

taivasta kohti!.... o))
    Kiitos sinulle.

Äänestä

• Tassut kirjoitti:

taivasta kohti!.... o))
    Kiitos sinulle.

Ne taitaa olla jo...

Äänestä

Kommentoi aloitusta

varmasti? kirjoitti:

"Osui!" hihkaisi Amor,
tuo veijari pieni,
kun ampui nuolensa maaliin.

Päättyikö tähän nyt
poikamiestytön tieni?
Onko Amor saanut nyt saaliin?

Ei auta, vaikk' kuinka nyt rimpuilin.
Olen mennyttä naista, sen tiedän.
Mutt' tästähän salaa ain' haaveilin,
joten kaippa tään varmasti siedän?!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu