GALLUP:Hyvät rinnat

kyselijä

Millaiset rinnat ovat mielestäsi hyvännäköiset?

35

3777

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toy

      kiinteät b- tai c-kokoiset, melko vaaleat nännipihat, pienehköt nännit

      • täti

        miten saat c -kupin rinnoista kiinteät.. hehe.. lähes mahdottomia yhtälöitä täälä vaaditaan.


      • Nizuliini
        täti kirjoitti:

        miten saat c -kupin rinnoista kiinteät.. hehe.. lähes mahdottomia yhtälöitä täälä vaaditaan.

        Kyl mulla on ainakin omasta(ja muidenkin) mielestäni kiinteet ja mul on c-kuppi...!!!!!!


      • täti kirjoitti:

        miten saat c -kupin rinnoista kiinteät.. hehe.. lähes mahdottomia yhtälöitä täälä vaaditaan.

        puntti sali ainakin auttaa muakkaa rintoja parempaan suuntaan


    • sopivan kokoset, kiinteät, ei roikkuvat ja pehmeät...ja sopivan kokoset riippuu ihan ihmisestä, siis sopusuhtaiset muuhun ruumiiseen nähden..

    • M17

      Kohtuulliset, ei pienet, mut ei mitkään jumbotkaan ja kiinteet. Tosin se jää vaan haaveeksi, koska kukaan ei halua mua ikinä silleen, et pääsisin vähän pitää jotain mimmii hyvänä....

      • 69

        Aika kiinteät, sileät, kiihottuu kuitenkin hyvin, kun tekee 69ä :D


      • 96
        69 kirjoitti:

        Aika kiinteät, sileät, kiihottuu kuitenkin hyvin, kun tekee 69ä :D

        Mahdatkohan tietää, mitä 69 tarkoittaa ja mitä paikkoja siinä lähinnä kiihotetaan?


      • mävaan86

        ei kyllä muakaan oo kyllä ku kax jätkää pitäny hyvänä,mut hyvältä se tuntuu,etköhän sä pääse jotain muijaa vielä hellimmään ja sillee;)


    • kundi

      Semmoiset käteen sopivat "sitruunanpuolikkaat". Siis ei mitenkään isot tartte olla :)

    • Jamppa

      Semmoset on parhaat mitkä sulla on.

      • nainen83

        Kiitos!


      • wool
        nainen83 kirjoitti:

        Kiitos!

        ...edelliseen. Oikeen tuli hyvä mieli.:)


    • Rowen

      Sopivan kokoiset suhteessa vartaloon, luonnolliset.

    • Bröst

      minä ainakin tykkään "isoista" yli cn rinnoista.
      tyttöystävälläni on aika isot rinnat ja tykkään
      hyväillä ja suudella niitä.tyttöystäväni on 17v
      ja itse olen 26v.isot rinnat kiihottaa ainakin
      mua enemmän!

      • TiiEm

        Miten teiät ikänne tähän liittyy? Haluut retostella että sulla on nuori misu? Vai haluut korostaa lapsellisuuttas?


    • M19

      Minä tykkään pienehköistä (itse luokittelen a kupin rinnat sopiviksi muut on liian isoja/pieniä) ja kiinteistä rinnoista.

      • Mies82

        A-kuppikoko ehdottomasti kaunein ja paras, onneks mun ihastuksen kohteella taitaa olla tätä kokoluokkaa!


    • Chaosia

      Vastaan nyt vaikka olenkin nainen ja en edes lesbo tai bi=D

      Omasta mielestäni parasta on mikäli rinnat ovat sopusuhtaiset vartaloon nähden. Eli jos nainen on laiha parhaiten hänelle sopivat AA/A ja B:kin vielä ehkä menee. Ja toisinpäin.

      Mutta jos nyt ihan yleisesti heitetään, niin ehkäpä B voisi olla sellainen mukavimman näköinen.

      Itselläni on tosin siinä AA:n ja A:n rajoilla, riippuen ihan rintsikasta.

    • aatu-setä

      ...liian isot, sopivan täyteläiset ja pyöreet.. just sellaset ku mun rakkaal..

    • DD Fani

      Mun mielestä ehdottomasti parhaat rinnat on kiinteät DD kokoiset, pieni nännipiha ja isot nännit.
      Kyllä! DD-kuppikin voi olla kiinteä, omalla tyttöystävällä on DD rinnat eivätkä roiku yhtään.

      • yhdyn tähän

        DD on kyllä paras. Mut D:kin kyllä kelpaa.


      • Pienet vie
        yhdyn tähän kirjoitti:

        DD on kyllä paras. Mut D:kin kyllä kelpaa.

        Pienet on parhaat.


      • B,C,D ja DD
        Pienet vie kirjoitti:

        Pienet on parhaat.

        Kaikki rinnat, jotka ovat noita kokoja, ovat kauniit.


    • DoubleDecker

      Omasta mielestäni suurin osa rinnoista on hyvän näköisiä. Pienet ja terhakat ovat kauniit ja isot ovat seksikkäät. Yleensä vasta vanhoilla naisilla rinnat rupsahtaa. Isot tissit saavat roikkua ja niiden pitääkin koska ei ole mahdollista että iso rinta olisi niin kuin joku ilmapallo (pl silikonit). Tietysti on eroja siinä miten paljon mikäkin rinta roikkuu, mutta oleellista siinä on se miten nänni sijoittuu. Iso, nuori, kiinteä rinta ei tietenkään läpäisisi kynätestiä, mutta siinä nänni katsoo silti ylpeästi eteenpäin. Tai joskus jopa yläviistoon. Vähän rupsahtaneempi tissi taas roikkuu jo niin paljon, että nännitkin katsovat maata kohti. Esim. Iltasanomien hehkuttama Brooklyn Decker saisi varmaan pidettyä kynän tissinsä alla ilman toppia, mutta tuskin kukaan voi valittaa rupsahtaneista riipputisseistä: http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=2142954&ref=tf1

    • juuso_e

      Ehdottomasti tosipienet ns ketunnenät!

      • arska t

        Tosipienet ja suipot saa minut kiinnostumaan. Tykkäisin imeskellä sellaisia.


    • 14+20=34

      pyöreät DD rinnat on sopivat

    • DDdddddddddddddddddd

      Hahaa! DD rinnat on parhaat! Mullapa on semmoset kiinteät 60DD! Vähänx leijun! :D

    • halukas

      mul on a kokoset,saa tulla paneen jos haluu:) ps. oon 12v oon saanu 2 kertaa ja oon sinkku

    • Anonyymi

      Ei ole

    • Mielipidekysymys! ^^

      • Mutta isot vai pienet?


    • Anonyymi

      A-B

    • Sellaiset että voi juosta. Kiinteät, ehkä pisaran muotoiset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1585
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1147
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1027
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      582
      1015
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      920
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      912
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      774
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      700
    Aihe