kertokaa ensikertalaiselle etelänmatkaajalle et saako hotellin pyyhkeitä kiikuttaa rannalle mukaan vai oletteko ottanu omat mukaan kotosuomesta,vastakkaa pikaisesti pliis,tänään su-aamupäivällä lähetään!!!!!!!!!!ja kandeeko ihan oikeesti ottaa mukaan myös wc-paprua??
pyhjetään pyhjetään
7
1244
Vastaukset
viedä rannalle, mutta eipä siellä kukaan mitään kassien tarkastuksiakaan tee.
Ei pyyhkeitä kuitenkaan kannata kotosuomesta mukanaan raahata. Kun kalleimmassa rantamyymälässä (SB:llä) nuo maksavat noin 6 levaa (3 euroa).
Vessapaperia ei kannata myöskään mukanaan kantaa, nykyään sitä on jo riittävästi huoneiston vessassa- ffff....
Jos sikäläistä paperia nyt vc paperiksi voi kutsua. Itse otan aina rullan mukaan. Eipä ole ensimmäinen kerta kun ripulissa talon paperi loppuu ja siivoojakin tuntuu olevan kovin kaukana papereineen.
- paperia on on
kyllä tärkeämpää pitää mahtua kahteenkymmeneen viiteen kiloon, kuin p-paperia.
- miksi kotoa
onhan sielläkin kauppoja ja huom! kaikki halvempaa kuin Suomessa !
- ????
Eikö sitä vessapaperia kannata ostaa paikallisesta ruokakaupasta? Varmaan sillä ihan hyvin perseensä pyyhkii, jos hotellista ei saa ilmaiseksi lisää? Vai eikö? :D
- saaga
hotelleista saa vuokrata pyyhkeitä hotellin altaalle.. ( ja ne voi repussa salakuljettaa rannalle).. aj pari levaa lisää panttiin niin voit ostaa itsellesi sieltä reilun kokoisen pyyhkeen.. älä turhaan raahaa suomesta,.. mut hotellin pyyheitä ei huoneesta saa viedä.. lasku tulee heti sillä siivoojat tarkistaa niiden määrän päivittäin.. yleensä silloin kun itse olet juuri siellä rannalla!
- vaihdetaan
sen mukaan, kuinka niitä on paikalla siivotessa. Eli jos otat pyyhkeet rantsuun, eivät laita uusia tilalle ja sit on illalla kurja kuivatella hiekkaseen pyyhkeeseen. Koettu on..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368