Mitä mieltä Parisin uudesta sinkusta?

Reggaetypy

Mielestäni se on ihan letkeä kesäpiisi, kannattaa heittää ennakkoluulot pois kun kuuntelette tän Stars are bilind-biisin.
Se ei ole huono, tulee vaan suhtauduttua tuon typyn tekemisiin varsin epäileväisesti muuten...

28

8598

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seuraavaa:

      Kaupallista menestystä tulee mukavasti, mutta ennakoasenteiden takia jää pienemmäksi kuin mitä olisi voinut olla.

      • niiiiinn

        No, blondi mikä blondi! Ei voi muuta sanoa... Se oli kyllä järkyttävää... Oksettaa...


      • ritu
        niiiiinn kirjoitti:

        No, blondi mikä blondi! Ei voi muuta sanoa... Se oli kyllä järkyttävää... Oksettaa...

        Joo, kyllä oon aikalailla samaa mieltä, must se on aika huono.. Ei oo maa mun makuu menevä.. Nöyryytys Pop musaa kohtaan... =/ törkeetä...


      • oho!
        ritu kirjoitti:

        Joo, kyllä oon aikalailla samaa mieltä, must se on aika huono.. Ei oo maa mun makuu menevä.. Nöyryytys Pop musaa kohtaan... =/ törkeetä...

        Nöyryytys pop musaa kohtaan? No onpa Paris vaikutusvaltainen... Minusta paaljon parempi kuin moni muu esimerkiksi tämän kevään sinkkulohkaisu.


    • Lion76

      Surkeaa purkkapopin makua..
      Yhden kesän pakkohitti. Jos sitäkään.

      • Paris 4 ever

        Eipä sen tarvi muuta ollakkan... Tytöllä on bisnesvainu kohdallaan!


      • jesus
        Paris 4 ever kirjoitti:

        Eipä sen tarvi muuta ollakkan... Tytöllä on bisnesvainu kohdallaan!

        sehän on vaan hienoa ,että joku tajuaa käyttää leipänsä tienaamiseen tätäkin "pientä" luojan luomaa apua,eikä biisi nyt niin huono edes ole.tytöllä on siis todellakin bisnesvainu kohdallaan!!!Hienoa Paris :)


    • applebabble

      mistäs sen kappaleen voisi kuunnella netissä, kun en löydä mistään?

    • rautakaNnel

      Rahalla saa ja hevosella pääsee... Pätee myös tähän tyhjäntoimittajaan. Isukki maksaa.

      t. nimim. Kateen Korva

      • ...

        ei ei ei...

        Paris sai luottokortin 19-vuotiaana, kun tienasi omia rahojaan mallintöillä.

        Nykyään tulot useita miljoonia vuodessa, joten omaa rahaa kuluttaa.


    • ei paha

      Se oli ihan hyvä,paris taitaa osata laulaa kaiken muun lisäksi

      • että mitä

        Niin mitä "muuta" Paris sitten sun mielestä mahtaa osata? Mulla ei tule muuta mieleen kuin tapa, jolla Ms Gateway Hilton tyrkyttää itseään ja vääntelehtii niissä poseerausasennoissaan.


      • Nannawee
        että mitä kirjoitti:

        Niin mitä "muuta" Paris sitten sun mielestä mahtaa osata? Mulla ei tule muuta mieleen kuin tapa, jolla Ms Gateway Hilton tyrkyttää itseään ja vääntelehtii niissä poseerausasennoissaan.

        Kuulin kyseisen kappaleen YleX:n aamussa.. Surkeaa vetoa.. :/


    • Tiu

      Oli kyllä niin karmeeta kökköä, etten voinu ees kunneella loppuun asti...

      • titusta

        siis aivan samaa mieltä ei voinut edes kuunnella loppuun olin niin järkyttävää kuunneltavaa!!


    • Slimgirl

      Oli muuten ihan hirveä biisi!

      Samaa jankutusta koko ajan ja äänikään ei ole kummoinen, samaa luokkaa löytyy kadultakin.

      Yök, sanon minä.

      • aika

        samaa mieltä minäkin. toi ei myy millään muulla ku seksillä. taustabiisinä menee, mutta en kyllä muuten tykkää yhtää. en ostais...


    • Ohoh

      HYVÄ!! Siis ei yhtään huonompi kappaleeksi, ainoastaan musavideo oli sitä samaa, mitä Hilton muutenkin se ei vakuuttanut. Siis jos ei näe, ja kuulee..niin hyvä :)

    • Lyhyestä virsi kaunis: ihan täyttä tavaraa. Taitaa olla taustalla aika osaavat tekijät apuja antamassa, mutta kyllähän tuon perusteella kuuntelisi vielä useammankin kappaleen.

      • Määääääääääää

        Siis aivan hirvee biisi!!! Tuskin on paris joka itse laulaa tossa kappaleessa.. ja rupesi vähän epäilyttämään että koko paris hilton ei ole edes koko musiikki videossakaan.. ei ollut kyllä yhtään parisin näkönen muija..


      • apusetiä

        Yllättäen Rod "kimberlyn isä" Stewart on tämän biisin takana, tulevalla on joitakin covereita kyseisen herran biiseistäkin.
        Että ammattimaista apua kyllä on saanut, ja jos on tytöllä pokkaa lähteä kiertueelle niin luulis sen olevan tosissaan tässä, on muutkin sen biisit ihan hyviä. Esim Screwd (joku suht vanha, saattaa olla demo)


    • lonti (blondi)-

      maesta mussiikkia. yrittää niittää mainetta, myös ns.musiikin paris.
      ehkä pikkurahan puute.....

    • RoyalEnfield58

      Se on niin sanotusti tosi syvältä ,kuten myös se videokin,mutta rahalla saa!

    • ...

      paskempi!!

    • Mönkiäinen

      Ihan mielenkiinnosta kävin kuuntelemassa ja katsomassa. Täytyy kyllä ihailla Hiltonin ilmiömäistä suoritusta videolla: hän yhtäaikaa sekä kiehnää jonkun adonisrukan kyljessä ETTÄ liikuttaa suutaan laulun sanojen mukaan. Tämä on ehkä vaativin tehtävä, josta olen nähnyt hänen suoriutuvan. Biisi oli täysin yhdentekevä. Ei hyvä, mutta kaipa sillä on yhtä suuri oikeus olla olemassa kuin muillakin kaltaisillaan. Plikalla on kyllä jonkin verran lauluääntä, mutta hän käyttää sitä turhan huolimattomasti ja ylimielisesti.

    • LIIINUSKAA

      Mä tykkäsin siitä, se oli ihan kiva kappale. Video oli kyl vähän tylsä, mut hienoi vaatteit parisil oli:D

    • hirveää....

      ...SONTAA!Kertakaikkiaan. No, en kyllä suurempia neiti Hiltonilta odottanutkaan...

    • teemu

      aivan ihana piisi!!! RAKASTAN

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1738
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1103
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      145
      1079
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      910
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      905
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      871
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      850
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      759
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      754
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe