olen aika kokematon naisen kanssa rakastelussa.. tiedän että kun kaksi rakastaa ja hellii ei siinä ole oikeita tai vääriä tapoja. ja kaikilla omat tapansa.. mutta ilman viisasteluja voisitteko kertoa jotain mitä voi toiselle tehdä,mikä tuntuu hyvältä? ps. en oo pervo, kokematon vain, enkä tahtois olla niin tietämätön, mutta eihän sille toisaalta mitään voi..
ohjeita
10
2251
Vastaukset
- tutustut omaan
vartaloosi ja opit tunnistamaan mistä tuntuu hyvälle ja jne. Turha stressi pois, kuten sanottu, se menee ihan kuin itsestään.
- ole pervo,
mutta poikapuolinen taatusti olet!!!
- aloittelija...
miks aina luullaan pojaks tai joksin hörhöks jos tahtoo tietää omaan suuntautumiseen liittyviä asioita. tiedän että se kiinnostaa joitkin poikia mitä tytöt keskenään tekee, mutta se saattaa myös kiinnostaa joitakin tyttöjä jotka tahtoo neuvoja..!!
- noista
aloittelija... kirjoitti:
miks aina luullaan pojaks tai joksin hörhöks jos tahtoo tietää omaan suuntautumiseen liittyviä asioita. tiedän että se kiinnostaa joitkin poikia mitä tytöt keskenään tekee, mutta se saattaa myös kiinnostaa joitakin tyttöjä jotka tahtoo neuvoja..!!
tiukkapipoista. Kaikille lesboille kun ei ole näköjään helppoa edes anonyymisti keskustella SEKSISTÄ!
Mutta tuohon kysymykseesi on hankala vastata kun jokainen nainen on erilainen..toinen tykkää raisummasta ja toinen hellemmestä , toinen suuseksistä ja toinen ei. Keskustelun ja kokeilun paikka. Ja vaikka omakin vartalo on tuttu ei se tarkoita että jokaista naista osaa miellyttää..kyllä sitä oppii kun on rento. Ja kokeilee mikä toisesta tuntuu hyvältä. :)
Jos mäkin hyppäisin sänkyyn ns.yhden yön jutun kanssa,tarttisin taatusti kans neuvoja.Kun ei tunne toista ni ei tiiä mistä se tykkää,yksinkertaista.
Kun tutustuu toiseen ja edetään pikku hiljaa,hyväillään ja sitten taas hyväillään,ja kun aika ns.kypsä,sitten rakasteluun asti eteneminen sujuukin kuin itsestään.
Silloin tuntee toisen jo niin hyvin että tietää aikasta hyvin mistä toinen pitää ja kehtaa jo tiedustellakin lisää:)
Jokainen on niin erillainen,että jos sua neuvois tekemään niin ja koskemaan sieltä ja silloin,niin luulen että metsään menis...
No mä neuvoisin tutustumaan kunnolla toiseen,ennenkuin etenee seksiin asti.
Yks syy miks pidättäydyn yhden yön jutuista,aikamoista sähläämistä.Sitä paitsi sillon on kysymys seksistä,ei rakastelusta.
Tiiän kyllä tyypin(nainen)jolla sujuu luonnostaa pelkkä sekstailukin ja morjens!En oo kysyny neuvoja ,enkä kysy...:)- Neiti Näpsä
Sellaiseen sotkeutunut, eihän se toiminut vaikka molemmilla into päällä, liian nopeaa, kiihkeää eli hätäistä, ei tullut, kummaltakaan?
Mutta jännitteitä oli ilmassa, tarviiko se olla aina niin huippua? Kivaa joka tapauksessa...
- ehdotuksia
Toinen yleensä tekee toiselle sitä, mistä itse
pitää.
Kynnet olisi suotavaa pitää lyhyinä.
En ole vielä tavannut naista, joka ei pitäisi
kevyistä suudelmista kaulalle.
Kovaotteinen kouriminen on ärsyttävää.
Rumien puhuminen saattaa latistaa tunnelman täysin.
Kielellä ei ole tarkoitus tutkia kitarisoja.
Naaman nuoleminen on ärsyttävää.Samoin silmien
suuteleminen.
Lause, jota en ikinä halua kuulla "sängyssä" : joks sä sait? Ja eri vaariaatiot aiheesta.
Myöskin pohjat tulee, jos kysyy : oletkos monen kanssa ollut sängyssä, niinkuin esileikkien aikana.
Pitää muistaa, että naisetkin saavat ejakulaation, eli sieltä tulee nestettä. Hei sä pissasit jutut , ei myöskään ole silloin kivoja.
Rakastakaa toisianne se on kaiken A & O. Oli se sitten yksi yö tai enemmän.- Catsy_666
"Villejä
Kirjoittanut: ehdotuksia 7.6.2006 klo 20.23
Kovaotteinen kouriminen on ärsyttävää. "
Minä harrastan tätä, mutta mitäs ketkuttaa pyöreää persettään mun naaman edessä.
"Pitää muistaa, että naisetkin saavat ejakulaation, eli sieltä tulee nestettä. Hei sä pissasit jutut , ei myöskään ole silloin kivoja."
Kokenut tuon ja se kumppani oli kyllä vähän nolo tyttö siinä tilanteessa vaikka minä en pitänyt tapahtumaa muuna kuin mielenkiintoisena juonenkäänteenä.
- ......
kyllähän noita jokainen miettii, tunnustaa tai sitten ei. =)Jostainhan se on aloitettava, ei pelkkä luonto ajaa puuhun mielikuvissa riitä.
En nyt muuta keksi tekee niinkuin hyvälle tuntuu, koskettaa voi pitää hyvänä.suudella ihoa tutkia ja tunnustella toisen vartaloa. olla lähellä ja edetä siten kun tuntuu kummastakin hyvälle.
Ei ensin tarvitse kaikkea ajatellakaan, saatika tehdä kaikki ajallaan.
Sitten kun tuntee toisen paremmin voi siirtyä taas eteenpäin. - k d
Hei, minä lähes kokematon naisten kanssa ja jotenkin tätä mun suuntautumista jarruttaa se kun en tiedä miten edetä rakastelussa, pelkään epäonnistumista ja sitä että teen väärin tai että en osaa miellyttää toista. Toivon että otatte todesta mutta vaikka itse saan itseni tyydytettyä sormilla niin miten osaan sen tehdä toiselle? Ei kai kukaan osaa luonnostaan tuollaista vaan harjoittelemalal oppii.
Miehen kannssa on niin yksinkertaista kaikki mutta naisen kanssa taas kaikki kysymysmerkki...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1057361
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985243Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163506Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253441Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352534Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3421472Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?541314