Löytyykö koto-Suomesta titaanisormuksia netissä myyviä liikkeitä? Tarkoitus olisi ostaa titaaniset vihkisormukset (siis myös miehelle) emmekä voi niitä lähteä ympäri Suomea etsiskelemään. Eli netistä pitäisi olla tilattavissa. Onhan noita ulkomaalaisia sivustoja mutta en kuitenkaan lähtisi muilta mailta tilailemaan...
Titaanisormukset
7
7600
Vastaukset
- pesä
www.kultakello.fi sieltä saatiin siistit perus puolipyöreet titaai sormukset makso noin 120 yhteensä;) halpa ja hyvä
- Sikku.
myös näköjään titaanisormuksia:)
https://www.jasmi.net/products.php?g1=d10e51- Catia
Tuolta jasmi.netistä tilattiin sormukset ja oikein hienot ovat. Sininen ura tuo kivan säväyksen muuten yksinkertaiseen sormukseen :)
Catia kirjoitti:
Tuolta jasmi.netistä tilattiin sormukset ja oikein hienot ovat. Sininen ura tuo kivan säväyksen muuten yksinkertaiseen sormukseen :)
Me tilasimme myös titaaniset vihkisormukset jasmi.net:istä..tuli nopeasti,on todella hyvät eikä hinnalla lainkaan pilattuja.
- bemari850
kettu1 kirjoitti:
Me tilasimme myös titaaniset vihkisormukset jasmi.net:istä..tuli nopeasti,on todella hyvät eikä hinnalla lainkaan pilattuja.
Onkos mitään kokemuksia nuista titaanisormuksista, oudon halvoilta vaikuttavat?
- mutta hinta..
bemari850 kirjoitti:
Noiden nettisormusten hinnat vaikuttavat kyllä uskomattoman halvoilta.. Me ostettiin eräästä helsinkiläisestä liikkeestä (tosin käsityönä ja mittatilauksena) titaanisormukset ja niiden hinnaksi tuli kyllä 200 € /kpl.
Onko nuo netin sormukset kunnollisia? Ja miksiköhän ovat niin halpoja! Sarjatuotantoa? Vai pitääkö tosiaan itse sitten vihkisormus hommata netistä :D että ei tarvitse maksaa itseään kipeäksi! - mutta hinta..
bemari850 kirjoitti:
Että tykkäämme näistä sormuksista hulluna!
Ovat ihan järkyttävän kevyitäkin! tuntuu etteivät paina mitään! :D :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423