Ja taas kerran HYVÄ`KSYKÄÄ TOTUUS!

Kultu

Siis jos te ihmiset luulette että kiusaajilla on huono itsetunto ja plaa plaa ja PÖH! siis kiusaajat osaa vaan hommansa nii hävettävän hyvin.. että ei sille vaan mitään voi hyväksykää te ette voi tulla vaan palstalle itkemään ku Kiusataan TEHKÄÄ asialle jotai ei mitään Opettajaan yhteyttä "nyyhnyyh poikaani kiusataan" vaan rehtorille suoraan asiaan Joko kitketään kiusaus kerralla pois tai sitte Pääkiusaaja kellariin ja vähän uhkaillan Pliis piippolit älkää pelätkö käyttää niitä keinoja jotka oikeesti LOPETTAA sen kiusaamisen

Kiits ja mielipiteitä saa ilmaista täällä ja niitä toivonki^^

10

1026

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mama-

hyi kauhiaaa :o oot itekki kiusaaja? oot aika ärsyttävä ääliö.

• Murunen

Siis noin pitää toimiikkin! Kerralla kiusaus pois. Kiitti, et taoit näille järkee päähän.

• kasityttö

Ihan kokemuksella, kyllä kiusaajatkin ovat ihmisiä ja heillä voi olla huono itsetuonto ihan niin kuin kenellä tahansa. Eli lyhyesti: Älä yleistä, vai onko sinulla näytettävänä tilastotietoja tjs?

Ja minun koulussani ainakin auttaa jos kertoo kiusaamisesta kenelle tahansa, opettajalle tai luokanvalvojalle ja miksei rehtorillekin.

• iiiih

..SELVÄ. jos pitää alkaa toimiin, nii HAKATAAN NE KIUSAAJAT SAMANTIEN. HALUUKS KUULE HEI TURPAAN? ME KIUSATUT OLLAA NII VÄKIVALTASII TYYPPEI.

• ja se on todistettu juttu...ne vaan katsoo asioita sormien läpi..

• Nyky-ajan meininki on mennyt sellaiseksi lässyn-lässyniksi, että kukaan ei kuuntele, jos sanoo että mua kiusataan. Opettajat tulee korkeintaan vaan vinkumaan sanahelinää, joka tarkottaa "älä hukkaa mun aikaani". Mutta jos itse yrität kiusaajalle näyttää mistä kana pissii - jo on opettajat lässyttämässä että ei saa tehdä näin ja noin. Ja paskaa tulee lisää niskaan. Ihan kuin kiusaajaa suojeltaisiin, ainakin annetaan ymmärtää että kiusaaminen olisi jotennii hyväksyttävä asia.

Jotain järkeä tähänkin touhuun! Varsinkin koulukiusaaminen pitäs tuomita JYRKÄSTI rikokseksi ja siitä pitäisi tulla kunnon mätkyt tai tehtävärangaistus. Kiusatusta tuntuu takuulla pahemmalta jatkuva kiusaaminen, kuin se että kiusaajalle lässytetään että "voi voi viljami, miksi teit näin? ei näin saa tehdä. Ota tosta viiskymppii".

Pitäisi ihan oikeasti rankaista kiusaajaa. Lässytys ei sitä lopeta.

• Maa-Riáh

Paras keino on se ettei yksinkertaisesti välitä.

• llv

repesin.. kokeilin tuota 3 vuotta. sen jälkeen otin kunnon keinot käyttöön. väkivalta lopettaa vittuilun. ikävää, mutta totta. muu ei auta.

• .HäiRiKKö.

JUU MUTTA NE EI LOPETA ENNEN KU JOUTUU KOKEA KUNNON RANGAISTUKSEN JA MUUTA SELLASTA ja jos ihminen on ujo.. niin ei sille voi mit. ja mä en mun kiusaajille pärjäis !?!?!?

• kiusattu3333

mä en jaksa enää sitä haukkumista,perkele kun kaikki on niin vitun pällejä jotka haukkuu,eikä välitä miltä kiusatusta tuntuu ja vielä jos ei oo ketään kaveria.KIUSAAJAT LOPETTTAKAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      129
      2178
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1738
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1339
    4. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1211
    5. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1177
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      88
      992
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      83
      876
    8. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      867
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      16
      761
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      107
      701
    Aihe