Olen huomannut kun katoin netistä kuvia tuosta pelistä siinä oli ikärajoituksen kohdalla T eli Teens, jos nyt oikein muistan X) Omassani on 3 . Mitäs peliä tämä on X)
Ratchet & Clank 2
5
282
Vastaukset
- .-l-.
3 on ihan hyvä ikäraja. Eihän tuo enää teinejä kiinnostakaan. Paitsi minua. Jotkut örkit kyllä ovat aika pelottavia. 3-vuotiaalta voi itku päästä.
- RoskaMan
Tajusin jutun. Peli on pikkuveljelläni ja hän on 9-vuotias, mutta tosin kuin kolmevuotiaat, hän ei purskahda itkuun vaan raivostuu ja ottaa kovimman aseen pelissä ja tappaa vihulaisen.
Eheheh... ei mitään erikoista jos on pelannut IGI 2 peliä ja Hidden and Dangeroussia. - RoskaMan
RoskaMan kirjoitti:
Tajusin jutun. Peli on pikkuveljelläni ja hän on 9-vuotias, mutta tosin kuin kolmevuotiaat, hän ei purskahda itkuun vaan raivostuu ja ottaa kovimman aseen pelissä ja tappaa vihulaisen.
Eheheh... ei mitään erikoista jos on pelannut IGI 2 peliä ja Hidden and Dangeroussia.Piti kysyä yks juttu: siinä pelissä siinä suokentässä on joissain vaiheissa joku vihollisten piirittämä ukkeli. Sitten kun ne kaikki on tapettu se ukkeli hukkuu mutaan. Joskus se vain huutaa ja hukkuu. Tosi karmivaa(XD). Siis mikä tää himskatin ukkeli on joka hukkuu aina sinne mutaan?
RoskaMan kirjoitti:
Piti kysyä yks juttu: siinä pelissä siinä suokentässä on joissain vaiheissa joku vihollisten piirittämä ukkeli. Sitten kun ne kaikki on tapettu se ukkeli hukkuu mutaan. Joskus se vain huutaa ja hukkuu. Tosi karmivaa(XD). Siis mikä tää himskatin ukkeli on joka hukkuu aina sinne mutaan?
oo pelottavia. Se on huippu peli ja niin on, myös kaikki Ratchet & Clank pelit.
- Arska
itselläni on Ratchet and clank 3 ja gladiator aivan huippuja:)
kaikki Ratchetit ovat itse asiassa veljenpojaltani kyllä itkupääsikin :X
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643235Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1002197- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132