mitäs mieltä tatuoinneista?

blackwomans

näin kesällä,kun vaatteet vähenee tulee mieleeni kysyä mitä te 40 olette mieltä tatuoinneista.
itselläni on nilkassa pieni tatuointi.joka paljastuu vasta näin kesällä.

17

1680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnellinen-mies

      on liikaa. Sopivasti on kaunista, katseltavaa :) nilkassakin :)

      • blackwomans

        etenkin naisella.jos nainen on tatuoittanut käsivarteensa massiivia kuviota.mielestäni se on liikaa.mihin on naisellisuus kadonnut?
        samaa voi sanoa miehistä joilla esim yläkroppa on täynnä tatuointia.(liika on liikaa)
        näin kesällä niitä vaan paljastuu.
        kun ihmiset vähentelevät vaatteitaan..


    • helevettiin

      pietari sanoo portilla:
      Kaikki joilla on tatsat, tähän jonoon.

      Se jono joutuu kuumaan paikkaan.

      • blackwomans

        no sit mä joudun kyllä riisuu mun nahkispuvun jos sä noin kuumaan paikkaan mut toivotat.mieti vähän mihin mihin sä mua ja monia muita toivotat.. huh huh kuumaa tulee meille .


      • ..Itse olla siinä samassa jonossa meidän tatuoitujen kanssa ,kun noin ahdasmielinen olet.Itse en kuulu kirkkoon joten lämpöä tiedossa:)Onneksi ei lämmin luita riko..


    • Kadonnut sixpäk

      En pidä tatuoinneista, en vaan ole nähnyt yhtään nättiä/komeaa sellaista. Mutta eihän nyt yksi pieni vaivaa yhtään jos ei koko selkä (tai joku muu paikka) ole niiden peitossa.

    • hanurista

      Tatuoinnin pitäisi kertoa jotain kantajastaan ja elämänt apahtumistaan. Esim. kuuluttaja lupasi tatuoittaa lordin nimen kankkuunsa jos suomi voittaa euroviisut. No kankkuaan ei esitellyt televisiossa mutta nilkassa oli HRH 2006 tatska. Se oli asiallinen asia. Vankilakundeilla oli ennen omat koodinsa tatuoinneissa samatenkuin merimiehillä omansa. Onhan televisiosarjojenkin mukaan pohjois-Ameriikan huumejengeillä omansa. Maurit ja muut alkuperäis kansat on ok.

      Mutta kaikenlaiset pienet koristeeksi otetut perhoset nilkassa tai ruusut olkapäissä ovat säälittävää itsensä silpomista ja osoittavat kantajansa aivottomuuden ja pintaliitoisen ajatusmaailman syvyyden >:p

      • itku

        ja juuri kun olin ajatellut ottaa aivan pienen tatuoinnin johonkin piilossa pysyvää paikkaan. Annan sen nyt sitten olla, etten aivan typeräksi leimautuisi >;op


      • icekukka

        No miten kukin asiaa aattelee!!
        Voit täyttää massusui ja perrseesi ja olla ... ei pintaliitäjä :) tai elää omaa pientä kertakäyttöistä elämääsi perhos tatsa nilkassa, ylpeilemättä, muutta voimissasi!!

        voimia


    • ei tatskaa

      Kivat pienet tatuoinnit ihan ok.
      Nuorempana olin aikeissa ottaa, vaaka-luonteeni kuitenkin pisti funtsimaan, ja jäi ottamatta.
      Välillä tästä tyytyväinen, välillä taas tekis mieli ottaa pieni tatska...

    • Eiköhän se ole jokaisen henkilökohtainen asia, kokeeko tatskat omakseen vai ei. Mulla itselläni on kaksi tatskaa ja aattelin vielä joskus ottaa yhden lisää, sitten saapi riittää.

      Yleensäkin kandee tehdä ja elää niin, kuin itsestä hyvältä ja oikealta tuntuu, eikä välittää toisten arvosteluista. Mitä helevettiä se muille kuuluu, mitä sä keholles teet!

      Iloista mieltä kaikille :-)

    • Loistava.polku

      ...on minulla.

      Niistä viisi oli pakko ottaa - yhden otin siksi että sillä on minulle tärkeä henkilökohtainen merkitys.

      Luulen että suhtautuminen tatuointeihin on aika kulttuurisidonnaista. Itse merikapteenin tyttärenä (isä kaikki isän kaverit ihan ylettömän tatuoituja) olen aina pitänyt niitä itsestäänselvyyksinä - vähän niinkuin tärkeät, suorastaan vihkisormukseen rinnastettavat korut.

    • IKÄLUOKKA

      on vanhainkoti-iässä niin kyllä on kirjavia mummoja ja paappoja rollaattoreiden kanssa liikkeellä.
      Itse en pidä tatuoinneista, kun joillain on niitä aivan liikaa.

      • Jellona46

        tatuoinnin olkavarteen, mutta sitten niitä alkoi näkyä aika paljon ja jotenkin meni mielenkiinto. Just kattelin kaupan kassajonossa vanhempaa naista, jolla yläselässä joku "risukasa" - oli varmaan ollut joku kuvio joskus, mutta ihon vanhenemisen yms. vuoksi oli menettänyt muotonsa....ei näyttänyt kovin kivalta enää.


    • ..kesällä mieluummin ketju, kuin tatuointi; helpompi ottaa pois. :)
      Kivannäköinen on mun mielestä pieni tatska, sopivassa paikassa.
      Itseä vain arvelluttaa sen peruuttamattomuus.
      Jos siitä haluiskin eroon se lienee lähes mahdotonta?
      Ehkä, kun täytän 50 v ;)
      Toisaalta tuo, mitä Jellona46 mainitsi, miten se iän myötä muuttuu,
      kun nahka alkaa enemmän roikkua ;))

    • aikanaan, jos avosydänleikkauksesta selviän ja pitkä arpi on parantunut, ottaa kokeeksi hennatatuoinnin (ruusuköynnös tms.) peittämään rumistusta.

      Tiedossani ei ole, voiko oikeaa tatskaa edes ottaa arpeutuneen ihon päälle...

      • jksiueyettvbdvfnbsvcjgfjg

        Joo ei voi ottaa arpeutuneen ihon päälle ja tohon sanin viestiin ja muillekin haaveilijoille tiedoksi että jos haluatte ottaa tatuoinnin niin ottakaa , sehän on jokaisen oma asia ja sitä paitsi älkää ajatelko sitä tulevaisuutta rumentavana, sillä koskaan ei tiedä ollaanko silloin enää elossa kun iho alkaa rupsahtaa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      270
      2973
    2. 201
      2856
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      69
      2436
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      214
      1916
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      13
      1368
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1317
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      159
      1192
    Aihe