Näetkö

ihastuksestasi

koskaan unia? Millaisia ne ovat? Ovatko arkisia vai hyvinkin rohkeita :-P))

8

990

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ne unet

Yhden olen nähnyt, siinä hän suuteli minua, ei muuta.

• näen ex-tyttiksestä.Kun asuimme yhdessä hän vilahteli hyvinkin arkisissa unissa,ja kun taas ennen yhteen muuttoa,näin hänestä hyvinkin eroottisia unia,tuliko sitten arki uniinkin(?).
      Itse asiassa näen hänestä edelleenkin unia silloin tällöin,kun hän taas elämääni kuuluu jollakin tapaa.Tosin joskus riitelemme unissanikin,alitajuntaahan uni on.
      On aikoja kun en näe unia ollenkaan,ja sitten taas joka yö käyn läpi lähipäiviä.Sekojuttuja mutta useinkin hyvinkin todentuntuisia aamulla herätessä.
      Ihastukseni täytyy olla todella sykähdyttävä,siis tunteellisesti että hänestä uneksisin.Ois kyllä nastaa ihastua taas oikein kunnolla ja uneksia hänestä päivin sekä öin;)

• kunpa

toivoisin niin hartaasti, että ihastukseni ilmestyisi uniini. Silloinhan kaikki se mikä tässä todellisessa maailmassa tuntuu tavoittamattomalta, voisi käydä toteen. Mutta kun ei ilmesty!

Monesti työmatkalla bussissa istuessani vaivun "päiväuneen", unen kaltaiseen tilaan jossa pystyn tahtoni mukaan kuvittelemaan erilaisia tilanteita. Silloin kyllä ihastuksenikin näkyy, kuuluu ja tuntuu. Unelmissani voin tuntea hänet lähelläni.
      *huoh*

• BiBi

Joitakin unia näin hänestä: hän oli aina vähän kauempana minusta, mutta silti lähellä. Merkityksellisiä katseita, joitakin sanoja -ilman mitään kosketusta - että unet osasivatkin olla erotiikalla latautuneita - ihana tunne herättyäkin.

• todellasonja

Kyllä näen. Kerran näin VIITENÄ yönä peräkkäin.. Tässä vastikään yksi, jonka luulin jo unohtaneeni tuli kahtena peräkkäisenä yönä. Sitten sitä olikin ihan sekasin.. Uskomatonta miten unessa voi muistaa TARKALLEEN minkänäköinen toinen on. Ei siinä mitään ihmeellistä tapahtunut, se vain ojensi mulle yhden esineen ja siinä katsottiin pitkään suoraan silmiin ja sulin ihan.... toinenkin uni oli samantyylinen. Mun unet ei siis yleensä ole kovinkaan eroottisia. Lähinnä ihailua. :) kauneinta on saavuttamaton.

• rohkea nainen

Näen joskus.Unet ovat positiivisia ja niissä halaamme ja suutelemme aina jossain vaiheessa. Näkisimpä unia vain useammin;)

• Kyllä

Kysy vaan kuinka monta. Unien aiheet vaihtelevat: olemme yhdessä jossakin tai menossa jonnekkin ja joskus taas suutelemme ja halaamme intiimisti.

On myös unia, joissa hän on jonkun toisen kanssa ja minä seuraan kauempaa. Tämä on lähempänä arkitotuutta, valitettavasti.

• aika vaipuu...

Valitettavasti en ainakaan muista nähneeni Hänenstä unia, mutta päiväunia senkin edestä;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      105
      7361
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      98
      5243
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3506
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      25
      3441
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2534
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1511
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      342
      1472
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1356
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      54
      1314
    Aihe