Siis tulin sitten kaapista ulos...Mieheni kanssa keskusteltiin fantasioista ja mainitsin harkinnan jälkeen kimpan... ja sanoin vielä että toki myös nainen kiinnostaa... eli koskaan en ole naisen kanssa ollut saatikka suudellut... ajatuksia on ollut ja nyt tyytyväinen, että pääsen asian myös joskus toteuttamaan...Mieheni oli vain positiivisesti yllättynyt;)
Mikä olisi parhain tapa löytää kolmaspyörä?
netti vai baari?
bi?
8
1328
Vastaukset
- BiBi
Kimppakiva ei sovi sitten millään minun "horisonttiini". Minusta seksi ja siihen liittyvä KAIKKI KAUNIS on kahden välistä, ihanaa... Kimppaseksiin liitän jotain likaista. Lienenkö väärässä ja puritaanisen vanhanaikainen tiukkapipo, olisi hauska tietää.
- Yötön yö
Juuri niin BiBi, kaikki seksiin liittyvä on kahden välistä, kaunista ja ihanaa vain ja ainoastaan kahdelle...
- : )
Ihanaa, että yhä on olemassa "puritaanisen vanhanaikaisia tiukkapipoja" :)
ei myöskään mua ole koskaan kiinnostanut,edes kokeilu mielessä.Ehdotuksia on kyllä tullut,nimenomaan naisilta raflassa(pikku sievässä kännissä). Lesboparitkin on ehdottaneet,musta ainakin tuntuis hassulta mennä kolmanneksi pyöräksi ja hiukka vaaralliseltakin,entäs jos jompi kumpi parista sais mustis kohtauksen kesken puuhien,kääk!Tai sitten jälkikäteen...
Munkin mielestä seksiin liittyy tunnelataus kahden ihmisen välillä,enkä usko sellaiseen kykeneväni kolmen kimpassa.
Mulle seksi merkkaa muutakin kuin "panoa",joten kimppa ei kiitos!
- gila
... biseksuaalien keskustelupalsta ole oikea kolmannen pyörän hakupaikka.
Ehkäpä saat hyviä neuvoja sieltä ryhmäseksipalstalta, jonne huomasin sinun laittaneen tämän saman tiedustelun.
Täällä kyllä voisimme keskustella yleisellä tasolla siitä, miltä bi-naisista tuntuu, kun heidät yllättävän moni kuvittelee "kimppakivan" suosijaksi. - ja tositoimet
Suosittelisin kyllä harkintaa sen kimppakivan kanssa, voi tulla pintaan yllättäviä harminkin tunteita, vaikka nyt oltais miten positiivisesti yllättyneitä ja itse valmiita kokeilemaan ekaa kertaa. Luuletko, että miehesi kanssa olisi "turvallista" touhuta naisen kanssa, mutta mieskin varmasti haluaa touhuta saman naisen kanssa, mieti miltä sinusta mahtaa se tuntua??
Itse olen yhden kumppanin ihmisiä, tunteet on siitä merkillinen juttu, ettei niillä pidä pelleillä, ei omilla, jos ei toisenkaan. - jaaaa
musta olis kyllä ihan hauskaa olla mukana, jos mun miehellä olis mies! :-D
(hmmm... tosin jos taas mulla olisi nainen, miehellä ei olisi kyllä mukaan mitään asiaa, enkä usko että hän yrittäisi mukaan tuppautuakaan.)
mistään kimppakivasta en todellakaan suoranaisesti haaveile, mutta jos sopiva tyyppi (siis mies) joskus sattuisi kohdalle niin en usko että mulla olisi sanottavasti sitä vastaankaan.
hmm. - jutuissa
tuppaa se mies tipahtamaan matkasta.
Huonot prosentit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483