Miksi kumppanisi

rakastaa sinua?

Jos sen perusteiden muodossa yrittäisi kertoa. Otatko sen sellaisenaan, onko siinä liikaa vai tarpeeksikaan sinulle?

18

2291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Catsy_666

Ken minua rakastaa on erehtynyt, sen minä kerron jokaiselle.

• kissavihaaja

En pidä sinun tyylistäsi kirjoittaa.
        Olet kamalan mustavalkoinen ihminen ja
        kaiken pitää tapahtua sinun tavallasi tai
        ei ollenkaan. Mikä maailman kuningas sinä kuvittelet olevasi?Ajattelisit joskus muitakin.
        Enkä ymmärrä sitä katkeruutta jota viljelet niihinkin jotka ei sitä ansaitse. Pääse jo yli siitä!

• Catsy_666
        kissavihaaja kirjoitti:

En pidä sinun tyylistäsi kirjoittaa.
        Olet kamalan mustavalkoinen ihminen ja
        kaiken pitää tapahtua sinun tavallasi tai
        ei ollenkaan. Mikä maailman kuningas sinä kuvittelet olevasi?Ajattelisit joskus muitakin.
        Enkä ymmärrä sitä katkeruutta jota viljelet niihinkin jotka ei sitä ansaitse. Pääse jo yli siitä!

"catsy kuule
        Kirjoittanut: kissavihaaja 6.6.2006 klo 19.31
        Mikä maailman kuningas sinä kuvittelet olevasi?Ajattelisit joskus muitakin."

Minä olen narsisti.
        Enkä minä ymmärrä, miksi minua rakastetaan. En ansaitse sitä.

• jee jee

that´s it.

• tiedä,

mitä sai verkkoonsa. Ei uskalla päästää karkuun , ennenkö on selvittänyt tarkemmin.

• Juu

Rakastaa minua, koska kuulemma olen hänen elämänsä nainen. Otan sen niin, että yritän joka päivää muistaa, ettei hän ole enää itsestäänselvyys. Kerran sen unohdin..ja tiemme erosivat.

• MoonLite

Hän rakastaa minua siksi, koska olen niin erilainen. Minä täydennän häntä ja hän minua, palaset vain loksahtavat paikoilleen.

• SunFlower

...olen hänen mielestään hauska, hyvän näköinen, iloinen, energinen, positiivinen ja sosiaalinen. Minusta on kuulemma hänelle vastusta ;)

• meren

rannalla,VAU!
        Minäkin voisin tykätä sinusta:)
        Nyyh,joku on jo napannut mun naisen...

• tämä vieläkin rakastamani nainen rakastaa minua siksi jotta kun saan hänet nauramaan,itkemään,vapautumaan elämää maistamaan.Sanoo rakastavansa luonnettani,jossa on hänelle haastetta joskus liikaakin(hänen sanoin).Rakastaa ulkokuortanikin,joskus minusta taas liikaa eli mustikseen asti.
      Tämä kyssäri pistää pohtimaan myös toisin päin...kyynel..

Mielestäni on muuten tervettä pysähtyäkkin miettimään(varsinkin pitkässä suhteessa),sitä että mitä se kumppani oikein näkee sinussa...ja toisin päin.

• kurkkuni

oli kipeimmillään ja kuume nousemassa, hän otti pääni syliin ja kertoi iäisyyden miksi rakastaa minua vieläkin ja vielä ikuisuuden.

Paras lääke.

• koska........

tarvitsee..........

• sitten

ole rakkautta.

• tinni-tunni

tarvitsee jonkun... ainakin lähes jokainen...

T-T

• en viitsi

kysymys, joskus kuitenkin tulee mietittyä mitä ihmettä itselle rakas ihminen näkee minussa. Niin päin sen yleensä asettaa kyseenalaiseksi. On myös tarpeellista joskus myös sanoa toiselle ääneen miksi välittää ja rakastaa, haluaa jakaa elämänsä hänen kanssaan.

Kaikesta pienestä ja arkisesta se kumminkin koostuu. Ajattelun tasolla ja sanottuna sellainen tuntuu järkeistämiseltä ja analysoinnilta, mutta olemme kuitenkin aina kieleen sidoksissa. Suora tunteminen on se minkä tiedämme itsessämme, sen syitä ja seurauksia emme yleensä pohdi, vaikka samalla tavalla aiheellista sekin voisi olla.

Täällä en tähän viitsi vastata. Haluan säilyttää parisuhteemme salat, rakkautemme syvät virrat yksityisyydessämme. Täällä kaikki kahden ihmisen väliset herkkävireiset elämänmerkit niin tunteissa, elämänsuunnitelmissa, rakkauselämässä kuin arjen hetkissä kuin hetkittäisissä ilonpilkahduksissakin saa yleensä, lähes poikkeuksetta yliolkaista suhtautumista, kepeitä heittoja ja jopa lokaa päällensä. Hyvin harvoin vilpittömästi kertoessaan tai kysyessään saa osallistuvaa ja todella tilannetta ymmärtävää vastakaikua. Tämä tietysti johtuu kaikille avoimesta foorumista, johon kenenvaan ohimarssijan on helppo tulla huutelemaan turhautuneisuuttaan.

• tunteensa

voisi 'tietää tarkalleen. Hän vaan rakastaa, hän näkee mikä voima ja vaikutus sillä on. Olen hänestä rakastettava. Vastaan siihen.

• LaikaQ

Olen villi mutta ihana! Syli on aina vapaa tulla ja annan karkeistani puolet, kun nätisti hymyilee.

Oikein sopivasti on rakkautta tämän katon alla. Ei valittamista ja naurua riittää.

• sulasoli

me ymmärrämme toisiamme niin hyvin. Rakastamme toisemme ehjiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      102
      6508
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      84
      4954
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      107
      3218
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      3062
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2265
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1636
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1231
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1222
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1136
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      904
    Aihe