Siis tulin sitten kaapista ulos...Mieheni kanssa keskusteltiin fantasioista ja mainitsin harkinnan jälkeen kimpan... ja sanoin vielä että toki myös nainen kiinnostaa... eli koskaan en ole naisen kanssa ollut saatikka suudellut... ajatuksia on ollut ja nyt tyytyväinen, että pääsen asian myös joskus toteuttamaan...Mieheni oli vain positiivisesti yllättynyt;)
Mikä olisi parhain tapa löytää kolmaspyörä?
netti vai baari?
bi?
8
1312
Vastaukset
- BiBi
Kimppakiva ei sovi sitten millään minun "horisonttiini". Minusta seksi ja siihen liittyvä KAIKKI KAUNIS on kahden välistä, ihanaa... Kimppaseksiin liitän jotain likaista. Lienenkö väärässä ja puritaanisen vanhanaikainen tiukkapipo, olisi hauska tietää.
- Yötön yö
Juuri niin BiBi, kaikki seksiin liittyvä on kahden välistä, kaunista ja ihanaa vain ja ainoastaan kahdelle...
- : )
Ihanaa, että yhä on olemassa "puritaanisen vanhanaikaisia tiukkapipoja" :)
ei myöskään mua ole koskaan kiinnostanut,edes kokeilu mielessä.Ehdotuksia on kyllä tullut,nimenomaan naisilta raflassa(pikku sievässä kännissä). Lesboparitkin on ehdottaneet,musta ainakin tuntuis hassulta mennä kolmanneksi pyöräksi ja hiukka vaaralliseltakin,entäs jos jompi kumpi parista sais mustis kohtauksen kesken puuhien,kääk!Tai sitten jälkikäteen...
Munkin mielestä seksiin liittyy tunnelataus kahden ihmisen välillä,enkä usko sellaiseen kykeneväni kolmen kimpassa.
Mulle seksi merkkaa muutakin kuin "panoa",joten kimppa ei kiitos!
- gila
... biseksuaalien keskustelupalsta ole oikea kolmannen pyörän hakupaikka.
Ehkäpä saat hyviä neuvoja sieltä ryhmäseksipalstalta, jonne huomasin sinun laittaneen tämän saman tiedustelun.
Täällä kyllä voisimme keskustella yleisellä tasolla siitä, miltä bi-naisista tuntuu, kun heidät yllättävän moni kuvittelee "kimppakivan" suosijaksi. - ja tositoimet
Suosittelisin kyllä harkintaa sen kimppakivan kanssa, voi tulla pintaan yllättäviä harminkin tunteita, vaikka nyt oltais miten positiivisesti yllättyneitä ja itse valmiita kokeilemaan ekaa kertaa. Luuletko, että miehesi kanssa olisi "turvallista" touhuta naisen kanssa, mutta mieskin varmasti haluaa touhuta saman naisen kanssa, mieti miltä sinusta mahtaa se tuntua??
Itse olen yhden kumppanin ihmisiä, tunteet on siitä merkillinen juttu, ettei niillä pidä pelleillä, ei omilla, jos ei toisenkaan. - jaaaa
musta olis kyllä ihan hauskaa olla mukana, jos mun miehellä olis mies! :-D
(hmmm... tosin jos taas mulla olisi nainen, miehellä ei olisi kyllä mukaan mitään asiaa, enkä usko että hän yrittäisi mukaan tuppautuakaan.)
mistään kimppakivasta en todellakaan suoranaisesti haaveile, mutta jos sopiva tyyppi (siis mies) joskus sattuisi kohdalle niin en usko että mulla olisi sanottavasti sitä vastaankaan.
hmm. - jutuissa
tuppaa se mies tipahtamaan matkasta.
Huonot prosentit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057361
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985243Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163506Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253441Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352534Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3421472Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?541314